|

خوشگلترین فرش گل برجسته / میگن حوا تو بهشت برا پز دادن جلو حوریا از این فرشا خریده!

در این مقاله چدتا از خوشگلترین فرش های گل برجسته رو نشون دادیم تا بتونید خرید بهتری داشته باشید پس برا دیدن این زیبایی ها با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شما برای داشتن یه دکوراسیون خوب حاضرید چه کارهایی انجام بدید یعنی در این بین راضی هستید که یه مقدار هزینه کنید و پول خرج کنید یا راضی هست که زمانتون رو پای این مسئله بذارید؟ که خب در صورتی که در هر دو دسته قرار دارید باید بهتون تبریک بگیم چرا که شما به دکوراسیون خونه ی خودتون اهمیت میدید و براتون مهم هست که چاردیواری که در اون قرار دارید چه مدلیه و چطور دیزاین شده. در اصل وقتی که شما شروع به اهمیت دادن به خونه و زندگی خودتون میکنید حتی میتونید یه سری عیب و ایرادهای اون رو هم بپوشونید مثلا در صورتی که فضای شما اندازه ی کوچکی داره میتونید با یادگیری نحوه چیدمان فرش برای بزرگتر نشون دادن خونه و از این طریق متراژ خونه رو ببیشتر و اون رو دلبازتر نشون بدید.

حالا ما برای این که شما در خصوص اصول و قواعد دکوراسیون و مدهای روز در خصوص فرش اطلاعات داشته باشید این سری از مقالات خودمون رو به اون اختصاص دادیم چرا که فرش یه آیتم بزرگ در بین وسایل خونه بشمار میاد از این رو مهم هست که اون رو خوب با دکور هماهنگ کنید و ست کردن فرش با دکوراسیون رو مثل آب خوردن بلد باشید و انجام بدید تا در نهایت یه خونه ی شکیل و شیک و پیک در مقابل خودتون مشاهده کنید. حالا در ادامه هم میخواهیم مدل های جدید و تازه ی فرش رو در بازار امروز بهتون نشون بدیم یعنی خوشگلترین فرش گل برجسته همچنین یه سری نکات رو که در خصوص اون باید بدونید رو میگیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

خوشگلترین فرش گل برجسته

ویژگی فرش های گل برجسته

شاید با دیدن فرش های گل برجسته این ذهنیت براتون پیش بیاد که این مدل از فرش ها برای بافته شدن به ماشین آلات خاصی نیاز دارن که خب در همین ابتدای کار بگیم که این ذهنیت کاملا غلط هست و تنها تفاوتی که بین این فرش و دیگر فرش های ماشینی وجود داره نخ خاب اون هاست؛ به این صورتی که توی بافت فرش گل برجسته از دو تا نخ خاب استفاده میشه به نام های هایبالک هیت و آکریلیک که وقتی کنار هم قرار میگیرن به دلیل خصوصیاتی که دارن میتونن سب به وجود اومدن پستی و بلندی در فرش بشن. 

همچنین این رو هم اضافه کنیم که این مدل از فرش ها از تراکم و شانه ی بالایی هم برخوردار هستن که به همین علت طرح و نقش اون ها که ریزه کاری زیادی داره بیشتر به چشم میاد که خب این یعنی با اون ها شاهد یه زیبایی مضاعف در خونه ی خودتون خواهید بود.

خوشگلترین فرش گل برجسته

خوشگلترین فرش گل برجسته

معایب فرش گل برجسته

هر محصولی که این روزا تولید میشه یه سر آزمون و خطا روی اون انجام میشه تا اشکالاتش برطرف بشه که فرش های گل برجسته هم از این قضیه مستثنی نیستن و مهم ترین ایرادی که دارن غیر همسان بودن سطوح اون هاست که به این دلیل تمیز کردن اون ها سخت هست چرا که ممکن هست آشغال ها لابه لای این سطوح گیر کرده در عمق فرش نفوذ کنن که تمیز کردن اون ها کار هر کسی نیست البته که باید بدونید در صورتی که گرد و غبار برای مدت طولانی در عمق فرش موندگار باشه سبب کپک زدن، پوسیدگی و رشد انواع قارچ و باکتری در اون میشه.

همچنین این رو هم باید در نظر بگیرید که این مدل از فرش های برای محیط های شلوغ و پر رفت وآمد مناسب نیستن چرا که ممکن هست که آسیب ببینن بنابراین در صورتی که خونتون شلوغ هست توصیه میکنیم که به سراغ این مدل از فرش ها نرید همچنین در خصوص انتخاب رنگ اون هم باید دقت کنید هر چند که رنگ های روشن این فرش بیشتر طرفدار داره ولی خب در صورتی که زود به زود فرش زیر پاتون کثیف میشه به سراغ این مدل ها نرید که شستنشون براتون اذیت کننده میشه.

خوشگلترین فرش گل برجسته

خوشگلترین فرش گل برجسته

روش تولید فرش گل برجسته

همونطور که قبل تر هم گفتیم برای بافت فرش های گل برجسته نیازی به بودن یه ماشین خیلی عجیب و غریب نیست و این مدل از فرش ها هم با باقیه ی ماشین ها بافته میشن که خب در این بین شاید برا خودتون بگید که پس دلیلی برجسته بودن و فرورفتگی در گل ها و سایر طرح های اون ها برای چیه که خب دلیل اصلی نخ ها هستن؛ گفتیم که در تولید فرش گل برجسته از چند نوع نخ هایبالک و آکریلیک هیت استفاده میشه که موجب ایجاد برجستگی میشن به این صورت که در اول کار که فرش بافته میشه هیچ برجستگی و فرورفتگی نداره ولی در قسمت آهار حرارت میبینه و نخ های هایبالک اون در اثر این حرارت و گرما به صورت طبیعی ذوب میشن و یه قسمت هایی رو فرو رفته میکنن تا بقیه فرش برجسته دیده بشه.

خوشگلترین فرش گل برجسته

خوشگلترین فرش گل برجسته

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی