|

زیباترین فرش و موکت برای راه پله / قدیمیا افتضاح بی ریخت بودن جدیدا آبروداری کردن خفن

در این مقاله در خصوص زیباترین فرش برای راه پله براتون صحبت کردیم که میتونید با توجه به نکات ذکر شده انتخاب بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه دوست دران که دکور خونشون رو به زیبایی هر چه تمام تر بچینن طوری که باعث تعریف و تمجید هر احد الناسی بشن و هر کی که پا گذاشت به خونشون نتونه جلوی برق زدن چشماش رو بگیره حالا هر چقدر هم که میخواد حسود باشه چون میدونید که حسودا یا اصلا از چیزی تعریف نمیکنن و یا تعرف هم کنن برای رد گم کنی هست ولی باز هم نیتشون معلوم میشه! بگذریم برسیم به موضوع این سری از مقاله ها که در خصوص فرش هست و ما در مقاله های زیادی در خصوص فرش ها براتون صحبت کردیم تا حتی از رنگ فرش در فنگ شویی هم براتون گفتیم که گفته میشه بعضی از اون ها برای شما برکت و ثروت میارن.

شاید با خودتون بگید حالا چرا فرش؟ که خب باید بگیم این وسیله یکی از بزرگترین آیتم ها در خونه ی ما ایرانی ها بشمار میاد که شماید براتون باورکردنی نباشه که شما میتونید با نحوه چیدمان فرش حتی خونتون رو بزرگ تر از اون چیزی که هست هم نشون بدید که خب این موضوع حکایت از اهمیت بسیار بالای این وسیله در منزل داره و شما میتونید در بیشتر مواقع حتی باهاش نقطه ی کانونی در منزل ایجاد کنید و توجه و تمرکز دکورتون رو روی اون متمرکز کنید. حالا در این مقاله میخواهیم در خصوص فرش برای راه پله براتون صحبت کنیم که شاید یکی از کوچک ترین فرش ها باشه ولی خب مهم که اون رو درست انتخاب کنید حالا در ادامه نمونه های جدید اون رو در بازار بهتون نشون میدیم و در خصوص نکاتی که باید در حین خرید اون بهشون توجه کنید صحبت میکنیم، پس با ما همراه باشید.

فرش-راه-پله

رنگ فرش مناسب برای راه پله

دقت کنید همیشه برای داشتن یه دکور زیبا در هر قسمت از خونه حالا چه در پذیرایی و چه در ورودی خونه و راه پله ها انتخاب رنگ بسیار مهمه و باید از یه سری قواعد برای این منظور پیروی کنید.

مثلا در صورتی که طراحی دیوارهاتون از چوب بود و یا کاغذ دیواری رنگ چوب و طرح چوب داشتید بهترین رنگ برای فرش و موکت راه پله بژ هست که برای خود طرفداران بیشماری داره ولی در صورتی که که مایل به استفاده از رنگ های تیره بودید میتونید موکتتون رو یک الی دو درجه از دیوارتون تیره تر انتخاب کنید.

در صورتی که راه پله تون باریک بود بهتره که از فرش و موکت های رنگ روشن استفاده کنید چون کفپوش های به رنگ تیره راه پله تون رو باریک تر از حد واقعی خودش نشون میدن. در صورتی هم که دیوارتون به رنگ کرم و یا سفید هست زیاد نمیخواد حساس باشید چون این رنگ ها خنثی هستن و بیشتر رنگ موکت ها بهش میان.

فرش-راه-پله

فرش-راه-پله

ضخامت فرش و موکت راه پله

دقت کنید که توجه به ضخامت موکت و یا فرش مناسب راه پله بسیار مهمه مثلا در عین حال که واجبه موکت دارای استحکام بالا و ضخامت بافت خوبی باشه از طرف دیگه هم نباید ضخامت این فرش اونقدرا زیاد باشه که به پای شما گیر کنه و نصب اون رو با مشکل مواجه کنه. پس در صورتی که میخواهید فرش راه پله بخرید به ضخامت اون حتما توجه کنید در این بین هم دقت کنید که رفتن به سراغ فرش های پرز بلند شاید بهتون احساس خوبی بده چون زیر پاهاتون نرم خواهد بود ولی شک نکنید که آت و آشغال و گرد و غبار لا به لای پرزهای اون گیر خواهد کرد که تمیز کردنش هم مشکل میشه.

فرش-راه-پله

فرش-راه-پله

جنس فرش و موکت مناسب راه پله

امروزه توی بازار انواع مختلفی از فرش و موکت با جنس های مختلف مثل پلی پروپیلن، پشم، پلی استر و نایلون وجود داره که برای پوشش پله ها مناسب هستن و از مقاومت بالایی هم برخوردارن. اما در این بین در صورتی که به دنبال جدیدترین فرش برای راه پله هستین توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ فرش پشمی هست که این روزا بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار هستن و قابلیت شستشوی راحت و بالایی دارن و از اونجایی که فرش های این ناحیه به راحتی کثیف میشن و نیاز به شستشوی مداوم دارن باید این نکته رو هم در نظر بگیرید و بعد به سراغ خرید برید.

فرش-راه-پله

فرش-راه-پله

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی