|

سال تحویل خونه مادرشوهرتی و فک و فامیلش جمعن/ اینطوری استایل کن بذار چشماشون چارتا شه

در این مقاله در خصوص این که سال تحویل چی بپوشیم صحبت کردیم که در صورتی که خونه ی مادرشوهر دعوت باشید میتونید حسابی با این استایل ها بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خوشتیپ بودن این روزا بسیار مهم هست چرا که شما در صورتی که خوشتیپ و خوش استایل باشید میتونید بین مردم سری تو سرا داشته باشید و حرفتون برش خواهد داشت و خب چی از این بهتر که توی جمع دخترا به خوشتیپی شناخته بشید و همه از شما برای این که چی بپوشن و نپوشن نظر بخوان! که خب برای این که به این درجه برسید باید در خصوص تیپ و استایل مطالعه داشته باشید مثلا بدونید که هر لباسی رو مناسب کجا بپوشید، مثلا لباس مناسب مصاحبه کاری رو از لباس مناسب قرار کاری تشخیص بدید و بدونید که هر کدوم رو تو چه موقعیتی بپوشید و به سراغش برید تا بتونید به زیبایی هر چه تمام تر دیده بشید.

در این بین باید از مدهای روز هم اطلاع داشته باشید مثلا بدونید کفش های پاشنه بلند ترند این روزا کدوما هستن و افراد بیشتر برای خرید چه دسته از این کفش ها مشتاق هستن تا یه موقع خدایی نکرده شما نیایید مد ده سال پیش رو بپوشید که البته خدا رو چه دیدید شاید مد قدیمی رو دوباره زنده کنید ولی خب در این بین مهم هست که شما دمده دیده نشید تا یه وقت خدایی نکرده احساس معذب بودن نکنید. حالا در این بین که عید هم نزدیکه خیلی از خانوم ها تیپ و استایلشون موقع سال تحویل براشون مهم هست چون بالاخره در این لحظه عکس هایی رو به یادگار میندازید و در صورتی که خونه ی اقوام شوهرتون هم باشید که دیگه خیلی مهم تره چی پوشیدنتون بنابراین برای این که استایل چشم دربیار و زیبایی داشته باشید میخواهیم در خصوص این که سال تحویل چی بپوشیم براتون صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

سال تحویل چی بپوشیم

شومیز و دامن میتونه یه انتخاب شیک و خانومانه باشه

یکی از قشنگ ترین انتخاب هایی که میتونید برای لباس مناسب سال تحویل داشته باشید پوشیدن دامن های سنتی در کنار شومیز هست که  حسابی شیک و پیکتون میکنه و برای پوشیدن در جمعی که توش رودربایستی دارید برای عید بسیار مناسبه و در این بین بهتره که شومیز شما تک رنگ و ساده باشه و تا طرح شلوغ پلوغ دامن سنتی شما که حالا میتونه گلدار، طرح کاشی و یا بته جقه و... باشه بیشتر به چشم بیاد و بشه نقطه ی کانونی استایل شما.

البته شما میتونید همین استایل رو برعکس هم کنید یعنی برای شومیز به سراغ یه لباس طرح دار و شلوغ برید که حسابی هم توی چشم هست و برای دامن هم یه مدل ساده رو انتخاب کنید تا شومیزتون به زیبایی در کنار اون بدرشه. در این بین حتما از صندل های ست و زیبا هم استفاده کنید و برای پوشش سر هم میتونید از توربان، باندانا و البته روسری های قواره کوچک هم بهره بگیرید.

سال تحویل چی بپوشیم

سال تحویل چی بپوشیم

سال تحویل چی بپوشیم

پیراهن های یه سره استایل عید منحصر به فردی برای شما میسازن

این وزا پیراهن های یه سره از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستن و طراحان خوش ذوق برای هر مناسبتی مدل های مختلفی از اون ها رو روونه ی بازار میکنن و این مدل از پیراهن ها به قدری زیبا و ظریف هستن که اصلا حیفه که شما حداقل یکی از اون ها رو توی کمدتون نداشته باشید، پس در صورتی که از این مدل از لباس ها ندارید برای عید امسال میتونید به سراغ تهیه ی اون ها برید. خوبی هم که این مدل از پیراهن ها دارن این هست که شما دیگه نیازی به این بالاتنه رو با پایین تنه ست کنید نخواهید داشت چون کارتون راحت خواهد بود و بالا تنه و پایین ترنه رو به زیبایی کاور میکنید تنها در این بین باید به فکر آرایش، صندل مناسب و پوشش سر باشید که میتونید برای این منظور از کلاه هم استفاده کنید چون با این پیراهن ها بسیار باب شده کلاه پوشیدن.

سال تحویل چی بپوشیم

سال تحویل چی بپوشیم

شومیز و شلوار یه انتخاب خیلی رسمی برای تحویل سال

خب گویا شما سال تحویل امسال رو کوتاه اومدید و رضایت دادید که خونه ی پدری همسر حضور داشته باشید و خب احتمالا تنها شما مهمون این شب نباشید و مسلما افراد زیادی در این شب خونه ی مادرشوهر و پدرشوهر شما حضور داشته باشن که در این صورت شاید شما به دنبال یه انتخاب یه مقدار سر و سنگین تر و رسمی تر باشید که پیشنهاد ما به شما رفتن به سراغ شومیز و شلوار هست که همیشه یه ترکیب برنده هست خصوصا که شومیزهای دم عید واقعا با طرح و نقش های زیبایی عرضه میشن پس به سراغ انتخاب یه شومیز شیک برید که میتونید هم ساده انتخابش کنید و هم طرح دار و رنگی که در کنار شلوار و کفش های پاشنه بلند میتونه حسابی شیکتون کنه.

سال تحویل چی بپوشیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی