|

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون / با این قیمت یه گوشیایی معرفی کردم آمیتا باچانم خوشش میاد

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون رو معرفی کردیم که میتونید با وجود شناخت اون ها یه خرید بهتر در این بازه ی قیمت داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما به عنوان یه کاربر گوشی یعنی این وسیله ی الکترونیکی کوچک تا چه حد و اندازه ای از این وسیله استفاده میکنید؟ ازونایی هستید که روزشون رو با این وسیله شروع میکنن و شب رو هم باهاش به اتمام میرسونن و در طول روز هم هر وقت که وقت خالی گیر میارن حجوم میبرن سمت گوشی یا از اون دسته ای هستید که از گوشی تنها و تنها برای چک کردن تماس ها و پیام ها استفاده میکنید و در نهایت اگه یه جا مثل مطب دکتر که تو نوبت نشسته بودید و حوصلتون سر رفته بود یه دوری میزنید تو دنیای گوشیتون که خب در این بین اصلا فرقی نمیکنه که از کدوم دسته باشید باید یه گوشی خوب برای خودتون تهیه کنید و خودتون رو از شر گوشی های هنگی که این سوال رو پیش میارن که چرا گوشیم یهو خاموش میشه در امان نگه دارید چرا که این گوشی ها ـآخر سر طوری اعصاب آدم رو خورد میکنن که دوست داری سرتو بکوبی به دیوار!

اما خب شاید با خودتون بگید که دوست دارید گوشی خوب تهیه کنید ولی بودجه این اجازه رو به شما نمیده که خب در این راستا باید بگیم که اصلا و ابدا فرقی نمیکنه که شما چقدر بودجه داشته باشید یعنی بخواهید بهترین گو.شی تا 5 میلیون رو تهیه کنید یا تا 50 میلیون در هر حالتی شما باید بهترین بازار رو نصیب خودتون کنید و توی دستتون داشته باشید تا از کار کردن باهاش نهایت لذت رو ببرید که خب برای این منظور باید در جریان مشخصات و خصوصیات محصولی که میخواهید تهیه کنید قرار بگیرید تا بدونید آیا با اون انتظارات و توقعاتی که شما از گوشیتون دارید جور درمیاد یا نه که خب حالا ما هم در این راستا و برای کمک به شما جهت داشتن یه خرید بهتر و راحت تر میخواهیم چندتا از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون رو در بازار فعلی بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

سامسونگ گلکسی A24 با رم 4 از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

برسیم به اولین محصولی که در بین بهترین های بازار میخواهیم اون رو معرفی کنیم یعنی گلکسی A24 از کمپانی سامسونگ که به علت ظاهر جذابی که داره و خوش دست بودنش بسیار مورد توجه قرار گرفته چرا که این گوشی تنها و تنها دارای 195 گرم وزن هست و یکی از نقاط قوت اون نمایشگرش هست چون این صفحه نمایش با داشتن اندازه ای برابر با 6.5 اینچ از نوع سوپر امولده که این موضوع برای یه گوشی با این قیمت واقعا فوق العاده هست. توان نوسازی تصویر هم در هر ثانیه در این محصول برابر با 90 هرتزه که این عدد نشون دهنده ی این موضوع هست که شما محتواهای مختلف رو در اون با کمترین میزان لگ و تاخیر مشاهده خواهید کرد. 

همچنین حداکثر روشنایی این محصول در فضای باز و زیر نور خورشید به 1000 نیت میرسه که کار کردن باهاش رو راحت تر میکنه. در زمینه پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Mediatek MT8781 Helio G99 استفاده شده که برای کارهای روزمره قدرت خوبی از خودش نشون میده. دوربین اصلی این محصول از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم از یه سنسور 13 مگاپیکسلی برخورداره و در نور روز کیفیت خوبی دارن. باتری هم دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت هست و طول عمر خوبی از خودش به نمایش میذاره.

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

شیائومی پوکو M5 از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

برسیم به دومین محصولی که در بین بهترین ها تا 7 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی شیائومی پوکو M5 که از وزن نسبتا سبکی برخورداره و با داشتن 201 گرم وزن به راحتی در دست جا میشه و به قولی خوش دسته و از زمان معرفیش تا به امروز تونسته توجه خیلی از کاربرها رو به خودش جلب کنه. کمپانی چینی برای این محصول از یه نمایشگر به اندازه ی 6.58 اینچ استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 901 هرتزه که با این حساب اسکرولش روونه.

در بخش پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی مدیاتک MT8781 Helio G99 استفاده شده که قدرتش برای کارهای معمولی و روزمره جوابه. دوربین اصلی این گوشی هم یه سنسور 58 مگاپیکسلی داره و باتری از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و میتونه یه روز کامل بدون شارژ زدن براتون کار کنه.

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

ریلمی C55 از بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که در بین بهترین های بازار تا 7 میلیون تونسته رضایت کاربرها رو جلب کنه یعنی ریلمی C55 که از یه نمایشگر به اندازه ی 6.72 اینچ برخورداره که تقریبا میشه گفت بزرگه و تماشای محتواهایی مثل فیلم در اون لذتبخش خواهد بود. این گوشی تنها از وزن 189 گرم برخورداره و سبک و خوش دست بشمار میاد و ظاهر براق و زیبایی داره. 

برای پردازنده ی اون یه تراشه ی MediaTek Helio G88 تعبیه شده که نسبت به قیمت کارش خوبه. دوربین اصلی سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 8 مگاپیسکلی داره و میتونن عکس و فیلم های قابل قبولی رو براتون ثبت و ضبط کنن. همچنین باتری از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و قادر هست که تنها در نیم ساعت فول شارژ بشه.

بهترین گوشی ها تا 7 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی