|

همسر قبل و بعد شهاب حسینی / بیخود نیست تو مست عشق شده شمس انقدر که جذبه داره

شهاب حسینی بازیگر شمشهور و محبوب ایرانی می باشد که اینبار نه تنها قبل و بعد خود، بلکه همسران قبل و بعدش هم مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خب دنیای سینما خیلی عجیب و غربیه. این بنده خداها هر کار میکنن میره تو چشم و خوب یا بد جلوه داده میشه. با یه عالم قضاوت همراه میشن و در برخی اوقات هم در حالی که حقشون نیست، اما ازشون دفاع میشه! بله دنیای سینمایی ها به همین میزان عجیبه چرا چون میلیون ها نفر آدم شاید بشناسن‌شون و این دقیقا میشه اون نقطه ضعفی که این شغل و حرفه داره. البته که از طرفی هم میلیون ها نفر با اونها آشنا هستن و مورد علاقه بسیاری افراد نیز قرار میگیرند، حالا جدا از اینکه درآمدی بسیار دست بالا دارند! نکات مثبت و منفی که در رابطه با بازیگری گفتیم دقیقا ارتنباط مستقیم داره با میزان مشهور بودن افراد. مثلا شهاب حسینی از دست هنرمندان به شدت محبوب و مشهور در این راستا محسوب میشه که هم خیلی طرفدار داره و هم تکون بخوره میره زیر ذره بین قضاوت ها. 

شهاب حسینی
شهاب حسینی و پسرش

یکی از موضوعات بسیار جنجالی که باعث شد تا شهاب حسینی به شدت بولد بشه، طلاق از همسر اول یعنی خانوم پریچهر قنبری و ازدواج با خانومی جوان به نام ساناز ارجمند بود. شهاب حسینی خود از متولدین سال 1352 می باشد که در سال 1372 با همسر اولش که متولد سال 1359 هستش زادواج کرد. جالبه که بدونید شهاب خان 22 ساله و پریچهر خانم 15 ساله بودند که به عقد یکدیگر در اومدن. اما این زوج سرانجام بعد از حدود 27 سال زندگی مشترک طلاق گرفته و شهاب حسینی با ساناز ارجمند متولد 1369 ازدواج کرد. در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از همسر اول و دوم شهاب حسینی و گذر زمان رو.

شهاب حسینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    پریچهر خانم

  • ناشناس ارسالی در

    چهره خانم نگاه مهربونی داره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی