|

گیاهان آپارتمانی که خوش شانشی میارن / اگه گل به دستت نمیفته با اینا شروع کن شگون دارن

در این مقاله چندتا از گیاهان آپارتمانی که خوش شانسی میارن رو بهتون معرفی کردیم تا با نگهداری از اون ها پول و موفقیت رو جذب کنید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- الان که در حال خوندن این مقاله هستید در صورتی که گل و گیاه دارید یه نگاه به این زیبایی های خلقت بندازید و به این فکر کنید که این سبزرویان در دکور شما چه معجزه ای به پا کردن طوری که خیلی از طراحان دکوراسیون به وجود حداقل یکی دو تا گلدون توی خونه تاکید دارن چون شما میتونید با وجود اون ها چیدمان خونه رو ارتقا بدید و به مرحله ی بالاتر ببرید و صد البته که در این بین دستتون هم برای انتخاب بسیار بازه و میتونید از گیاهان آپاتمانی پهن برگ تا اونایی که قدبلند هستن رو تو خونه نگهداری کنید که هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن و در نوع خودشون بینظیر هستن.

البته که گفتیم دستتون بازه ولی باید به یه موضوعی در درابطه با پرورش گل و گیاه دقت کنید و اون اینه که شما قبل از این که به سراغ یه گیاه خاص برید باید شرایط نگهداری اون رو به خوبی بدونید و بعد اونا رو با شرایط موجود در محیط و فضای خودتون مچ کنید مثلا در صورتی که خونتون نورگیرش بده رفتن به سراغ گیاهانی که برای رشدشون نیازمند نور زیادی هستن کار بسیار اشتباهیه و شما باید از بین گیاهان آپارتمانی که نور نمیخواهند گل خودتون رو پیدا کنید تا بتونه در خونه ی شما به راحتی رشد کنه و شما با هر بار دیدنش احساس خوبی بهتون دست بده. حالا از اینا که بگذریم گیاهان بجز زیباسازی فضا ویژگی های دیگه ای هم دارن مثلا بعضی از اونا انرژی های مثبت رو جذب میکنن و باعث میشن که شما با دید مثبت تری زندگی کنید که در نهایت اینطوری موفقیت میشه روتین معمول زندگیتون و خب میشه گفت حتی یه جورایی شانس بهتون رو میکنه از این رو در این مقاله میخواهیم تعدادی از این گیاهان آپارتمانی که خوش شانسی میارن رو بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی که خوش شانشی میارن

ارکیده از گیاهان آپارتمانی که خوش شانسی میارن

ارکیده دارای رنگ های متنوعی هست که یکی از اون ها ارکیده ی سفیده که نمادی از آفرینندگی و باروریه که توی فنگ شویی برای رسیدن به سعادت نگهداری ازش بسیار توصیه میشه همچنین ارکیده ی صورتی انرژی برای رسیدن به عشق و افزایش محبت بین اعضای خانواده رو داره و در صورتی هم که ارکیده ی شما زرد رنگ باشه سلامتی رو براتون به همراه خواهد داشت اما اصلی ترین رنگ اون که براتون خوش شانسی رو همراه باثروت به ارمغان میاره رنگ بنفش اون هست که علاوه بر این خصوصیت بسیار زیباست و میتونه توی دکور شما به چشمم اومده و نقطه ی کانونی باشه. 

شاید براتون جالب باشه که بدونید این ارکیده ناز نازی توی طبیعت وحشی نمیتونه مستقل باشه و خودش رو به درخت ها میچسبونه و مواد مغذی و آب رو از هوا و بارش بارون جذب میکنه و اینطوری به رشد و حیات خودش ادامه میده و خب در این حالت به خاک نیاز نخواهد داشت.

گیاهان آپارتمانی که خوش شانشی میارن

کائوچو از گیاهان آپارتمانی که خوش شانسی میارن

یکی دیگه از گیاهانی که خاصیتش جذب انرژی مثبته کائوچو هست که توی فنگ شویی برای رسیدن به رفاه و کامیابی بسیار نگهداری از اون توصیه شده. اما در خصوص این گیاه باید دقت کنید که کائوچو جای کافی برای رشد داشته باشه چرا که در این صورت میتونه به راحتی آب خورن چیزی حدود ده فوت بلند بشه البته که تنها جای کافی برای اون کفایت نمیکنه و باید مراقبت های ویژه ای مثل آبیاری روتین، نور فراوان و کوددهی منظم برای رشد بیشتر داشته باشه.

گیاهان آپارتمانی که خوش شانشی میارن

سانسوریا از گیاهان آپارتمانی که خوش شانسی میارن

یکی از بهترین گیاهان آپارتمانی که همیشه سبز هم هست سانسوریاست که اسم های متنوعی هم داره مثل زبان مادرشوهر و یا شمشیری و حتی خیلی ها در برخی از اوقات اون رو به پوست مار هم تشبیه میکنن. این زیبارو به علت ظاهر و ویژگی هایی که داره یکی از گیاهان آپارتمانی گران قیمت بشمار میاد که انواع اون از کیفیت های متنوعی برخوردار هستن و میتونن روی قیمت نهایی گیاه تاثیرگذار باشن مثلا شاید براتون جالب باشه که بدونید ناسا برای تصفیه کردن هوای فضاپیماهای خودش از برخی از گونه های سانسوریا استفاده میکنه.

چون این گیاه نقش بسیار مهمی توی تصفیه کردن هوا و کم کردن آلاینده های مضر اون و تبدلیشون به اکسیژن خالص داره و با تموم این ویژگی ها همچنین جذب انرژی مثبت و به همراه اون ثروت و خوش شانسی هم از دیگر خصوصیات این گیاه هست که میتونید توی محیط های کم نور و بی نور هم پرورشش بدید، بنابراین دیگه تامل و درنگ رو کنار بذارید و حتما به سراغ خرید سانسوریا برید.

گیاهان آپارتمانی که خوش شانشی میارن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی