|

طریقه پوست کندن نارگیل / با این روش گرد درآووردنش مثل آب خوردنه فقط تو فریزر جا داری؟

در این مقاله در خصوص طریقه پوست کندن نارگیل به روش های مختلف صحبت کردیم که هر کدوم براتون آسون تر بود رو میتونید امتحان کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از اوقات هست که به ناحق خیلی ها رو تنبل خطاب میکنن در حالی که شاید این افراد واقعا تنبل نباشن و فقط تو اون کاری که بهشون داده شده نابلندن و نمیدونن که از کجا باید شروع کنن و پس این باعث میشه که ناخودآگاه استپ بخورن و یه جورایی تنبل به چشم بیان در حالی که اگر یه نقشه ی راه داشته باشن از هر بچه زرنگی فرز تر و تیز و بز ترن که خب این روزا ترفندها میتونن این نقشه ی راه باشن که خوشبختانه برای هر چیزی درست شدن مثلا از ترفند از بین بردن موی کله پاچه بگیر تا طریقه ی جا انداختن زیپ در رفته و... پس در هر زمینه ای تنها کافیه که سوالی که دارید رو از گوگل بپرسید تا به یه جواب منطقی برسید  و بدونید کار رو از کجا استارت بزنید تا به نحو احسن انجامش بدید.

در اصل ترفندها میتونن زمان رو برای شما سیو کنن یعنی جدا از این که قراره یه فرد چابک و مثل آچار فرانسه به نظر بیایید باهاشون قرار هم هست که به جای معطل کردن خودتون پای یه سری از کارها که اصلا ارزشش رو نداره وقتتون رو برای موارد بسیار مهم تری صرف کنید مثلا به جای این که ساعت ها وقت بذارید برای تمیز کردن هود از ترفندهایی برای تمیز کردن اون استفاده میکنید و در کمترین زمان ممکن از شر چربی هاش خلاص میشید و از برق زدن هود لذت میبرید. حالا در این مقاله هم برای این که شما در زمانتون صرفه جویی کنید و یه معضل رو حل کنید میخواهیم در خصوص طریقه پوست کندن نارگیل باهاتون صحبت کنیم تا این میوه ی خوشمزه رو خیلی راحت تر میل کنید، پس با ما همراه باشید.

طریقه پوست کندن نارگیل

پوست کندن نارگیل با استفاده از چکش

یکی از متداول ترین راه هایی که برای کندن پوست نارگیل وجود داره استفاده از چکش هست که خب مسلما خیلی هاتون تا به الان تستش کرده باشید ولی برای راحت تر کردن این موضوع این روش رو براتون شرح میدیم؛ برای این منظور باید ابتدا نارگیل رو داخل یه حوله و یا پارچه ی تمیز بذارید و بعد با استفاده از چکش، ضربات پی در پی به اون وارد کنید و یه کاری کنید که پوسته ی سفت و سخت نارگیل شما بشکنه و خب طبیعیه که به علت ضربات، این شکستگی به شکل شکاف خودش رو نشون بده.

حالا در این مرحله باید از یه قاشق و یا حتی یه چاقوی کند استفاده کنید  بین پوست و گوشت نارگیلتون یه فاصله ایجاد کنید و کم کم به علت فاصله ی ایجاد شده پوسته ی سخت رو از گوشته ی نارگیل جدا کنید و در نهایت این میوه ی خوشمزه و جذاب آماده میل کردن هست. گفتیم که این روش یکی از معمول ترین و قدیمی ترین روش ها برای پوست کندن نارگیل هست ولی خب در صورتی که نمیخواستید از این راه برای شکستن پوست ناگیل استفاده کنید میتونید روش های زیر رو هم تست کنید.

طریقه پوست کندن نارگیل

پوست کندن نارگیل با استفاده از آب

علاوه بر روش بالا که برای پوست کندن نارگیل ذکر شد شما میتونید با استفاده از آب هم حتی پوست این میوه رو جدا کنید! به این صورت که در ابتدا باید آب نارگیل رو خارج کنید و بعد از این کار به شکل یه نوار عرضی نارگیل رو خیس کنید تا آب به زیر سطح پوسته ی سخت اون نفوذ کنه و بعد از این که چند دقیقه گذشت نارگیل رو به یه سطح محکم بکونید و ببینید که چطور پوستش دو قسمت میشه.

طریقه پوست کندن نارگیل

فیلم پوست کندن نارگیل به دو روش: با گذاشتن داخل فریزر و یا آب زدن

پوست کندن نارگیل به کمک حرارت

یکی دیگه از روش هایی که برای پوست کندن نارگیل وجود داره کمک گرفتن از حرارته، به این صورت که شما میتونید برای پوست کندن نارگیل از حرارت فر، تابه، ماکروویو و تستر استفاده کنید؛ در این روش باید به عنوان مثال نارگیل رو داخل تابه بذارید برای حدود یه ربع تا بیست دقیقه اجازه بدید که بپزه و بعد از گذشت این تایم نارگیل رو دربیارید و بذارید که خیلی خوب سرد شه و در نهایت با یه ضربه ی چکش پوست اون رو به راحتی آب خوردن جدا کنید. در صورتی هم که چکش نبود میتونید با کوبیدن اون به یه سطح سخت مثل کف زمین پوسته اش رو جدا کنید.

در صورتی که مایل بودید که این کار رو با استفاده از فر، ماکروویو و یا تستر انجام بدید باید دما رو روی 360 تا 600 درجه قرار بدید و وقتی که پوست نارگیل ترک خورد اون رو دربیارید و مثل قبل پوستش رو از گوشت جدا کنید.

طریقه پوست کندن نارگیل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی