|

انواع شال مبل در جذاب ترین مدل ها / هیشکی به ایشون حواسش نیست تو بگیر خونتو آس کن

شال مبل یکی از اکسسوری های جذابیه که تو کمتر خونه ای پیدا میشه اما اگر ازشون استفاده کنیم میتونن زیبایی فضا رو تضمین کنن و یه گرما ببخشند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون و زیبایی خونه تنها به داشتن وسایل گرون و بزرگ نیست، بلکه من و شما باید سلیقه داشته باشیم و یه جورایی حواسمون باشه که چی رو کجا و چه مدلی استفاده کنیم. مثلا اینکه خیلی از بانوان از داشتن شال مبل خبر ندارن! در حالی که این اکسسوری خوشگل میتونه ظاهر خونه ما رو به شدت تغییر بده. همیشه همه واسه خوشگلاسیون خونشون میرن سراغ تابلو و مجسمه و آباژور و اینجور چیزها. در حالی که خیلی لوازم دیگه هم هستند به مانند شال مبل که میتونن یه نمای خاص و یونیک به خونه بدن، اما غافلند!

انواع شال مبل

شال مبل اصلا چی هست؟

در رابطه با کاربرد شال مبل میشه گفت در واقع به نوعی پتو شکل هستش که معمولا به شکلی تزیین شده و یا به صورت رها بر روی مبل قرار میگیره. شاید بشه گفت تنها وسیله ای که میتونه رها باشه و مشکلی نداشته باشه همین شال مبل هستش که اصلا اگه خیلی منظم و مرتب باشه قشنگ نیست! ای سبک از دیزاین خونه علاوه بر اینکه کلاس و شخصیت فضا رو میبره بالا، در واقع اون محیط رو گرم تر و دلنشین تر نیز نشون خواهد داد.

شال ها انواع مختلفی همچون پوست گوسفند، ابریشم، پنبه یا ترمه دارند که همگی پارچه‌ های به شدت فوق العاده ای هستند و میتونن به روش های مختلف مدل بگیرند.

شال مبل میتونه بهترین مکمل برای مبل باشه که رنگ و طرحش بسته به سلیقه و سبک دکوراسیون شما انتخاب میشه. در ادامه با انواع جنس و مدل شال مبل بیشتر آشنا خواهیم شد.

انواع شال مبل

شال مبل نخی خیلی نرم و لطیفه

کاناپه‌ های پنبه‌ ای هستند خب از کیفیت و نرمی و همچنین دوام بالایی برخوردارند اما به لحاظ طراحی خنثی می باشند.

تطبیق پذیری، قابلیت تنفس و البته احساس سبکی پنبه اونها رو تبدیل به یه ماده خیلی ظریف میکنه که برای شال مبل نخی خیلی مناسبه. علاوه بر این، یه همراه مناسب برای بالش های نرم و مخملی نیز می باشند. پوشوندن یه مبل پنبه ای با بالش‌ هایی با طراحی های شبیه هم یه ترکیب عالیه که به ایجاد وحدت بین رنگ‌ ها و بافت‌ های برجسته در فضای شما کمک میکنه.

شال مبل نخی

شال مبل پشمی چند کارست! چقدر جذابه 

جنس ابریشم خب خیلی خفنه. شال‌ های بافته شده با پشم و یا بافت، معمولا از پشم بره یا مرینو هستند که به شدت سبک و گرمند و لوازم جانبی محکمی رو برای افزودن به فضای نشیمن فراهم میکنند.

مواد پشمی اغلب خیلی ضخیم اند، و میتونن برای ماه هایی که سرد هستند خیلی مناسب باشند و فضا رو گرم نگه دارند. ناگفته نمونه خیلی فراتر از توانایی اونها که زیباسازی و گرم کننده هستش، شال مبل های پشمی میتونن یه عایق  خوب و ایده آل باشند که در عصر های سرد سال نیز به عنوان پتو مورد استفاده قرار میگیرند و حس دلنشینی رو بهتون القا می کنند.

شال مبل پشمی

شال مبل ترمه بگیر، اگه عشق تجملاتی

ترمه رو خیلی ها هستند که دوست دارند. شل مبل میتونه از جنس ترمه نیز باشه که به دلیل کیفیت فوق العاده و ظاهر مجلل و نرمی که داره به شدت مورد توجه بانوان ایرانی قرار میگیره. در اینجا باید بگیم که ترمه نه تنها از پشم ضخیم تر هم هست، بلکه به شکل قابل توجهی به هنگام لمس، نرم تر نیز هست!

کاربرد شال مبل از جنس ترمه میتونه برای جذب گرما و انتقالش به اتاق هم مناسب باشه. وقتی که ترمه با مواد دیگه ای مثل روکش چرمی جفت میشه، میتونه با براق بودن چرم تضاد پیدا کنه و به جهت راحتی بیشتر، یه حس لطیف تر و خونگی طور به مبل و فضا ببخشه.

یادتون نره که چه از سبک‌ های مختلف و مواد کلاسیک پتو استفاده داشته باشد و چه از جایگزین‌ های مدرن ساخته شده توسط انسان استفاده نمایید، همه شال‌ ها رو میشه مطابق با فصل تغییر داد.

شال مبل ترمه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی