|

لباس های از مد افتاده در سال جدید / اینا خز شدن تو مهمونی عید بپوشی از خجالت آب میشی

اگر دلت میخواد یه دختر رو مد باشی که اعتماد به نفس بالایی داره، پس این لباس ها رو نپوش چرا که دیگه ترند نیستن و کسی هم حسابشون نمیکنه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لباس و استایل برای همه افراد اهمیت داره. اصلا این لباس پوشیدنه و ترکیب اونهاست که به جسم ما شخصیت می بخشه. بی شک تیپ و ستی میتونه هویت و درون مایه خیلی از ما ها رو به اطرافیانمون نشون بده و بدون اینکه ما کلامی از دهانمون در بیاد اونچه که در ما هست رو فریاد بزنه. 

اما دنیای استایل دنیای بزرگیه. صنعت مد و فشن اینجوریه که لباسی و ظاهری که شما در حال حاضر داری ممکنه سال دیگه به طور کامل زشت و بیریخت و دمده دیده بشه چرا جون از مد افتاده و دیگه کسی اون سبک رو قبول نداره. باز جای عجیب ترش اینجاست که ممکنه پنج سال دیگه دوباره همون گزینه ترند بشه و دوباره خفن ترین استایل شناخته بشه. اصلا خاصیت مد همینه، میاد و میره و کاملا مقطعیه. 

اکر شما طرز رفتار خود، لباس پوشیدن و سبک زندگیتون رو با مد جلو ببرید (البته نه به طور صددرصد) و طبق الگوهای جامعه برید جلو، در واقع به افزایش اعتماد به نفس خود کمک کرده اید و از طرفی هم باعث بهبود خلق و خو شده و قدرت، ثروت، تحصیلات و فرهنگ شما رو تغییر میده. 

عید 1403 خیلی نزدیک شده و خیل از خانومها دارن خرید عیدشون رو انجام میدن. اگر دوست دارید در این بین از مد پیروی کنید و لباس های دمده نخرید، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

لباس های از مد افتاده

شلوار جین کمرکش نخر دیگه دمده شده!

شلوار جینی که کمرش کش داره یکی از راحت ترین شلوار ها محسوب میشه، اما خب به همون میزان هم میتونه سن شما رو بالا بره و به شکل کاملا مستقیم با پیری مرتبط هستش. بهره که شما خانوم زیبا به جاش پوشیدن و استفاده از این سبک شلوارها با پوشیدن یه شلوار جین ساق بلند، استایلی جوان تر و بروزتر داشته باشید. 

لباس های از مد افتاده

کی دیگه لباس با طرح چاپی میپوشه!

در واقع هر الگوی خاص و جسورانه ای که بر روی لباس باشه میتونه توجه افراد رو به خودش جلب کنه. اما خب می بینیم که برخی از طرح و نقش های چاپی دقیقا برعکس این موضوع عمل می کنند. طرح های مثل آناناسی، صاعقه، درخت نخل و امثالهم، تو اواسط سال 2010 بود که مورد استقبال زیادی قرار گرفتن و ترند شدن. تقریبا میشه گفت از سال 2020 به بعد دیگه کم کم این سبک از لباس ها تا حدودی قدیمی شدن و دیگه بولد نیستن. 

اگر دلتون میخواد طبق ترندها و مد پیش برین، پیشنهاد ما به شما اینه که از طرح های کلاسیک استفاده کنید چرا که به این راحتی ها از مد نمی افتن، مانند  طرح های راه راه، خال خالی و تارتان استفاده کنید.

لباس های از مد افتاده

خیلی آیتم ها مینیمال مد شدن؛ لوگو تجاری ترند نیست!

خب تا همین چند سال پیش اینکه شما یه سگک بزرگ از برند مورد علاقتون بر روی لباس یا کیف و کفش داشته باشید ترند بود و رو مد. اما اینکه حالا همچنان فکر کنید وجود لوگو های تجاری بزرگ  روی لباس و اکسسوری ها دیگر عناصر استایل جذابه، خب باید بگیم واسه حدود چهار سال پیشه! این سبک ها دیگه طرفداری ندارند و باعث میشن که تیپ و ظاهر شما قدیمی به نظر بیاد!

لباس های از مد افتاده

لباس ورزشی مخملی نخر برا شونصد سال پیشه!

من خودم یادمه که دبیرستان بودم واسه لباس ورزش مدرسمون از ست ورزشی های مخملی خریدم و کلی هم احساس غرور کردن چرا چون این مدلی ترند بود. در حالی اکنون طرفداری نداره! 

تولید و ترند پارچه از اون سال تا به حال تغییرات بسیاری داشته و این روزها می بینیم که پارچه هایی مثل فلامنت، غواصی، پنبه ای، اسپندکس و دورس با طرح ساده به جهت دوخت این نوع لباس ها استفاده میشه و خیلی هم باب سلیقه بانوان جوان هستند.

لباس های از مد افتاده

رنگ های نئونی دیگه مورد توجه نیستن!

رنگ های نئونی که اونها رو به نام های مثل شب تابی، شبرنگ و شب نما هم می شناسیم، رنگ های روشن، بسیار جیغ و شفافی هستند که تو شب میتونن از خودشون نور بدن و مانند درست مثل یک چراغ عمل کنند! ین رنگ ها همچنان هم جالبند اما دیگر جذاب نیستند! چرا که حدود یک دهه پیش رو مد بودن و حالا در این روزها توصیه ما به شما استفاده از اکسسوری های کوچیک نئونی هستش که ترند شدن. البته که مراقب باشید در استفاده از این هم زیاده روی نداشته باشید. 

لباس های از مد افتاده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی