|

مبل طوسی رو با چه فرش ست کنیم؟ / با این رنگا کنارش خونت لاکچری و جذاب میشه خاصیتشونه

در این مقاله در خصوص این که مبل طوسی رو با چه فرش ست کنیم صحبت کردیم تا در صورت داشتن مبلمان به این رنگ کارتون برای دیزاینش راحت بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبا به نظر رسیدن فضای خونه یکی از مهم ترین کارهایی هست که شما به عنوان یه خانوم باید انجام بدید چرا که بالاخره دکوراسیون خونه هر چی که باشه چه خوب و چه بد در انتها به اسم خانوم خونه ثبت و نوشته میشه و خب در این بین کسی نمیاد بگه که آقا هم دست داشته! پس تا میتونید برای دکور از جون و دل مایه بذارید تا در انتها یه نتیجه ی خوب بگیرید. حالا در این بین شما باید یه سری از اصول و قواعد دکوراسیون رو هم یاد بگیرید مثلا باید چیدمان فرش در پذیرایی مربع رو یاد بگیرید تا در صورتی که پذیرایی خونتون به این شکل هست فرش و دیگر آیتم ها رو با توجه به اون در این فضا بچینید.

مسلما براتون هم مشخصه که ما در این مقاله در خصوص فرش میخواهیم صحبت کنیم چرا که این آیتم یکی از بزرگترین  وسیله ها در خونه بشمار میاد که بسیار توی چشمه و بنابراین خیلی مهمه که شما در خصوص انواع، چیدمان و روش ست کردن اون اطلاعلات کافی داشته باشید مثلا شما باید در صورتی که میخواهید فرش بخرید نمونه های جدیدترین فرش های امسال رو ببینید تا در جریان مدهای روز قرار بگیرید و بدونید که چیا اومده روی بورس تا اینجوری خرید بهتری داشته باشید و یا قبل از خریدن این آیتم باید روش ست کردن و چطور ست کردن اون رو با دیگر المان های موجود در دکور بدونید تا با توجه به این نکات در انتها چیدمانتون شیک و پیک به نظر بیاد مثلا در همین راستا ما در این مقاله میخواهیم در خصوص این که مبل طوسی رو با چه فرشی ست کنیم براتون صحبت کنیم، پس در صورتی که مبل این رنگی دارید در ادامه با ما همراه باشید.

مبل طوسی رو با چه فرش ست کنیم

مبل طوسی رو با چه فرش ست کنیم؟ با فرش به رنگ آبی روشن

یکی از ترکیب رنگ هایی که در کنار طوسی احتمالا تا به حال به چشمتون خورده فرش به رنگ آبی روشن هست که بسیار فضا رو شیک و دلباز به نظر میاره. پس در صورتی که مبلمان شما طوسی باشه میتونید فرش با زمینه ی رنگی آبی روشن رو تهیه کنید و یا برعکس یعنی در صورتی آبی بودن مبلمان هم یکی از گزینه های خوب در کنار فرش به رنگ طوسی هست دقت کنید که از اونجایی که فرشتون آبی روشن هست میتونید به سراغ مبل به رنگ طوسی تیره برید بدون این که نگران این باشید که حس افسردگی از دکور منتقل بشه چرا که آبی روشن در رنگ فرش کار خودش رو میکنه و به فضا شادی و نشاط رو القا میکنه و اون رو خاص و منحصر به فرد جلوه میده.

مبل طوسی رو با چه فرش ست کنیم

مبل طوسی رو با چه فرش ست کنیم؟ با فرش به رنگ سبز

یه ترکیب رنگ فوق العاده که میشه در کنار مبلمان به رنگ طوسی داشت فرش به رنگ سبز هست که به پذیرایی شما نمای شاهانه ای میبخشه و صد البته که اون رو لاکچری جلوه میده. در اصل طوسی رو میشه نمادی از اطمینان و آرامش دونست که از قضا سبز هم همین خصوصیات رو داره و به همین دلیل استفاده از اون ها در کنار هم میتونه برای شما یه محیط آرامشبخش ایجاد کنه.

پس یکی از بهترین انتخاب های شما که میشه اون رو از گزینه های روی میز دونست فرش سبز هست که شما میتونید اون رو در طیف های مختلف نظیر سبز یشمی، سبز روشن و یا حتی سبز تیره داشته باشید و از وجودش در دیزاین منزلتون بهره مند بشید. برای رنگ کوسن ها هم میتونید از رنگ زرد و یا خود سبز کمک بگیرید.در خصوص طرح و نقش فرش هم مشخصه که در صورت شلوغ بودن مبل و یا فرش باید اون یکی رو ساده تهیه کنید.

مبل طوسی رو با چه فرش ست کنیم

مبل طوسی رو با چه فرش ست کنیم؟ با فرش به رنگ سرمه ای

یکی دیگه از رنگ هایی که بسیار در کنار طوسی طرفدار داره و استفاده میشه رنگ سرمه ای هست که استفاده از اون برای خونه های بزرگ پیشنهاد میشه چرا که این رنگ به علت طیف رنگی تیره اش میتونه فضا رو کوچک نشون بده و از این رو در خونه های بزرگ یه جورایی فضا رو دنج و خودمونی میکنه در حالی که توی فضاهای کوچک این ویژگی یعنی کوچک تر دیده شدن محیط باب میل نیست و از این رو این رنگ فرش برای این محیط ها مناسب نیست. 

البته به شرطی که شما مبلمان رو به رنگ طوسی روشن تهیه کنید شاید بشه یه کاریش کرد چرا که طوسیه روشن نور رو بیشتر منعکس میگنه و از این رو فضا بزرگتر و دلباز دیده میشه.

مبل طوسی رو با چه فرش ست کنیم

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی