|

انواع سبک قرنیز واسه خونه های مدرن / تو دید نیستن اما خیلی تو چشمن! جذایبت قرنیز نوری

اگر شما هم دلتون یه تغییر کوچیک اما بزرگ تو خونه یا هر فضای دیگه میخواد، بیاید قرنیز ها رو عوض کنید و از ترند های جدید و جذاب لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اینکه یه خونه بتونه به زیبایی تمام و کمالش برسه، بی شک در کنار کلیاتی که داره به جزئیاتش هم توجه وافری شده. شما فکر کنید یک دست لباس گرون خریدین، در حالی که پوشیدین و حاضر آماده هستین، هیچگونه دستبند یا گوشواره و لاک و اکسسوری ندارید! خبری هم از ساعت و انگشتر نیست! قطعا احساس این رو دارید که چیزی در ظاهر شما کمه و از طرفی هم برخی از این اکسسوری ها مثل ساعت علاوه بر اینکه به زیبایی نمای استایل شما کلی اضافه میکنه، کاربردی نیز هست.

تو دکوراسیون خونه هم دقیقا به همین شکله. لوازم کلیات و جزئیات دارند و این در کنار هم قرار گرفتن اونهاست که همه خونه رو بی نقص میکنه. در این مطلب ما میخوایم راجب قرنیز ها صحبت کنیم. قرنیز مثل همون ساعته هستش که هم کاربرد داره و هم به شدت تو زیبا سازی موثره. قرنیز ها انواع مختلفی دارند که بسته به بودجه و سلیقه و همچنین سبک دکور خونه شما انتخاب میشن. شاید کمتر بهشون توجه بشه در حالی که تاثیری مستقیم و زیاد دارند. در ادامه با انواع قرنیز آشنا میشیم تا این نوار های کم توجه بتونن یه تغییر درست حسابی به خونتون ببخشند.

انواع سبک قرنیز

قرنیزهای ام دی اف؛ شیک و همیشه رو مد

این مدل از قرنیزها ها معمولا دارای مغزی MDF هستن و در بعضی از موارد محدود هم مغزی HDF (مثل پارکت لمینت) هستند. میدونید داستان از چه قراره؟ پروفیل های چوبی گرونن و اجرای قرنیز های سنگی و سرامیکی هم سخت و زمانبر هستن، که خب همه اینها باعث شدن تا پروفیل های ام دی اف بین افراد طرفداران زیادی پیدا کنند.

قرنیز های ام دی اف روکش های مختلفی مِن جمله PVC هستند، که متناسب با دکور محل مورد استفاده و یا متناسب با پارکت لمینت اجرا شده، ست میشن. همچنین این محصولات بسته به سلیقه های مختلف در سایز های متفاوت و با ضخامت های گوناگون، ارتفاع و طول های متفاوت تولید میشن.

انواع سبک قرنیز

انواع قرنیزهای سنگی و سرامیکی

معمولا قرنیز های سنگی و سرامیکی رو تو خیلی از ساختمون ها می بینیم و رایج هستند. البته که دیگه با تولید قرنیز های جدید و مختلف، به دلیل هزینه بالایی که سنگی و سرامیکی دارند، در داخل واحد ها کمتر استفاده میشن. دیگه اینجوری شده که بیشتر از این جنس قرنیز ها برای لابی و اماکنی که قابل شستشو هستند با طرح ها و سایز های مختلف برش خورده و مورد توجه قرار می گیرند.

از خوبی های قرنیز های سنگی و سرامیکی میشه به مقاومت زیاد و ضد آب بودنشون اشاره داشت و از معایب اونها نیز هزینه های زیاد و زمان بر بودن و غیر قابل استفاده بودن بر روی پارکت لمینت اشاره کرد. 

انواع سبک قرنیز

خب چون بخش عمده ای از قرنیز های جنس سرامیکی رو فلط تشکیل نداده، این محصولات در واقع ماهیت شیشه طور دارند این ویژگی باعث شده تا جلوه خاصی براشون ایجاد بشه و جذابیت منحصر به فردی هم داشته باشند.

انواع سبک قرنیز

قرنیز دکوراتیو از همه خوشگلتره

این سبک پروفیل ها نیز از دست محصولات جدید و مدرن محسوب میشن که لوکس نیز هستند و با جنس های مختلفی همچون MDF و PVC می باشند که میتونید تو بازار انواع اونها رو در ابعاد و طرح ها و رنگ های مختلف پیدا کنید.

این سبک از قرنیز ها نیز اصولا گرون تر از دیگر قرنیز های عرف در بازار هستند که برای فضاهای خاص استفاده میشن. اما این رو هم بگیم که قرنیز های دکوراتیو مقبولیت کمتری نسبت به دیگر قرنیز ها دارند و و هدف از تولید اونها برآورده کردن رضایت مشتریان برندهای مشهور می باشد. 

انواع سبک قرنیز

قرنیز نوری که سه کارست؛ زیبایی، نوردهی، جداکننده

یکی از جدیدترین و ترند ترین مدل های قرنیز، سبک قرنیز های نوری می باشند. در واقع قرنیزهای نوری با استفاده از ریسه ال ای دی میتونن به عنوان یه منبع نور اضافی تو فضاهای مختلف استفاده بشن. یعنی مثلا اینجوری که شما برقارو خاموش می کنید اما قرنیزها روشنن و میتونن به عنوان یه چراغ خواب زیبا مورد استفاده قرار بگیرند. به علاوه اینکه قرنیزهای نوری به جهت ایجاد جلوه‌ های ویژه در دکوراسیون خونه یا هر فضایی هم مورد استفاده قرار می گیرند. این قرنیز‌ها با ایجاد نورهای مخفی و سایه‌ روشن، فضایی زیبا و جذاب ایجاد می‌ کنند.

انواع سبک قرنیز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی