|

چه پوست گندمی چه سفید، ایرانی ها پوستشون شفاف نمیشه جز با این روش / ترفند کره ای خفن

اگر یه پوست پر از جوش داری که عاصی شدی از هرچی کرم و درمانه، فقط کافیه تا این ماسک راحت رو بسازی و بزنی، اونوقته که میشی مثل پوستای کره ای.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سریال های کره ای تو ایران خیلی طرفدار دارن. احتمالا شما هم یا بینندشون هستین و یا اگر هم ازشون خوشتون نمیاد، باز کم و بیش ازشون تیکه سریال یا عکس و پوستر دیدین که نظرتون رو جلب کرده. حالا چه چیزی؟ پوست صاف و شفافشون. لامصبا یه جور پوستشون برق میزنه و درخشنده هستش که گویی خدا پوست اینها رو صیقل داده و بعد فرستاده رو زمین! 

اصلا انگار سن و سالشون به فیسشون نمیاد و این متناسب نبودنه همه رو به حیرت میاره. خیلی از ما ایرانی ها هم دلمون میخواد این مدلی باشیم ولی خب فرقمون اینه که ما به دلیل ژنی که داریم به شدت مستعد به جوش هستیم و از طرفی هم چون رنگ پوستی تیره و سبزه داریم، خب این لک و جوش ها بیشتر و بیشتر خودشون رو نشون میده.

68464

اما برگردیم سراغ کره ای ها. جالبه که بدونید کره‌ ای‌ ها هم غذا های طبیعی خیلی مصرف میکنن و میخورن، و هم با ماسک‌ های طبیعی خیلی زیاد به پوست خودشون رسیدگی دارند! دوست دارین بدونین چه ماسکی؟ 

اگه این ماسک پوستمونو صاف نکرد چیکار کنیم؟

ما هم میخوایم امروز این ماسک رو درست کنیم، یه 7 روزی استفاده کنیم و اگر آخر یک هفته پوستتون زیر و رو نشده بود اعتراض کنیم! خوبه؟ بهتون اطمینان میدیم که با از این ماسک که فقط و فقط 3 قلم مواد داره و هر سه تاشونم دم دستی هستند، تغییرات عجیب و غریبی و دلبرونه ای رو بر روی پوستمون ببینیم.

684864

این ماسک چیا میخواد؟

برنج یک پیمانه

شیر یک لیوان

آب

و البته طرز ساختنش:

اول باید برنج و یکم آب رو تو یه قابلمه بریزیم بزاریم حسابی بپزه تا کامل آبش کشیده بشه! حواستون باشه که آب رو خودتون به شکل چشمی اندازه گیری کنید چرا که قرار نیست این آب خورده بشه و فقط میخوایم به حد زیادی بپزه تا له بشه و حتما آب ازش جمع بشه.

بعد برنج پخته شده رو داخل مخلوط کن بریزید و یه لیوان شیر رو هم بهش اضافه و دستگاه رو روشن کرده تا حسابی با هم دیگه ترکیب بشن. مایه به دست اومده شبیه شیه کرم هستش که باید تو یه ظرف تمیز و خشک و در دار بریزید و داخل یخچال ازش نگهداری کنید. یادتون نره هر بار که ازش استفاده کردین دوباره بزارینش داخل یخچال و و مجدد در یخچال رو ببندید. 

68498

از این ماسک در تمام قسمت‌ های صورت به غیر از دور چشم و دور لب بمالید و اجازه بدین که یه 20 دقیقه بمونه تا خشک بشه و بعد با آب ولرم شستشو دهید و بعد به آرومی صورتتون رو خشک کنید. بعد از یک هفته متوجه شفاف و براق شدن پوستتون میشین و همچینین کوچیک شدن منافذتون رو خواهید دید و حالشو میبرید.

546854

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی