|

اگه تپلی باید این شلوارا رو بپوشی / تنها با یه آیتم خودتو لاغر و کشیده به نظر بیار

در این مقاله در خصوص این که شلوار مناسب افراد چاق باید چطور باشه صحبت کردیم که میتونید با دونستن این نکات خودتون رو لاغرتر نشون بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیک و پیک بودن این روزا بسیار راحت هستش یعنی شما میتونید با دوتا سرچ ساده توی اینترنت یه عالمه اطلاعات به دست بیارید که با استفاده از اون ها میتونید برای خودتون ظاهر و استایل خاص بسازید مثلا این روزا که عید نزدیکه شما باید به فکر لباس هایی باشید که موقع عید دیدنی قراره اونا رو بپوشید که در این بین میتونید به دنبال شومیز مناسب مهمونی عید باشید و بگردید مدهای جدید و به روز رو توی اینترنت پیدا کنید و اونارو بخرید تا در عید همه حرف خوش استایلی شما رو بزنن و به خاطر انتخابتون بهتون تبریک بگن که واقعا حس خوبیه دیگران از آدم تعریف کنن اونم وقتی یه سری ها که اصلا لب به تعریف باز نمیکنن این کار رو انجام بدن.

پس دیگه عذر و بهونه ای برای این که شما خوشتیپ باشید وجود نداره و در جواب این سوال همیشگیه خانوم ها که "حالا چی بپوشم؟" جواب های زیادی در دسترس هست که تنها کافیه به دنبالشون بگردن که البته قبل از این باید یه سری چیزا رو راجبه خودتون بدونید مثلا در صورتی که لاغر هستید باید بدونید که چه لباس هایی میتونه اندام شما رو متعادل تر جلوه بده مثلا برای این منظور باید به سراغ لباس هایی ک چاق نشونمون میدن برید تا با استفاده از اون ها یه مقدار تپلی به نظر بیایید تا لاغریتون به چشم نیاد و یا مثلا در صورتی که چاق هستید و به دنبال خرید شلوارید باید بدونید شلوار مناسب افراد چاق باید چه جوری باشه که در این مقاله به این سوال پاسخ میدیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

شلوار مناسب افراد چاق

اگر میخواهید چاقی پاهاتون رو پنهان کنید از شلوارهای تیره استفاده کنید

اون دسته از افرادی که پاهای چاق دارن بهتره که از پوشیدن شلوارهای رنگ روشن خودداری کنن چون رنگ روشن در کل در هر آیتمی میتونه شما رو حتی چاق تر از اون چیزی که هستید نشون بده بنابراین باید یکی از خط قرمزهای شما رفتن به سراغ آیتم های رنگ روشن باشه که شلوار هم از این قضیه مستثنی نیست بنابراین در صورتی که پاهاتون چاق هست بهتره شلوارهایی که رنگ های گرم و تیره دارن رو برای کوچک تر نشون دادن اون ها تست کنید.

چرا که شلوارهایی که دارای رنگ های تیره هستن میتونن اضافه وزن شما رو پنهان کنن و رد نهایت شما رو خوشتیپ تر نشون بدن. در خصوص مدل هم میتونید به سراغ شلوارهای نیم بگ، سندبادی، شش جیب و یا کارگو برید.

شلوار مناسب افراد چاق

شلوارهای براق پاهای شما رو چاق تر نشون میدن

در صورتی که میخواهید پاهاتون لاغر تر به نظر بیاد بهتره که دور شلوارهای براق و ضخیم رو یه خط قرمز بکشید چرا که شلوارهای این مدلی مثل شلوارهای چرمی، شلوارهای ساتن و هر جنس ضخیمی میتونن پاهای شما رو چاق تر به نظر بیارن که مسلما این چیزی نباشه که شما دوست دارید که برای جلوگیری از این منظور باید به سراغ شلوارهای جاگر و یا هر شلواری که پارچه ی اون نازک هستید برید. در اصل نازک بودن پارچه حتی در لباس هم خطای دید ایجاد میکنه و شما و لاغر اندام تر و در نهایت خوش استایل تر به نظر میاره.

شلوار مناسب افراد چاق

برای لاغر تر دیده شدن پاها به سراغ مام استایل های پارچه ای برید

این روزا یکی از بهترین شلوارهایی که هم به لاغر اندام ها میاد و هم به افراد چاق شلوارهای مام استایل هست که خیلی از استایلیست ها پوشیدن اون ها رو به خصوص برای افراد چاق پیشنهاد میکنن چرا که اون ها رو ظریف تر نشون میده ولی در این بین میتونید پارچه های نازک رو با مام استایل ها ترکیب کنید و در استایل خودتون به سراغ شلوارهای مام استایل پارچه ای برید و با استفاده از اون ها به زیبایی بدرخشید ودقت کنید که در این بین بهتره که از پوشیدن شلوارهای بوت کات و دمپا خودداری کنید.

شلوار مناسب افراد چاق

اگر شلوار جذب رو میخواهید تست کنید حتما ساده و تیره باشه

در صورتی که مایل هستید که به سراغ پوشیدن شلوارهای کمی جذب تر برید بهتره که اسکینی و لوله نباشه و در این بین شلوارهای راسته رو برای این منظور تست کنید ولی حتما به این نکته توجه کنید شلوارتون طرح دار نباشه و رنگ تیره هم داشته باشه و در نهایت با بهره گیری از سادگی و تیرگی شلوارتون فرم پاهاتون رو لاغرتر نشون بدید. همچنین این رو هم بگیم که جین های سنگشور رو هم باید خط بزنید و به سراغ تست کردنشون هم حتی نرید.

شلوار مناسب افراد چاق

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی