|

بهترین رنگ لباس برای عرق / لباس میچسبه به تنت ناراحتی؟ اینجوری بپوشی نیشت باز میشه

اگر شما هم از عرق کردن و موندن ردش رو لباستون عاصی شدین، پس یهترین کار اینه که زودتر با رنگای مناسب لباس برای خود آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب دیگه داره هوا به سمت و سوی گرما میره. با اینکه تو فصل خنک بهار هستیم اما خیلی از خانوما و آقایون تو همین فصل هم دچار عرق کردن میشن و این موضوع اذیتشون میکنه. اما چاره چیه؟ عرق که شیر فلکه نداره ببندیش نزاری بیاد! از طرفی هم شاید شما فردی باشید که دلتون نخواد برید سراغ روش هایی مثل بوتاکس زیر بغل و دیگر موارد! پس در تنیجه چیکار باید کرد؟ باید به سراغ ترفند هایی راحت تر گشت. مثلا اینکه بیایم و تو لباس پوشیدنمون یه تغییراتی ایجاد کنیم.

ایده آل ترین کار اینه که به جنس و رنگ لباسامون دقت کنیم. دیدین وقتی عرق میکنی یه دایره ناجور میفته رو زیر بغل و کامل مشخص میشه فرد عرق کرده؟ خب زشته دیگه! به همین دلیل اومدیم و در این مطب راجع به رنگ لباس هایی که میشه در این شرایط بپوشید و با خیال راحت در بین عموم حاضر شد صحبت کردیم. اگر این موضوع مشکل شما هم هست، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید.

sailor-collar-womens-coat-model-cover-1024x683

مشکی بپوش تا صد سال عرق کن، انگار به انگار!

خب بی شک مشکی تیره ترین رنگه و رنگای تیره هم به خوبی میتونن آثاری همچون رد عرق رو پنهان کنن. اما خب میدونید که پوشیدن یه پیراهن یا مانتوی مشکی برای هر محفل و محلی مناسب نیست و به همین دلیل برای آقایون میشه گفت جهت اینکه از مشکی بودن در بیاید بهتره که از یک کت رنگی حالا به هر رنگ، بر روی پیراهن خود استفاده کنید تا ظاهری آراسته تر و شیک داشته باشید. مثلا کت و شلواری به رنگ خاکستری و یا یه شلوار زیتونی ست کنید. از اونجایی که هر چیزی ممکنه معایبی هم داشته باشه، نقطه ضعف پیراهن مشکی هم گرم بودنشه! اما چروک و عرق رو نشون ندادن هم از مزایاشه که به عیبش میچربه!

684684

خاکستری زغالی بهت کمک میکنن

در اینجا باید گفت طیف هایی که روشن تر میشن مثل خاکستری توانایی پوشوندن عرق و نارن، اما طیف های تیره تر اونها مثل خاکستری زغالی  به خوبی از پس کار بر میان و جای عرق رو میپوشونن. این رنگ قدرت بسیار بالا و فوق العاده ای رو در مخفی کردن رد عرق داره و در صورتی که دیگه خیلی شرایط ناجور باشه به سخمتی لک عغرق مشخص میشه.

85748

سرمه ای تیره

سرمه ای یه رنگ کلاسیک و لاکچریه که رد عرق رو خیلی سخت نشون میده. این رنگ به مانند مشکی میتونه با خیلی از رنگ ها ست بشه و برای افراید که نمیخوان مشکی یا زغالی بپشون عالیه. میتونید یه پیراهن سرمه ای رو با یه دست کت و شلوار پشمی مات ست کنید و لذتش رو ببرید.

navy-blue-coat-model-5

فقط رنگای تیره نیستن، سفید بپوش

گرچه که بی شک رنگای تیره قدرت بیشتری در مخفی کردن لکه عرق دارند، اما سفید هم از این قاعده مستثنی نیست در مقایسه با دیگر رنگ های روشن پوشانندگی خوبی داره. اگر پیراهن شما یه سفید خالص باشه و هیچگونه رنگ یا نشونه ای از رنگ درش دیده شه، تغییر رنگ نمیده. سفید برای لباس رنگیه که میتونه با هر رنگ دیگه ای هماهنگ بشه در صورتی هم که قصد دارید پیراهن سفید بپوشید، به جای استفاده از ضد تعریق میشه که از دئودورانت استفاده کرد. چرا که ضد تعریق ها دارای آلومینیوم هستن و لکه های زرد رنگ رو بر روی لباس شما باقی میذارن.

لباس+سفید

از لباس های طرح دار و رنگی استفاده کن و حالشو ببر

اونچه که واضحه اینه که لباس های رنگی و طرح در، از نوع طرح شلوغ، میتونن حواس افراد رو پرت کنن و دیگه کسی میبینه شما عرق کردین یا خیر. از طرفی هم اصلا لک عرق در این بین دیده نمیشه و در اینجا شما با یه تیر دو نشون زدین. یعنی هم رد عرق هوتوتو میشه و هم اینکه یه لباس بروز و شیک به تن درید. شومیز های جدید خیلی این مدلین. در اینجا هم رنگ تیره و هم روشن کارشون رو به خوبی انجام میدن اما اگه تیره باشه خب بهتره. 

5847694684

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی