|

جا قاشقی های جدید بازار / روی سینک یا آویزون از آبچکان با اینا مشتاقی برا ظرف شستن

در این مقاله چند نمونه از زیباترین جا قاشقی های جدید رو بهتون نشون دادیم که میتونید با دیدن اون ها برای خریدتون ایده بگیرید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا که عید داره نزدیک میشه خانوم ها به فکر این هستن که الا و بلا یه سری از وسیله ها رو توی خونه نو کنن ولی خب در برخی ار موارد ممکن هست که از پس هزینه ی این موضوع برنیان ولی خب کیه که از وسیله های نو و تازه توی دکور خونشون خوشش نیاد بنابراین چاره ی کار چیه؟ باید حسرت این موضوع رو خورد یا یه فکر دیگه کرد؟ مثلا شما میتونید به جای این که به فکر تازه کردن وسیله های بزرگ توی خونه باشید برید سراغ ریزه میزه ها مثلا جای سیب زمینی و پیاز رو نو کنید چرا که شاید خیلی ها به این وسیله زیاد اهمیت ندن و براشون مهم نباشه که چه ریختیه در حالی که توی دکور آشپزخانه وسلیه ی بسیار مهمی بشمار میاد بنابراین توی خونه بگردید و یه سری از وسیله هایی رو که به نظرتون میتونید از پس هزینه ی نو کردنشون بربیایید رو پیدا کنید و بعد برای عوض کردنشون اقدام کنید.

هر چند شاید اینطوری با خودتون بگید که خب تو عید وقتی دو تا مهمون میاد تو خونتون اونا نمیفهمن که شما چیزی رو نو کردید چون نمیتونید که دست مهمون رو بگیرید و ببرید جا پیازی رو بهش نشون بدید که خب در این موقع باید یکم زرنگ تر باشید مثلا به سراغ خرید جدیدترین ظروف آجیل خوری برید و این وسیله رو توی خونتون عوض کنید تا وقتی توی اون ها با آجیل و خوشمزه جات از مهمون هاتون پذیرایی میکنید ببینن که به به شما ظرفاتونو عوض کردید و بعد مسلما به روتون میارن و از سلیقتون تعریف میکنن. حالا از اینا بگذریم و برسیم به یه وسیله ی کوچک دیگه که میتونید عوضش کنید یعنی جا قاشقی که خب در این مقاله نمونه هایی از جا قاشقی های جدید رو بهتون نشون میدیم و یه سری نکات رو در خصوص این وسیله میگیم، پس با ما همراه باشید.

جا قاشقی های جدید

موقع خرید جا قاشقی به جنس اون توجه کنید

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خیرید جا قاشقی مناسب باید به اون توجه داشته باشید جنس اونه؛ در اصل جنس این وسیله به این دلیل اهمیت داره که از اون به عنوان یه ابزار روزانه استفاه میشه و در صورتی که جنس خوب و با دوامی نداشته باشه امکان زود خراب شدن اون وجود داره. در این بین یه نکته ای که باید در خصوص جنس این وسیله باید بهش حسابی دقت کنید ضد آب بودن اون هست چرا که این وسیله مدام با آب در تماسه و باید جنسش به گونه ای باشه که آب بهش آسیبی نرسونه. 

این روزا هم جاقاشقی ها انواع مختلف و جنس های متوعی دارن مثل جا قاشقی های پلاستیکی، حصیری و استیل که خب با توجه به دکور موجود در خونتون باید به سراغ انتخاب اون ها برید که در این بین جا قاشقی های استیل رو میشه یکی از پر کاربردترین اون ها بشمار آوورد که مقاومت بیشتری نسبت به سایر جنس ها دارن و در برابر ضربه هم مقاومن و همچنین ضد آب هستن که البته برای گزینه ی آخر باید از جای مطمئن خرید کنید که استیل با کیفیت بهتون بدن که زنگ نزنه.

جا قاشقی های جدید

جا قاشقی های جدید

جا قاشقی های جدید

جا قاشقی های جدید

موقع خرید جا قاشقی به وزن اون توجه کنید

وزن انواع جا قاشقی با توجه به این که چه جنسی داشته باشن با هم متفاوت هست مثلا در صورتی که جا قاشقی شما از سنگ و یا سرامیک باشه دارای وزن بیشتری خواهد بود ولی باید توجه کنید که اون رو میخواهید در چه قسمتی استفاده کنید مثلا جاقاشقی برای روی سینک میخواهید وزنش زیاد مهم نیست ولی در صورتی که جا قاشقی برای داخل کابینت میخواهید باید به سبک بودن وزن اون دقت کنید تا یه وقت سنگینی که داره باعث آسیب رسوندن به کابینتتون نشه.

جا قاشقی های جدید

جا قاشقی های جدید

جا قاشقی های جدید

موقع خرید جا قاشقی به سایز اون توجه کنید

جا قاشقی ها انواع مختلفی دارن مثل جا قاشقی های آویز، جا قاشقی های روی سینک و جا قاشقی های کابینتی که خب باید موقع خرید به سایز اون ها هم توجه کنیم مثلا اگر خونتون مهمون زیاد میره و میاد جا قاشقی که قاشق ها رو بعد از شستن توی اون قرار میدید باید اندازه ی بزرگی داشته باشه تا قاشق ها وسط آواره نمونن و یا جا قاشقی که برای کابینت استفاده میکنید باید با توجه به نیاز و تعداد قاشق های شما که دم دستی هستن و استفاده میشن خریداری بشه.

جا قاشقی های جدید

جا قاشقی های جدید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی