|

خوشگلاسیون ورودی / فک نکنی سلیقه یعنی بری کل بازار مبلو بخری به ورودی برس

اگر شما هم جهت زیباسازی خونتون به یه ولکام مناسب و جدید نیاز دارید، پس حتما با این مطلب همراه بشید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خونه به موارد بسیار مختلفی بستگی داره. اولین مورد بی شک ورودی و ولکام هر منزل هستش. چرا که شما وقتی وارد فضایی میشید اولین جایی که درش قرار می گیرید و وسایل و لوازمش رو می بینید ورودی اون فضا هستش. ورودی میتونه تو نگاه اول نظر افراد رو نسبت به خانه یا محیط مورد نظر عوض کنه. این عوض کردنه میتونه خوب یا بد باشه که بی شک همه ما دلمون میخواد نظریات راجع به ما و خانه‌مان مثبت باشه. اما سوال اینجاست که چطور میتونیم به چنین ویژگی هایی برسیم! اگر ذهنتون مشغول شده که چیکار باید کرد و چه نباید کرد، پس حتما با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با دیتیل های مناسب برای این فضا آشنا بشیم. 

دیزاین ورودی مد 2024

فضایی برای استراحت تو ورودی خونه بسازید

خب همه ما وقتی از بیرون میرسیم به خونه خسته هستیم و خیلی از افراد حتی کفش در نیاورده میرن ماشین رو مبل و ولو میشن. اغلب طراحان داخلی معمولا به شما پیشنهاد می کنند که برای قسمت ورودی خونه از یک صندلی و یا نیمکت و شاید هم یک مبل استفاده نمایید. به خصوص آپارتمان هایی که پله زیاد دارند وجود یک نشیمن در ولکام خونه الزامی میشه و میتونه کمک فراوونی داشته باشه. از طرفی هم به هنگام پوشیدن و درآوردن کفش و کتونی به راحتی میتونید بر روی این نشیمنگاه ها نشسته و دیگه مشکل خم شدن و پا درد رو نداشته باشید. البته که یادتون نره این عناصر به جز جنبه کاربردی که دارند، از نظر تزیینی و دیزاین نیز به شدت میتونن عالی باشند.

دیزاین ورودی مد 2024

آینه بزار هم خوشگل میشه هم خودتو توش ببین

هرجا صحبت از طراحی داخلی میشه بی شک آینه نقش مهمی داره. همه ما میدونیم که آینه ها به دلیل قدرت انعکاس نور و همچنین زیبایی که دارن میتونن چقدر در دیزاین محیط تاثیر گذار باشند. آینه ها یکی از بهترین آیتم های تزیینی و دکوری هستند که برای چیدمان هر خونه میشه در نظر داشت. استفاده از آینه میتونه خونه ما رو شخصی سازی کنه و بسته به سلیقه ای که داریم مدل مد نظرمون رو انتخاب کنیم. البته که از طرفی هم میتونیم برای اینه مون از قاب های پر زرق و برق استفاده کرده و با طراحی های خاص، ورودی خونه رو زیبا سازی کنیم.

دیزاین ورودی مد 2024

وجود آینه به جز تمام موارد گفته شده جهت کاربرد، این خوبی رو هم داره که فرد به هنگام ورود و خروج از خونه احساس راحتی و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشه. چرا چون اکثر ما ها وقتی وارد فضایی میشیم دلمون میخواد اول به خودمون یه نگاهی بی اندازیم و تایم خروج نیز از خوب بودن ظاهرمون مطمئن بشیم. پس در این شرایط استفاده از یک آینه مناسب و زیبا میتونه هم به شدت کاربردی باشه و هم کاملا جهت زیباسازی. راحتی خود و دیگران رو دریغ نکنید و اینه بزارید! 

دیزاین ورودی مد 2024

از لباس ها به عنوان دیزاین خونت استفاده کن

شاید تعجب کنید اما با کمی فکر بهش میشه متوجه شد که بله لباس ها نیز در این دوره تبدیل به عناصری جهت تزیینات شده اند که خب احتمالا این محبوبیت به دلیل این میتونه باشه که لباس ها با پارچه هایی خاص و زیبا و پر نقش و نگار طراحی و تولید میشن. همه ما عادت داریم که لباس هامون رو داخل یک کمد قرار بدیم. در اینجا چه بهتر که بیایم و از این لباس ها برای ورودی خونه استفاده کنیم. البته اینکه لباسامون رو به شکل صف پشت به پشت هم جلو روی همگان قرار بدیم خیر! بلکه با قرار دادن یک جالباسی و قرار دادن لباسمون بر روش هم کار خودمون رو راحت کنیم و هم یه راحتی به فردی که میاد خونمون ببخشیم تا بتونه لباسش رو آویزان کنه.

دیزاین ورودی مد 2024

جای کفش ‌ها کجاست؟‌ اونا هم میتونن خوشگلاسیون کنن؟

همه ما دلمون میخواد که کفشامون رو جلو دست قرار بدیم تا بتونیم خیلی راحت بهشون دسترسی داشته باشیم. اما از طرفی هم دلمون نمیخواد که پخش و پلا باشن چرا که کلافمون میکنه. در نتیجه میشه از یه جا کفشی در این راستا استفاده نمود. این رو بدونید که انتخاب یک جا کفشی مناسب هم میتونه به کفش های شما سر و سامون بده و هم با توجه به ظاهری که داره به نوعی دیزاین ورودی نیز محسوب میشه. جا کفشی ها انواع مختلفی دارند که بر اساس نیاز من و شما تعبیه شده اند. جا کفشی کشویی و یا کمدی و طبقه ای انواع مختلف اونهاست که با ظواهر متفاوت تولید و عرضه می شوند.

دیزاین ورودی مد 2024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی