|

مدل فرش برای راهرو ورودی / با اینا اوله خونتو قشنگ بچین مهمون برا دیدن بقیش کنجکاو شه

در این مقاله چند تا از بهترین فرش ها برای راهرو ورودی خونه رو بهتون نشون دادیم تا با توجه به اون ها خرید بهتری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فرش رو میشه یکی از مهم ترین آیتم ها در خونه ی ما ایرانی ها بشمار آوورد که بسیار توی چشم هست و از این رو مهمه که چیدمان خاص و زیبایی برای اون در نظر گرفته بشه طوری که نظر هر بیننده ای رو خودش جلب کنه چون میدونید که خیلی ها توی دکوراسیون خودشون با فرش حتی نقطه ی کانونی ایجاد میکنن و تمرکز رو به سمت طرح و رنگ فرش سوق میدن مثلا برای فرش آشپزخانه مدرن از اونجایی که دکور مدرن ساده هست میان روی فرش فوکوس میکنن و یه رنگ خاص براش در نظر میگیرن تا اینطوری نقطه ی کانونی و توی دید ایجاد کنن.

بنابراین در وهله ی اول برای انتخاب فرش مهمه که به دکوراسیون خودتون توجه کنید که به عنوان مثال مدرن و یا کلاسیک هست تا طبق اون یه فرش درست انتخاب کنید مثلا برای پیدا کردن شیک ترین فرش عروس باید دقت کنید که جهیزیه شما چه جوریه و در نظر دارید که باهاش چه نوع دکوری بزنید و بعد رنگ ها رو چک کنید و برای فرش به سراغ یه رنگ برید که با سایر آیتم ها هارمونی داشته باشه و بشه ستش کرد. بنابراین یه مقدار کارتون سخت خواهد بود که این موضوع به علت حساسیت این قضیه هست حالا تو این مقاله برای این که در انتخاب بهترین فرش برای راهرو ورودی کارتون رو راحت کرده باشیم نمونه هایی از جدیدترین مدل های این فرش رو بهتون نشون میدیم و نکاتی رو در خصوص اون بهتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

فرش برای راهرو ورودی

بهترین فرش برای راهرو باریک

در صورتی که راهروی ورودی خونه ی شما باریک هست یه فرش در اندازه ی کوچک میتونه انتخاب خوبی باشه برای شما مثلا یه پادری که دقیقا جلوی در وردودی بذارینش و یا یه فرش که طولش در مقابل عرضش خیلی بیشتره و به فرش های رانر شهرت داره میتونن برای راهرو باریک عالی باشن.

در توضیح بیشتر پادری ها به این علت ها برای راهروهای باریک خوب هستن که فضای زیادی رو اشغال نمیکنن و قادر هستن که کف رو هم به خوبی پوشش بدن و البته تنوع بالایی هم دارن و همچنین قیمت اون ها در مقابل سایر فرش ها کمتر هست. 

فرش های رانر هم به این علت خوب هستن که انگار کاملا برای راهروهای باریک طراحی شدن و میتونن فضا رو به خوبی هر چه تمام تر پوشش بدن و به هر کسی که میخواد وارد خونه بشه حس دعوت کنندگی رو القا کنن.

فرش برای راهرو ورودی

فرش برای راهرو ورودی

فرش برای راهرو ورودی

برای ورودی بزرگ یه فرش کوچک جلوی در بندازید

در صورتی که مایل هستید فضای ورودی رو از فضای بزرگی که جلوی در خونه وجود داره جدا کنید از یه فرش کوچک کمک بگیرید که مسیر ورودی رو مشخص میکنه. این کار خصوصا برای فضاهایی که مرز پایان ورودی توی اون ها با شروع یه فضای دیگه تعریف مشخصی نداره بسیار کارسازه. البته که این فرش میتونه بزرگ تر از پادری باشه اما در صورتی که میخواهید فضای وردویتون رو از دیگر جاها جدا کنید باید در نظر داشته باشید فرشتون نباید از فضای ورودی فراتر باشه.

فرش برای راهرو ورودی

فرش برای راهرو ورودی

فرش برای راهرو ورودی

برای ورودی بزرگ فرش بزرگ در نظر بگیرید

ورودی هایی که بزرگ هستن ممکنه که ما رو برای انتخاب فرش گیج کنن بنابراین ساده ترین کار برای تفکیک فضای این قسمت با سالن و یا دیگر جاها استفاده کردن از یه فرش بزرگ هست که کف رو در حد بسیار زیادی میپوشونه و خب در این حالت طرح و رنگ فرش هم بیشتر توی چشم هست و میتونید برای ست کردن اون با دیگر فرش های منزل و یا آیتم های موجود در ورودی سلیقه ی بیشتری خرج کنید.

در صورتی که مایل هستید که فضای ورودیتون یه مقدار بیشتر از جلوی در منزل رو در بربگیره میتونید یه فرش بزرگ تر از این فضا رو به شکل عمودی از در ورودی تا فضای باز خونه پهن کنید و با این کار سطح بیشتری رو به ورودی اختصاص بدید و حالت دعوت کنندگی رو هر چه بیشتر به مهمون ها منتقل کنید و همچنین با این فرش فضای ورودی میتونه به یه فضای دلنشین برای خوشامد گویی و حتی خداحافظی تبدیل بشه.

فرش برای راهرو ورودی

فرش برای راهرو ورودی

فرش برای راهرو ورودی

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی