|

یه حموم رویایی جوری که انگار یکی ماساژت میده/حالا چجوری؟ انواع دوش رو یاد بگیر حظ کن

اگر شما هم قصد تعویض دوش حموم رو دارید اما نمیدونید چه مدلایی ترند شده و رو بورسه، پس حتما با این مطلب همراه باشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تو زندگی فقط آب و غذا نیست که اهمیت داره. یکسری چیزها به مانند حموم کردن هم به شدت اهمیت داره. شما فکر کنید دو هفته، تنها دو هفته به شستشوی بدن خودتون نرسید، چی میشه؟ بی شک فاجعه! حموم کردن تو زندگی یه کار خیلی مهمه که خب به واسطه پیشرفت علم این قسمت از زندگیمون هم پیشرفته تر شده. مثلا اگه یادتون باشه خونه مامان بزرگامون حموم ها چقدر ترسناک و خوف طور بودند در حالی که این روزا درست به مانند پذیرایی و نشیمن بهش اهمیت داده میشه و واسه خوشگلاسیون شون ایده وجود داره.

دوش عنصر اصلی داخل حموم هستش که خب با توجه به همون پیشرفت علمی که صحبتش رو کردیم مورد توجه قرار گرفته و به شدت متفاوت از گذشته عمل میکنه و البته ظاهری شکیل و دلبرانه تر داره. 

انواع سبک دوش حمام

حموم هم میتونن صبح ها ما رو از خواب بیدار کنند و یه بشاشیت خوبی بهمون هدیه بدن، از طرفی هم شب قبل خواب میتونن بهمون آرامش ببخشند و در واقع بهمون کمک میکنند تا بهتری خودمون رو به جهان ارائه بدیم. قبول دارین آدم وقتی دوش میگیره یه جون به جوناش اضافه میشه؟ از طرفی هم تنها حموم کردن نیست که اهمیت داره، بلکه این دوش حموم هستش که میتونه خستگی رو از تو پوست و گوشت شما بکشه بیرون و با مدل آبی که میزنه و گرماش مثل یک ماساژور حمل کنه یا اینکه به مانند قلمبه قلمبه های یک دوش خراب و قدیمی حال آدم رو به سمت انرژی منفی ببره! شما ترجیح تون به کدوم سبک دوش هستش؟ بهتره بگیم ابتدا با انواع مدل دوش ها آشنا بشیم تا بتونیم بهتر به این سوال پاسخ بدیم.

دوش برقی پر طرفدار ترینه

در واقع دوش برقی یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین مدل دوش ها هستش که خب از طریق یه پمپ برقی، آب رو به بالا میکشه و اون رو از طریق یه شیر به بدن افراد میریزه. 

دوش های برقی اکثرا قابلیت این رو دارند که تنظیم دما کنند و کنترل کننده شدت آب هم دارند که خب میتونه تجربه یه استحموم جذاب رو داشته باشه.

انواع سبک دوش حمام

دوش بارانی مثل بارون نوازشت میکنه

از دیگر سبک های دوش حموم مدل دوش بارانی هستش که خیلی هم لوکس محسوب میشه. تو این سبک دوش آب از بالا به شکل یه بارون نرم و لطیف بر روی بدن شما میباره که خب حس یه استحموم تو طبیعت رو میبخشه! این دوش ها اکثرا سیستم تنظیم دارن که میتونن شدت جریان آب و اندازه قطره ها رو به میزان دلخواه شما کنند و تجرب اب برون رو به شکل واقعی تر اما در فضایی مصنوعی ایجاد کنند.

انواع سبک دوش حمام

دوش ماساژور خستگی رو از تنت بیرون میکنه

دوش های ماساژور اینجورین که سر و شیر های اضافی دارند که خب به جهت ارائه ماساژ به بدن استفاده میشن و چرا که قطعا نمیشه با یکی دو تا شیر و سری همه کار انجام داد. این دوش ها معمولا سبکشون اینجوریه که شیرهای قابل تنظیم دارند تا شما بتونید نوع ماساژ مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

انواع سبک دوش حمام

دوش دستی همه کارست

دوش دستی از دست سبک هایی هستش که یه شیر دستی داره و شما دوست عزیز میتونید آب رو اونطور که دلتون میخواد تنظیم کنید و بر روی بدن خود بریزید. این سبک دوش ها یه لوله انعطاف پذیر دارند که به شیر متصل میشن و اینجوریاست که آب به دسته دوش میرسه. دوش های دستی نیز اغلب این توانایی رو دارند که شدت جریان آب و نوع آب رو تنظیم کنند. نوع آب منظورمون به شکل جتی یا بارونی هستش!

انواع سبک دوش حمام

دوش ترکی 

دوش ترکی به نام حموم گرم هم شناخته میشه چرا که یه نوع دوش داره که آب رو از یک سری چشمه ها و پرش به بدت من و شما میرسونه. این سبک دوش سنتی هستش و در کشورهایی مثل ترکیه مورد استفاده قرار میگیره که باعث شادابی و آرامش بدن نیز خواهد شد.

انواع سبک دوش حمام

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی