|

مهمانسرا‌های مقرون به صرفه استانبول / تو سفر عشق و حال کن واسه جای خواب کم خرج کن

اگر شما هم در تعطیلات پیش رو قصد سفر به استانبول رو دارید، پس بهتره که پولتون رو صرف هتل های گرون نکنید و با این هتل های ارزان آشنا بشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوباره تعطیلات در پیش داریم و خیلی از خونواده ها قصد سفر کرده اند. البته که خیلی ها دلشون میخواد برن شهر های داخلی و یکسری هم برنامه ریزی کردن واسه سفر خارجه. دبی و استانبول اولین مقاصد ایرانی ها برای سفر می باشد که بسته به نیتی که دارند، یکی از اونها رو انتخاب می کنند. چرا که هر کدوم از  این شهر ها جذابیت های خاص خودشون رو دارند و بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. اما در این مطلب ما میخوایم بریم سراغ شهر ترکی که خیلی از توریست ها به خصوص ایرانی ها میرن و تفریح می کنند. استانبول هتل های زیادی داره که بسته به بودجه شما انتخاب میشه.

اکثر مسافران که قصد اقامت در این شهر رو دارند، میرن سراغ هتل های ارزان قیمتی که به صرفه تر هستند. البته که استانبول هتل های لاکچری همچون هتل سوئیس اوتل د بسفروس، کنراد بسفروس، دیوان استانبول، رومنس استانبول و سلطانیا هم داره، اما در واقع هتلی که هم خدمات نسبتا مناسبی ارائه بده و هم از نظر قیمتی به صرفه باشه سخت پیدا میشه. اما نگران نباشید چرا که در این مطلب قراره دقیقا با این سبک هتل ها آشنا بشیم و یه چندتایی معرفی کنیم تا شما جهت رفتن به سفر دیگه نگرانی آنچنانی برای اقامت نداشته باشید.

هتل ارزان در استانبول

Heraldic Room Hotel هتلی ارزان در شهر استانبول

هتل هرالدیک یکی از هتل های ارزان در استانبول می باشد که در مقابل سرویس استثنایی که برای هر شب ارائه میده، هزینه بسیار مقرون به صرفه ای دریافت میکنه. همین ویژگی این هتل رو به یکی از محبوب ترین هتل های بین نوریست ها تبدیل کرده. این هتل به طور حداقل به ازای هر شب 20 دلار دربافت می کند و از طرفی هم وای فای و پارکینگ رایگان دارد. سرویس کامل رختشویی و در برخی از اتاق ها وجود آشپزخانه از دیگر ویژگی های این هتل می باشد. حمل و نقل به فرودگاه، سیستم تهویه، پاسخگویی 24 ساعته و سرویس روزانه، اتاق های خانوادگی و بدون سیگار، دسترسی راحت و سریع به رستوران و بازار و پارک های استانبول نیز از دیگر ویژگی های این هتل می باشد.

هتل ارزان در استانبول

Golden Flower Hotel هتلی مقرون به صرفه در استانبول

این هتل واقع در Avcılar که حدودِ ۱۶ مایل با مسجد سلیمانیه، ۱۷ مایل با بازار ادویه، ۱۷ مایل با مرکز کنگره هالیچ و ۱۷ مایل با مسجد آبی فاصله دارد، از دست هتل های ارزان قیمتی محسوب میشه که مورد توجه مسافران قرار گرفته. در این هتل مسافر به ازای هر شب موندن 23 دلار پرداخت میکنه و وای فای و پارکینگ رایگان نیز برخورداره. حمل و نقلش به فرودگاه و همچنین برعکس رایگان هستش و اتاق هایی خانوادگی و بدون سیگار داره. سرویس روزانه و همچنین صبحانه میده و کارکنانش نیز به زبان های روسی، فرانسوی، انگلیسی و عربی مسلط هستند. 

هتل ارزان در استانبول

Talen Otel، انتخابی درجه یک از میان هتل‌ های ارزان شهر استانبول

اگه بخوایم یه هتل دیگه در این شهر نام ببریم میتونیم به Talen Otel اشاره کنیم که یه سفر لذتبخش به مسافران هدیه میده. جالبه که در این هتل شما امکاناتی همچون تراس‌ های آفتابگیر و موسیقی زنده دارید و از طرفی هم دارای کارکنانی هستش که به زبان‌ های انگلیسی،‌ ترکی و عربی مسلط می باشند. حداقل هزینه در این هتل شبی 40 دلار می باشد که خدماتی همچون اتوکشی، فتوکپی و فکس هم داره. این هتل دارای استخر بیرونی می باشد که اتاق هایی بدون سیگار و خانوادگی نیز دارد. پارکینگ و وای فای رایگان نیز از دیگر خدمات این هتل می باشد که صبحانه و باغ نیز دارد. سیستم گرمایشی درون اتاق، پاسخگویی ۲۴ ساعته و سرویس دهی روزانه نیز از دیگر ویژگی های این هتل محسوب می شود.

هتل ارزان در استانبول

اقامتگاه Gafa Garden در استانبول، خیلی خیلی ارزان

این هتل رو میشه یکی از ارزان ترین هتل هایی دونست که هر خدمات خوبی ارائه میده و هم به شدت کم قیمته. در این هتل حداقل هزینه برای هر شب 12 دلار می باشد. این هتل دارای خوابگاه های مخصوص برای بانوان است و سرویس صبحانه منتخب داره به همراه سرویس برای گیاه خواران. کنسلی در این هل رایگان هستش و رزرو نیز بدون پیش پرداخت انجام میشه. با مرکز استانبول سه کیلومتر فاصله داره و محیطی دنج و سرسبز برای مسافران ایجاد کرده. اداریا اتاق های خانوادگی و بدون سیگار می باشد که سرویس شستشوی لباس و سرویس اتاق روزانه اش نیز از دیگر خدماتش هست. اتاق مخصوص سیگار و وای فای رایگان دیگر ویژگی های این هتل می باشند. 

هتل ارزان در استانبول

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی