|

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون / کمپانی برا باتریه اینا از جون و دل مایه گذاشته

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با شناخت اون ها برای خرید، راحت تر تصمیم گیری کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا میتونید دست هر کسی یه گوشی ببینید و در این بین اصل فرقی نمیکنه که چند ساله باشه بچه باشه یا حتی پیر که جالب در این بین حتی گوشی هوشمند برای سالمندان هم وجود داره که خب یه سری ویژگی ها داره مثل وزن سبک تا اینطوری این دسته از افراد بتونن به راحتی با این وسیله کار کنن که خب این رو هم میشه به پای خوش فکریه کمپانی های سازنده گوشی ها بذاریم چرا که به قول گفتنی فکر همه جاش رو کردن و اینطوری میتونن از هر طریقی برای خودشون کاربر جذب کنن که البته این موضوع تنها به نفع اون ها نیست چون این سازنده ها برای جلب رضایت و توجه مشتری که ما باشیم تولیدات خودشون رو بهبود میبخشن که خب این به نفع ما هم هست.

اما موضوعی که وجود داره این هست که در بازاری که تنوع در اون سر به فلک کشیده آدم چطور باید گوشی مناسب خودش رو پیدا کنه چون بالاخره تنوع زیاد هم باعث سردرگمی میشه مخصوصا وقتی که مثلا راجبه بهترین گوشی تا 8 میلیون در بازار صحبت میکنیم و یه عالمه گوشی ردیف میکنن و شما باید از بین اون ها یکی رو که با استانداردها و انتظارات شما همخونی داره رو انتخاب کنید که خب در این بین یه چیزی میتونه حسابی به داد ما برسه و اون مطالعه در خصوص مشخصات و ویژگی گوشی ها هست یعنی در صورتی که شما بدونید که گوشی رو به روتون چه آپشن هایی داره مسلما خرید براتون راحت تر خواهدی بود حالا ما هم در این مقاله و در راستای این که برای خرید هر چه بهتر و راحت تر به شما کمک کرده باشیم میخواهیم چندتا از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون رو معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

ردمی نوت 12 پرو پلاس 5G از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

بربیم سراغ اولین گوشی که در بین بهترین های شیائومی قصد معرفی کردن اون رو داریم یعنی ردمی نوت 12 پرو پلاس که از زمان معرفیش تا به امروز به علت ظاهر زیبایی که داره تونسته طرفدارهای زیادی رو جذب کنه که خب این به دلیل این هست که شیائومی برای اون از طراحی دو شیشه ای استفاده کرده. کمپانی چینی برای نمایشگر این گوشی یه پنل به اندازه ی 6.67 اینچ رو در نظر گرفته که از نوع امولده و کیفیت تصویر خوبی داره و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون 120 هرتزه که با این عدد یعنی در تماشای محتواهای مختلف در صفحه تاخیری مشاهده نخواهید کرد.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی دیمنیسیتی 1080 شرکت مدیاتک استفاده شده که به راحتی میتونه برنامه های سنگین رو هم به اجرا دربیاره. دوربین اصلی سنسور 200 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره و هر دو میتونن به خوبی لحظات شما رو ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و تنها در بیست دقیقه فول شارژ میشه.

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

پوکو F4 از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

برسیم به دومین محصول از بهترین های شیائومی تا 15 میلیون که تونسته بین رقبای خودش اسم و رسم در کنه یعنی پوکو F4 که ظاهر بسیار دلفریبی داره. این محصول از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 120 هرتزه و رزولوشن خوبی از خودش رو به نمایش میذاره. 

دوربین اصلیش سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم سنسور 20 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت خوبی دارن. در زمینه ی پردزانده هم کمپانی سازنده برای این محصول از یه تراشه ی اسنپدراگون 870 استفاده کرده که عملکرد و سرعت فوق العاده ای داره. باتری این محصول 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G از بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

و اما بریم سر وقت آخرین محصولی که در این مقاله میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G که در مقابل گرد و غبار و پاشش آب از خودش مقاوت خوبی نشون میده. نمایشگر این محصول 6.67 اینچ اندازه داره و توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 120 هرتزه و حداکثر میزان روشناییش به 1200 نیت میرسه که این یعنی کار کردن شما با گوشی در محیط رو باز و زیر نور خورشید کار سختی نخواهد بود.

پردازنده یه تراشه دایمنسیتی 920 مدیاتک هست که پایداری خوبی داره. باتری از 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و تنها تو یه ربع فول شارژ میشه که این عالیه و دوربین اصلی هم سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 16 مگاپیکسلی داره.

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی