|

بنایی نکن به جاش ماربل شیت بزن! نه هزینه بالایی میخواد نه کنده کاری داره خیلیم خوشگله

ماربل شیت از دست عناصر ترند شده و پرطرفدار میون سنگ های دکوراتیو می باشد که با جنس سبک و نصب راحتش کار خیلی از زیباسازی خونه هارو راحت کرده

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب با توجه به اینکه علم پیشرفت جذاب خودش رو داره و هر ساله به سمت جلو پیش میره، خیلی از مصالح برای لوازم خونه هم تغییر کردن که این تغییرات هم به لحاظ کاربردی مفید تره و هم از نظر قیافه ای رو تر و خوشگلتر! مثلا یکی از اونها استفاده از دیوارپوش های ماربل شیت، به جای سنگ مرمر می باشد. حالا اصلا ماربل شیت چی هست؟

در واقع دیوارپوش ماربل شیت، یه ترکیب جذاب از پودر سنگ و پی وی سی می باشد که شباهت زیادی به سنگ مرمر و گرانیت داره. به دلیل استفاده از پودر سنگ و مواد پی وی سی، این سبک دیوارپوش خیلی خیلی سبکه و برای نصبش هم نیازی به مصالح و خاک خوری نداره. همچنین از طرفی هم بدون نیاز به خرابی زیرساخت، خیلی راحت و آسوده با استفاده از چسب پلی اوتاران روی دیوار نصب میتونه نصب بشه. نکته اینه که برای ساخت این مدل دیوارپوش، از 70 درصد پی وی سی و 30 درصد پودر سنگ استفاده می کنند که خب باعث میشه تا این محصول، یه جایگزین زیبا و مقرون به‌ صرفه برای دیوارها و سطوح داخلی فضاها باشه. 

خب بعد از اینکه کمی تا قسمتی فهمیدیم ماربل شیت چه عنصریه، حالا به سوال اصلی میرسیم که این آیتم برای چه فضاهایی مناسبه؟ برای رسیدن به این سوال در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

واسه نشیمن و دیوار پشت تلویزیون ماربل شیت بزن

ماربل شیت به عنوان یک عنصر دکوراتیو بسته به فضای نشیمن و دیوار پشت تلویزیون میتونه به شدت مورد استفاده قرار بگیره و اون قسمت رو شیک و شکیل کنه. با طرح و بافت ماربل، در واقع به فضای داخلی یه حس گرون بودن میبخشه در حالی که هزینه هنگفتی اصلا نداره. ماربل شیت میتونه به عنوان یه الگوی زمینه یا پوشش دیوار هم استفاده بشه تا یک حس ارزشمند و شیک بودن به فضا به شکل ملموس اضافه بشه.

ماربل شیت

ماربل شیت

فضای بین کابینتی در آشپزخانه و روکش جزیره

بهتره بدونید که شما میتونید تنها به یه تغییر کم هزینه، یه شیکیه خاص به فضای آشپزخانه بدید. از ماربل شیت ها هم میشه برای فضای بین کابینتی استفاده کرد و راحت چسبوند، هم به عنوان روکش جزیره آشپزخانه استفاده ای به شدت زیبا داره.

طرح‌ های ماربل یونیک و طبیعی، میتونن آشپزخانه رو به فضایی مدرن تبدیل کنند. همچنین، مقاومت ماربل شیت در برابر رطوبت و لکه، اون رو تبدیل به یه گزینه عالی برای چنین فضاهایی کرده. البته که ضد آتش نیستند!

ماربل شیت

لابی ساختمان 

لابی مجتمع و ساختمان های مسکونی اغلب باید به شکل شکیلی دیزاین بشن تا یه ورودی مناسب رو تشکیل بدن. استفاده از ماربل شیت ها در این فضا به‌ عنوان یه انتخاب استیل و با سلیقه برجسته میشه. بافت و رنگ های متنوع و زیبای ماربل شیت ها برای لابی، لابی رو به یه نقطه تمرکز خوشگل تبدیل می کنند. این عنصر دکوراتیو به شکل تخته ماربل شیت یا حتی تو ساختمان‌ های مدرن به‌ شکل پنل‌ های بزرگ بر روی دیوار قابلیت نصب دارند.

ماربل شیت

ماربل شیت و تنوعی شگفت انگیز در حمام و سرویس بهداشتی

اصلا از دیوارپوش ماربل شیت در حمام و سرویس بهداشتی غافل نشید چرا که با استفاده از ویژگی‌ هایی مثل مقاومت دربرابر آب و طراحی زیبا، میتونه یه فضای مطلوب و زیبا بدون ذره ای کنده کاری برای شما ایجاد کنه.

ماربل شیت

برای میز جلو مبلی و تیکه هایی از مبلمان

از ماربل شیت ها بر روی سطوح میز جلومبلی و یا حتی بخش‌ هایی از مبلمان هم استفاده میشه. چنین حرکتی به فضا یه جلوه یکپارچه میبخشه و در عین حال مدرن و لاکچری هم خواهد شد. از خوبی های ماربل شیت در این قسمت اینه که به سازگاری ماربل شیت ها با فضاهای مختلف اشاره داره.

ماربل شیت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی