|

نحوه چیدمان وسایل برقی آشپزخانه / برا تو که آشپزخونت اندازه قوطی کبریته این روش عالیه

در این مقاله در خصوص نحوه چیدمان وسایل برقی آشپزخانه صحبت کردیم و یه سری جاهای خوب رو برای قرارگیری این لوازم بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دکوراسیون خونه تا چه حد و اندازه ای برای شما مهمه؟ آیا از اون دسته از افرادی هستید که هر دمبیلی خونه رو میچینید و به نظر خودتون همین که با سلیقتون هماهنگ باشه و خوشتون بیاد کفابت میکنه یا از اون دسته ای هستید که به نظرتون برای داشتن یه دکور خوب باید حداقل یه سری از اصول و قواعد دیزاین رو بدونید و خب برای دونستن اون ها هم یه بخشی از وب گردی خودتون رو به این موضوع اختصاص میدید که خب کار خوبی هم میکنید چون این موضوع اونقدرا که باید و شاید وقتی از شما هم نخواهد گرفت مثلا در صورتی که د حالی چرخ زدن توی گوشی هستید یه مطلب راجبه نحوه چیدمان کابینت میبینید و خب چه ضرری داره که روش کلیک کنید و چیدمان کابینت هاتون رو بهبود ببخشید.

پس با این حساب میشه گفت که این روزا داشتن یه دکور خوب رویا نیست و از اون جایی که دسترسی به اینترنت وجود داره شما میتونید خیلی راحت به این هدف برسید و خونتون رو تبدیل کنید به اون خونه ای که بین فامیل حرف زیباییش زبانزده و به همین دلیل خیلی ها بیان و از شما برای چطور چیدن خونشون مشورت بگیرن که خب در صورتی که جاری هم جزء این خیلی ها باشه دیگه چه بهتر! حالا از اینا که بگذریم میخواهیم در مقاله ی امروز دست شما رو بگیریم و ببریم داخل آشپزخانه و راجبه نحوه چیدمان وسایل برقی آشپزخانه یه سری نکات رو بگیم تا این فضا رو با این لوازم زیباتر جلوه بدید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه چیدمان وسایل برقی آشپزخانه

کابینت مخصوص وسایل برقی داشته باشید

یکی از بهترین جاها برای وسایل برقی داخل کابینت هست البته در صورتی که نمیخواهید این وسایل در معرض دید باشن و یا از شلوغی در فضای آشپرخانه زیاد خوشتون نمیاد. پس با این حساب شما میتونید یه بخشی از کابینت ها رو برای دکور لوازم برقیتون در نظر بگیرید و خوشبختانه توی طراحی کابینت های جدیدت هم قسمتی از اون ها رو برای این منظور میسازن. که توی ارتفاع مناسبی قرار میگیرن و دسترسی شما به وسایل بسیار آسون خواهد بود. 

البته که در این بین یه موضوعی که در چیدمان وسایل برقی باید بهش توجه لازم رو داشته باشید مسئله ی ایمنی هست مثلا دقت کنید که سیم وسایل رو به درستی تا کنید تا یه موقع توی کابینت و در صورت فشرده شدن سیم لخت و دفرمه نشه که موقع برق زدن مشکلی براتون پیش بیاره.

نحوه چیدمان وسایل برقی آشپزخانه

اگر وسایل برقیتون مثل بنز شیک و پیکه جزیره و اپن میتونه جای خوبی باشه براشون

خب این قسمت مختص اون دسته از افرادی هست که دوست دارن هزینه ای که برای لوازمشون کردن ارزشش رو داشته باشه یعنی هم از نظر کیفیت خوب باشن و براشون کار کنن و هم از نظر زیبایی بشه باهاشون پیش چارتا آدم فخرفروشی کرد و حالشو برد که خب برای این منظور شما میتونید این وسایل رو روی اپن و یا جزیره بچینید و صد البته که برای شیک تر شدن فضا هم میتونید گاز صفحه ای روی جزیره تعبیه کنید. یه سری از وسایل برقی که برای بودن روی اپن و جزیره مناسب اند عبارتند از: مایکروویو، هواپز، کتری برقی و ساندویچ پز.

نحوه چیدمان وسایل برقی آشپزخانه

برای وسایل برقی سبک شلف لوازم برقی داشته باشید

برسیم به یکی دیگه از ایده هایی که برای جا دادن لوازم برقی در آشپزخانه بسیار کاربردیه و اون استفاده از شلف های دیواری برای این منظوره. معمولا این شلف ها از چوب، فلز و یا پلاستیک ساخته میشن و یه سری طبقه برای قرار دادن لوازم برقی دارن ولی نکته ای که در خصوص اون ها باید در نظر بگیرید این هست که از این شلف ها برای قرار دادن لوازم سبک مثل قهوه ساز، تستر، مخلوط کن، ساندویچ ساز، آبمیوه گیری و... استفاده کنید حتی با وجود این که از محکم و ایمن بودن شلف ها اطمینان کامل داشته باشید.

نحوه چیدمان وسایل برقی آشپزخانه

چیدمان وسایل برقی در آشپزخانه کوچک

در صورتی که آشپزخانه ی شما فضا و متراژ کمی داره باید لوازم برقی خودتون رو جوری بچینید که محیط شلوغ و پلوغ نشه که برای این منظور میتونید اون وسایلی رو که خیلی کم استفاده میشن رو بالای کابینت ها و یا حتی انبار بذارید.

موقع خرید لوازم برقی دقت کنید که انتخاب لوازم چندمنظوره میتونه بسیار به نفعتون باشه و بهتون کمک کنه که به شکل بهینه ای از اون ها استفاده کنید مثلا غذاساز کار چندتا دستگاه رو با هم انجام میده و میتونه وردست خوبی باشه!

از فضاهای پنهان از دید و فرورفته و به قولی پرت برای جا دادن لوازم برقی خودتون استفاده کنید تا آشپزخانه خلوت دیده بشه و صد البته که از خرید و نگهداری وسایل برقی که براتون کاربردی نداره و به کارتون نمیاد خودداری کنید.

نحوه چیدمان وسایل برقی آشپزخانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی