|

انواع پادری شیک / یه خونه تموم عیار فقط مبل نمیخواد خوشگلیش با وسایل کوچیک عجین شده

یه دکوراسیون کامل و شیک به جز وسایل بزرگ، نیازمند جزئیات نیز هست که در این مطلب با انواع پادری، عضوی کوچیک اما موثر و زیبا آشنا خواهیم شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بی شک زیبایی دکوراسیون یه خونه تنها به این نیست و من و شما بیایم و یه یافت آباد رو چک بکشیم و دونه به دونه از هر وسیله ای گرون ترینش رو بخریم خیر! بلکه یک دکوراسیون منحصر به فرد و اصولی جوریه که از روی اصول تا حدود خوبی پیروی کرده باشه و با سلیقه ای قشنگ و مناسب هم عجین شده باشه. در واقع شما باید به دیتیل ها توجه خاصی کنید تا بتونید با استفاده از اونها، اون قسمتهای توخالی و ریزی که تو دکوراسیون وجود داره رو پر کنید. اونچه که مشخصه اینه که این قسمت های توخالی به ظاهر کوچیک به نظر میاد، در حالی که بودن و نبودشون به شدت مهمه و میتونه فضا رو از این رو به اون رو کنه.

مثلا چی؟ مثلا پادری! همه ما تنها زیبایی و شیکی فرش های داخل هال پذیرایی و بعد هم آشپزخونه و اتاق هاست که برامون اهمیت داره، در حالی که قسمت هایی همچون جلوی درب ورودی و یا جلوی در های حمام و دستشویی هم نیاز به فرش های کوچیکی به نام پادری دارند. پادری ها دقیقا همون عضو های کوچیک یک دکوراسیون هستند که شاید کمتر به چشم بیان، اما حضورشون میتونه کاملا موثر باشه. در واقع ورودی هر خونه ای به هر شکلی باشه به همون منوال انرژی خوب یا بد به افراد القا میکنه. یکی از بهترین ایده های برای زیباسازی این محیط استفاده از پادری ها می باشد که در این مطلب قراره آب و انواع اونها آشنا بشیم. پس با با ما همراه باشید.

27301049-1985-b__8731

پادری‌ های چرم و پوست، واسه تویی که خونه لاکچری میخوای

این سبک از پادری ها که جنس چرم دارند اغلب از پوست طبیعی حیوانات ساخته میشن و معمولا هم برای دکوراسیون های سنتی و مدرن مورد استفاده قرار میگیرند. خب به طبع این سبک از پادری ها قیمتی بالاتر از هر جنس پادری دارند اینجوری نیست که چون جنس خوبن، پس هیچ ایرادی نداشته باشن خیر! بلکه معایبی همچون لغزنده بودن مدل های چرمی و پوستی و همچنین سخت جارو کشیدن از دست عیب های بارز این جنس از پادری ها می باشد. از نظر رنگ بندی پادری های چرمی و پوستی بیشتر در رنگ های سفید، مشکی و قهوه‌ ای روشن و تیره تولید و به بازار عرضه میشن که شما خانوم خوش سلیقه ایرونی میتونید بسته به اونچه که دلتون میخواد از این پادری ها استفاده کرده و برای دیزاین خون استفاده نمایید. البته این دید مثبت قضیه بود!

انواع سبک پادری

پادری‌ های سنگی، رودخونه رو میاری کف پات!

نوعی دیگر پادری های مورد توجه از طرح های کمی خاص تر هستند که نسبتا پرفروش هم می باشند. سنگ های به کار رفته در این طرح از پادری ها بیشتر سنگ های رودخونه ای هستن که لایه زیرین اونها نیز از چرم مصنوعی ساخته شده است.

بی شک این سبک از پادری ها نیز معایب خاص خودشون رو دارند که یکی از اونها وزن زیاد و دیگری هم لغزنده بودن پادری ها بر روی سرامیک می باشد. در واقع از اونجایی که سایز پادری ها کوچیکه و به اندازه فرش بزرگ نیستن، نمیتونید اونها رو با قرار دادن وسایل مهار و کنترل کنید. تنها راه حل اینور اونور نشدن این سبک از پادری ها تمز فرش می باشد که البته راه حلش موقتی هم هست، نه دائمی! بهتره که خوبیاشون رو هم بگیم که یکی از مزایای پادری ها جارو کشیدن اونهاست که به راحتی تمیز میشن و به نسبت مدل های بافتنی و نمدی آسوده تر نظافت خواهند شد.

انواع سبک پادری

پادری‌ به سبک پرز بلند

از دیگر پادری ها، پادری های سبک پرز بلند هستش که بیشتر در دکوراسیون های مدرن دیده میشن. اسم دیگه این مدل از پادری ها فرش شگی هستش که میشه همون پرز بلند. در اینجا شما باید به چند نکته دقت داشته باشید که خب یکی از اونها اینه که این سبک فرش ها به دلیل پرز های بلندی که دارن امکان جارو کردن راحت رو ازتون میگیرن و اینجوریه که ورودی خونه دائما در معرض کثیف شدنه. در انتخاب پادری تنها زیبایی مهم نیست و باید به نوع تمیز کردنش و شستشو هم دقت داشته باشید.

انواع سبک پادری

پادری‌ های نمدی با یه عالمه خوبی و یه بدیِ بزرگ

این سبک از پادری ها رو میتوان از اون پادری های کیفیت خوب و با دوام دونست که واقعا تو هر دو مورد عالی هستند. پادری های نمدی برای خونه های دکور سنتی خیلی پیشنهاد میشه و میتونه خوب باشه. ناگفته نمونه این نکته رو یادتون نره که پادری های نمدی با توجه به جنسی که دارند مو به راحتی بهشون میچسبه و جارو کشیدن شون هم سخته. اما خب با همه این تفاسیر به دلیل کیفیت و دوام بالایی که دارن میتونن یکی از گزینه های خوب برای خرید پادری باشند.

انواع سبک پادری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی