|

ایده برای ست کردن فرش آشپزخانه و کابینت / تغییر ارزون میخوای این کارای ریزو انجام بده

در این مقاله در خصوص ایده هایی برای ست کردن فرش آشپزخانه و کابینت صحبت کردیم که میتونید با توجه به اون ها یه فضای شیک بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از ما علاقمند به داشتن یه دکور  زیبا هستیم چون بالاخره چیدمان زیبا میتونه تا حد بسیار زیادی روی روحیه ی ما تاثیر داشته باشه و صد البته ما رو سرافراز هم کنه چون بالاخره بین فک و فامیل از سلیقه ی نابمون تعریف میکنن و این میتونه بسیار لذتبخش باشه و حس خوبی رو به آدم منتقل کنه به همین دلیل باید همیشه برای داشتن دکور مدرن و زیبا در تکاپو باشیم تا بهترین نتیجه رو بگیریم که خب البته در این بین باید به یه سری چیزها توجه کنید مثلا در خصوص اصول و قواعد دکوراسیون باید بدونید که نحوه چیدمان فرش برا بزرگ نشون دادن خونه باید چه جوری باشه تا از این طریق و تنها با استفاده از این آیتم در صورتی که خوتون کوچک بود با یایجاد خطای دید اون رو بزرگ تر از حدی که هست جلوه بدید.

همچنین نکته ی دیگه ای که باید بهش توجه بشه این هست که به عنوان مثال آیتمی رو که میخواهید در دکوراسیون قرار بدید کجا میخواد گذاشته شه مثلا ما یه عالمه فرش متنوع با کاربری های مختلف داریم از فرش جلو سینک ظرفشویی بگیر تا فرش برای راه پله و... که خب مسلما علاوه بر استفاده ی متفاوتی که دارن میتونن جنس و رنگ هایی هم داشته باشن که زمین تا آسمون فرقشه بنابراین شما باید در انتخاب و خرید خودتون دقت زیادی به خرج بدید و ما هم برای این که بهتون کمک کرده باشیم در این سری از مقالات خودمون در خصوص فرش صحبت های زیادی باهاتون داشتیم که حالا هم میخواهیم در خصوص ایده هایی برا ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت براتون صحبت کنیم که احتمالا به کارتون بیاد، پس در ادمه با ما همراه باشید.

ایده برای ست کردن فرش آشپزخانه و کابینت

ایده برای ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت قهوه ای 

برای این که فضای آشپزخانه ای با کابینت های قهوه ای رو تقویت کنید و بیشتر به چشم بیارید باید یه فرشی رو انتخاب کنید که رنگ های غنی این مدل آشپزخانه رو تکمیل کنه که در این بین رنگ هایی مثل خرمایی، بژ گرم و کارملی که یه جورایی رنگ خاکی محسوب میشن میتونن فوق العاده باشن که خب رنگ عادیه طبیعی هم بشمار میان و میتونن در کنار کابینت قهوه ای بینظیر بشن. همچنین شما میتونید در این فضا از فرش هایی که از سبک وینتیج بهره گرفتن رو به کار بگیرید و به زیبایی هر تمام تر فضاتون اضافه کنید مثل فرش های ایرانی که میتونن جذابیت و جلوه ی کلاسیک رو به فضا اضافه میکنن و به تمام وسایلی که در کنار اون ها استفاده شده عمق ببخشن.

برای این هم که بخواهید یه تضاد پیچیده در فضایی که کابینت هاش قهوه ای هست ایجاد کنید میتونید به عنوان مثال کابینت قهوه ای رنگ رو با فرش طوسی ست و ترکیب کنید چرا که سایه های روشن از زغالی بگیر تا رنگ های رون ترش میتونن به کابینت ها ی قهوه ای این اجازه رو بدن که بیشتر به چشم بیان و یه محیط دنج تر خلق کنن.

ایده برای ست کردن فرش آشپزخانه و کابینت

ایده برای ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت سفید

ترکیب کردن کابینت های سفید  و فرش میتونه فضای خونه ی شما رو حسابی شیک و پیک جلوه بده به خصوص در صورتی که تضاد بین فرش و کابینت ها به چشم میاد و یه جورایی فرش در بین کابینت هایی که دارای رنگ خنثی یعنی همون سفید هستن تبدیل میشه به یه نقطه ی کانونی زیبا و خاص. شما میتونید در کنار کابینت هایی به رنگ سفید به سراغ رنگ های مثل طوسی روشن و یا مایل و همچنین بژ و طوسی برید و از زیبایی خلق شده نهایت لذت رو ببرید. چرا که این رنگ ها و سایه ها نه تنها با کابینت هایی به رنگ سفیدن هماهنگ هستن بلکه دلنشینی فضا رو هم بیشتر میکنن البته که در این بین شاید شما مایل باشید که از رنگ های پر جنب و جوش و روشن ترین استفاده کنید که باید گمانعی داره چون کابینت ها خنثی و سفید اند.

ایده برای ست کردن فرش آشپزخانه و کابینت

ست کردن فرش های رنگ خنثی

در صورتی که ظرافت و راحتی رو در آشپزخانه میخواهید که حسابی به نظرتون دلنشین بیاد میتونید فرش هایی رو تهیه کنید که رنگ های خثی و یا جزء رنگ های روشن باشه به عنوان مثال یه فرش به رنگ طوسی و یا بژ میتونن به دلیل احساس آرامشی که منتقل میکنن آشپزخانه رو به یه محل دنج و دلنشین تبدیل کنن و در این بین اصلا فرقی نمیکنه که سبک دوراسیونتون مدرن باشه و یا سنتی به هردوش میاد.

ایده برای ست کردن فرش آشپزخانه و کابینت

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی