|

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون / صفحه نمایش سوپر امولد داشتن با این قیمت عالیه

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کردیم تا با شناخت اون ها خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دنیایی که ما با گوشی برای خودمون ساختیم میتونه جایگاه بسیار خاصی در زندگیمون داشته باشیم چون حساب کنید همونطور که هیچ کسی نمیتونه صدای مغز ما رو بشنوه نمیتونه از دنیایی که ما توی گوشی ساختیم و کوچه پس کوچه های اون اطلاع داشته باشه و خب این واقعا حس جالبیه ولی خب در برخی از مواقع خیلی از افراد در این دنیای خیالی که ساختن به قدری غرق میشن که به زور باید تو دنیای واقعی بندشون کنیم که خب این خودش یه جورایی اعتیاد بشمار میاد و بدیش هم اینجاست که بچه ها هم دارن کم کم به این موضوع دچار میشن که خب برای استفاده از گوشی توسط اون ها باید مقرارتی تنظیم کنید مثلا یاد بگیرید چجور برنامه های گوشی رو قفل کنیم تا با گذاشتن رمز برای برنامه های مختلف استفاده ی اون ها رو به حداقل رسونده و زیر نظر خودتون کنترلشون کنید.

حالا یه موضوع دیگه هم در این بین وجود داره اینه که بالاخره شما ساعات زیادی رو با این گوشی سپری میکنید و در صورتی که کیفیت خوی نداشته باشه مسلما روی مختون میره بنابراین بهتره که موقع خرید اون هوش و حواستون رو جمع کنید و یه گوشی خفن بخرید که در این ین بین فرقی نمیکنه که بهترین گوشی تا 6 میلیون باشه و یا تا 60 میلیون چیزی که مهم هست اینه که شما با هر بودجه ای که در اختیارتون هست بهترین انتخاب رو داشته باشید و ازش لذت ببرید. حالا ما هم در این مقاله برای این که در راستای شکارچی شدن شما در این بازار که تنوع بسیار بالایی داره کمکی کرده کده باشیم میخواهیم چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا با شناختن مشخصات اون ها تصمیم گیری و خرید راحت تری داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

گلکسی A15 مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

برسیم به اولین معرفیمون که یکی از بهترین های سامسونگ تا 10 میلیون در این روزهای بازار بشمار میره یعنی گلکسی A15 که از زمان عرضه تا به امروز تونسته طرفدارهای زیادی رو جذب کنه و رضایت کاربرها رو هم جلب کنه. سامسونگ برای این کهکشانی خودش از یه نمایشگر سوپر امولد که دارای 6.5 اینچ اندازه هست استفاده کرده که توان نوسازی تصویر در هر ثانیه در اون برابر با 90 هرتزه که این یعنی اسکرول نرم و روانی داره و حداکثر میزان روشناییش هم به 800 نیت میرسه که با این عدد کار کردن با اون زیر نور خورشید اونقدرا کار سختی نخواهد بود.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی مدیاتک هلیو G99 استفاده شده که برای کارهای روزمره قدرت خوبی داره. دوربین اصلی محصول از یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم از سنسور 13 مگاپیکسیلی برخورداره  روی هعم رفته کیفیت خوبی دارن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و از قفست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

گلکسی A24 نسخه 128/8 گیگابایت از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

برسمی به دومین محصول از بهترین های سامسونگ یعنی گلکسی A24 که تونسته بین رقبای خودش ام و رسمخ زیاد در کنه و زطرفدارهای زیادی داشته باشه. کمپانی کره ای برای این محصول خودش تصمیم گرفته که از یه صفحه نمایش به اندازهی 6.5 اینچ استفاده کنه که توان نوسازی تصویر در هر اینه در اون برابر با 90 هرتزه و از وضوح و کیفیت تصویر قابل قبولی برخورداره و با این مشخصلت میشه گفت که نسبت به نسل قبل خودش در زمینه ی نمایشگر بسیار بهتر عمل کرده.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی مدیاتک هلیو G99  استفاده شده که برای کارهای روزمره از خودش سرعت و قدرت خوبی نشون میده و برای به اجرا در آووردن بازی هایی با گرافیک سبک هم مناسبه. دوربین اصلی این گوشی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته میتونن عکس و فیلم های خوبی رو برای شما ثبت و ضبط کنن. باتری هم از 5000 میلی ـآمپر ساعت ظرفیت برخورداره و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

گلکسی A14 از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

برسیم به آخرین محصولی که در این مقاله قصد معرفی اون رو به شما داریم یعنی گلکسی A14 که یکی از خوش دست ترین های سامسونگ بشمار میره که از نمایشگر به اندازه ی 6.6 اینچ برخورداره و از رنگ های زیادی پشتیبانی میکنه و کیفیت و رزولوشن خوبی داره. در زمنیه پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی مدیاتک Helio G80 استفاده شده که قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و طول عمر و دوام خوبی داره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی