|

بهترین گوشی ها تا 9 میلیون/ گوشی رو نباید خیلی گرون خرید نه خیلی ارزون این قیمت عالیه

در این مقاله به معرفی بهترین گوشی ها تا 9 میلیون پرداختیم که میتونید با شناختن اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در طول روز چقدر از گوشیتون استفاده میکنید و تا چه میزان به این وسیله وابستگی دارید و تا چه حد این وسیله در دقایق شما دخالت داره مثلا خیلی ها هستن که چه در حین درس خوندن و چه کار کردن یه مقدار که وقت آزاد گیر میارن فوری میرن به سراغ استفاده از این وسیله و اصلا مجالی برای کارهای دیگه ندارن و خب مسلما هم اولین کار باز کردن اینستاگرام هست که مثل چاه میمونه اکسپلورش و هر چقدر بیشتر میری پایین حس میکنی که بیشتر و بیشتر داری غرق میشی و از طرف دیگه مصرف اینترنت هم که اصلا حرص دراره ولی خب راه هایی برای کاهش مصرف اینترنت اینستاگرام وجود داره که میتونید با استفاده از اون ها این موضوع رو مدیریت کنید.

حالا از اینا بگذریم مدل گوشیتون چیه؟ تو این روزای بازار موبایل ایران سامسونگ و شیائومی دو تا غول بزرگ هستن در زمینه ی فناوری که هر روز دارن مدل های جدید تولید میکنن و در رقابت با هم هستن و در این بین دیگه کف قیمت گوشی تولید میکنن اقتصادیه اقتصادی مثل بهترین گوشی تا 3 میلیون که خب برای اونایی که میخوان گوشی دوم داشته باشن بسیار مناسبه و این رو هم اضافه کنیم که یه وقت به کیفیت این گوشی ها شک نکنید چون یه مقدار از هزینه ای که صرف میکنید کیفیت بالاتری نصیبتون میشه. حالا از اینا بگذریم و برسیم به موضوع مقاله ی امروز که معرفی بهترین گوشی ها تا 9 میلیون هست که تقریبا میشه اون ها در بین میان رده ها جا داد، پس در ادامه برای این معرفی هیجان انگیز با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

گلکسی M33 5G از بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

اولین محصولی که میخواهیم معرفی کنیم گلکسی M33 5G از کمپانی سامسونگ هست که از لحاظ طراحی که داره به سبب سادگیش به همه ی گوشی های سری ام شباهت داره. این گوشی کاملا از پلاستیک فشرده ساخته شده و مقاومت خوب در برابر ضربه و خراش ارائه میکنه. سامسونگ برای این محصول خودش از یه نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصوری در هر ثانیه در این صفحه نمایش 120 هرتز هست و شما میتونید به وضوح تصویر و روشنایی اون اعتماد کنید چون در این زمینه کیفیت خوبی داره.

کمپانی سازنده برای پردازنده در این محصول از یه تراشه ی اگزینوس 1280 استفاده کرده که قابلیت خوبی از خودش ارائه میکنه و وظیفه اش رو به درستی انجام میده. در بخش دوربین هم باید بگیم که در دوربین اصلی از یه سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده شده و در دوربین سلفی هم یه سنسور 32 مگاپیکسلی به چشم میخوره که روی هم رفته میتونید روی کیفیت هر دوی اون ها حساب کنید.

بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

ردمی نوت 12S از بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

برسیم به دومین محصول در بازه ی قیمتی نه میلیون در این معرفی که یه گوشی از برند چینی شیائومی هست که این روزا برای خودش طرفداران بیشماری در ایران و حتی دنیا پیدا کرده و این روزا خیلی ها درگیر این هستن که بدونن گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ که خب رقابت انقدر تنگاتنگ هست که اصلا معلوم نمیشه. حالا از اینا بگذریم و برسیم به ردمی نوت 12S که شیائومی در اون از نمایشگر به اندازه ی 6.43 اینچ استفاده کرده که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتز بوده و حداکثر روشناییش هم 1000 نیت هست که کار کردن با اون رو در فضای بیرون راحت میکنه.

همچنین این نمایشگر دارای دقت رنگ و کیفیت تصویر بالاییه. شیائومی در این محصول خودش از یه تراشه ی هلیو G96 مدیاتک به عنوان پردازنده استفاده کرده. در بخش دوربین هم برای دوربین اصلی یه سنسور 108 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی از یه سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده که در کل میتونید روی اون ها حساب کنید.

بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

گلکسی A15 از بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

برسیم به آخرین محصول که از برند سامسونگه یعنی گلکسی A15 که کمپانی برای اون از یه نمایشگر به اندازه ی 6.5 اینچ بهره گرفته که از نوع سوپر امولد هست و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه اون 90 هرتز بوده و حداکثر روشنایی که در محیط های سرباز ارائه میکنه 800 نیته که خب قابل قبوله. در بخش پردازنده هم از یه تراشه ی هلیو G99 مدیاتک در این محصول استفاده شده. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 13 مگاپیکسلی داره که هر دو در طول روز بهتر از شب عمل میکنن. 

بهترین گوشی ها تا 9 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی