|

اشتباهات رایج شلوار جین در خانوما / این کارا خیلی فُل شده خوشتیپم نمیشی بانوجان

پوشیدن شلوار جین نکاتی داره که اگر رعایت نشه و یا به درستی انجام نشه تیپی نه چندان زیبا به شما تحویل میده که در اینجا اون نکات رو می بینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیای مد و فشن دنیای بزرگیه. اصلا انگار تو یه فاز و نول دیگه به سر میبره، چرا که صنعت مد کلا اینجوریه که یه لباسی رو الان میپوشی و دو ماه دیگه جوری از ترند و مد میفته که گویی هیچ وقت مد نبوده! البته که در این بین برخی از لباس ها هم هستند که هیچوقت از مد نمیفتن و انگاری روح جاودانه دارند. مثلا یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین آیتم ها لباس هایی هستند که از جنس جین تولید میشن. جین ها میتونن تو انواع و اقسام عناصر در استایل دخیل بشن و به زیباترین شکل ممکن در بیان. شلوار، مانتو، شومیز، کیف و حتی کفش جین با طراحی های مختلف روانه بازار میشن و مورد توجه قرار میگیرند.

در فصل بهار و تابستون هستیم و هوا دیگه کم کم به سمت گرما میره. جین های کاغذی و کمی ضخیم تر طرفدارن زیادی دارند که خب بسته به سلیقه و خواسته شما انتخاب میشن. اما بیشترین استفاده در شلوار هاست. شلوار جین هایی که مدل های مختلفی دارند و میشه باهاشون تیپای متفاوت زد. تو کمد همه ما دست کم دو سه تا جین وجود داره، اما اونچه که مشخصه اینه که گاهی برخی افراد اشتباهاتی با جین ها انجام میدن که باعث خراب شدن استایلشون میشن. میپرسین چه اشتباهاتی؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بررسی کنیم این نکات رو که ریزن اما یهو تیپمون رو بد میکنن!

22

دوتا جین همرنگ نپوش، استایلت حیف میشه

لباس های تمام جین تقریبا میشه گفت هیچوقت از مد نیفتاده و نمی افتند. به خصوص در سال جدید می بینیم که کراپ کت های جین به شدت مورد توجه قرار گرفتن و همراه با شلوار جین استفاده میشن. اما اونچه که مشخصه اینه که لزومی نداره شما هم قسمت بالا و همین پایین تنه رو یک رنگ انتخاب کنید. برعکس، انتخاب و استفاده از رنگ های مختلف جین میتونه یه تضاد جذاب و زیبا ایجاد کنه که ظاهر بصری بهتری هم داره.

55

تای پاچت رو نامرتب نزن خیلی رو تیپت تاثیر منفی داره

یه موقع هست که شما تایم کافی برای کوتاه کردن شلوار بلندتون ندارید و یا اینکه میخواین یک متفاوت دیده بشین و به همین دلیل میاین شلوار رو از قسمت پاچه تا می زنید، خب این ترفند خوبیه. اما در عین حال باید مراقب بود که شلوار شما صاف و منظم تا خورده بشه چرا که در غیر این صورت نه تنها استایل شما متفاوت نخواهد شد، بلکه از انگشت خود استفاده کرده تا به خوبی و مرتب تا زده بشه.

66

با چکمه باریک چه شلواری باید بپوشیم؟

اول از همه باید بگیم که بهتره با چکمه بلن شلوار جین جذب و یا لگینگ بپوشید. در غیر این صورت اگر از شلوار گشاد اسفاده کید  بی شک در قسمت زانو جمع میشه و چین میخوره. دوم اینکه سعی کنید چکمه یا رو بخرید که ساق پهنی داشته باشه ت مقدار چین ها کمتر و کمتر بشه. 

44

خانوم شلوار فاق متوسط رو نباید خیلی کشید بالا!

چند سالی میشه که شلوار های فاق بلند خیلی ترند شدن و خب میشه گفت زمانی که شما تاپ و یا شومیز خود را داخل کمر این سبک از شلوار ها می برید، استایلی شیک و جذاب به شما تحویل خواهند داد. اما اگر شلوار جینی دارید که فاق متوسط داره، بدونید که مناسب این حرکت نیست و بالا کشیدنش تا جای ممکن هم اصلا ظاهر قشنگی نداره. گرچه که برخی از بانوان این کار رو می کنند و در نهایت هم با کمک یک کمربند کمر رو سفت می کنند، اما خوبه که بدونید این حرکت اصلا جالب نیست و استایل شما رو هم از اون شیکی مورد نظر در میاره. یادتون نره که حتی یک سانت بالا کشیدن شلوار فاق متوسط باعث میشه تا چین هایی بر روی پای شما بیفته و زیبایی شلوار از بین بره.

1

مناسب بودن قد شلوار دمپا؛ دقت کن

اغلب شلوار های دمپا بلند هستند اما نباید به میزانی باشن که بر زمین کشیده بشن و اندازه درست این سبک از شلوارها تا یک سانتی متر بالاتر از سطح زمین می باشد. اگر قد شلوار کوتاه تر تا حد مورد نظر باشه، پاها پر نشون داده میشن و اگر هم قد شلوار بیشتر از حد گفته شده باشه پاچه‌ش بر روی زمین کشیده شده و کثیف میشه که در نهایت باعث ظاهر نه چندان زیبای شلوار خواهد شد.

33

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی