|

ایده های شیک برا تزیین خونه با ریسه / فضای رویایی و دنج خونت رو با دستای خودت بساز

در این مقاله یه سری ایده ی شیک برای تزیین خونه با ریسه بهتون پیشنهاد دادیم که میتونید با پیاده سازی اون ها منزلتون رو زیبا جلوه بدید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خوب داشتن یکی از دغدغه های خانوم ها بشمار میره چرا که بالاخره حتی خانوم شاغل هم باشه مدیر خونه خودش محسوب میشه و اونه که صلاح میبینه که چی کجا باشه و از آقا هم نهایتا برای جا به جا کردن وسایل سنگین کمک میگیره! بنابراین به عنوان یه خانوم باید نهایت تلاش خودتون رو کنید تا منزلتون بین فک و فامیل توی دکوراسیون تک و آس باشه طوری که همه سلیقه ی خوب و فوق العاده ی شما رو برای هم دیگه مثال بزنن که خب برای رسیدن به این درجه هم تنها خواستن شما کفایت نمیکنه و باید برای داشتن دکوراسیون مدنظر خودتون تلاش کنید و براش وقت بذارید.

مثلا شما باید در جریان یه سری اصول و قواعد دکوراسیون قرار داشته باشید تا با استفاده از اون ها بتونید آیتم ها رو در جای درست و مخصوص به خودشون بچینید که خب خوشبختانه این روزا هم برای این که در خصوص این موضوعات اطلاعات کسب کنید راه و کار سختی در پیش ندارید و تنها با یه سرچ ساده یتونید در این زمینه دانش خودتون رو بالا ببرید. مورد دیگه هم که باید در خصوص رسیدن به دکوراسیون فوق العاده ای که تو ذهنتون هست اون رو رعایت کنید استقبال از ایده های نو هست یعنی شما باید مثل استایل که هر کسی سبک خودش رو داره در دکور هم یه جورایی امضای کار خودتون رو بزنید و با آغوش باز به سمت استقبال از هر ایده ای برید و با یکم سبک و سنگین کردن ببینید که آیا اجرای اون ایده در منزل شما منطیه یا خیر به همین دلیل ما در این مقاله میخواهیم در خصوص ایده هایی برای تزیین خونه با ریسه صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید تا در صورت علاقه پیدا کردن به این روش خونتون رو با استفاده ازش زینت ببخشید. 

ایده های شیک برا تزیین خونه با ریسه

به پرده ها ریسه بزنید تا حس بودن در شهر قصه ها رو داشته باشید

یکی از کارهایی که در خصوص تزیین خونه با ریسه میتونید انجام بدید و خیلی هم بین افراد محبوب شده و طرفدارهای خودش رو داره نصب کردن ریسه روی پرده هست. با این ایده شما میتونید شب های جذابی داشته باشید و با دیدن ریسه ها روی پرده این حس که انگار ستاره های شب رو چیدید و به خونتون دعوت کردید بهتون دست خواهد داد و یه جلوه ی تازه از زیبایی رو در دکور خونتون شاهد خواهید بود. این ایده خصوصا در صورتی که میخواهید شب فیلم نگاه کنید ولی روشنایی زیادی نمیخواهید و ترجیح میدید که لامپ ها خاموش باشه بسیار به کارتون خواهد اومد.

ایده های شیک برا تزیین خونه با ریسه

با ریسه دکوریه تزیینی برای گوشه به گوشه ی خونتون درست کنید

یکی دیگه از موارد استفاده ی ریسه توی خونه استفاده از اون به عنوار دکوری در هر گوشه ی خونه هست که یه حال و هوای دلنشینی به فضا میبخشه در واقع توی این روش شما میتونید حتی با چندتا گلدون و یه مقدار ریسه هم تزیینات خارق العاده ای خلق کنید مثلا میتونید ریسه ها رو دور گلدون ها بپیچید و بعد اون ها رو امتداد بدید و روی زمین رهاشون کنید و همچنین در خصوص گلدون ها شما میتونید از گلدون های سرامیکی و یا تنگ های شیشه ای استوانه ای و بزرگ استفاده کنید و حتی ریسه رو داخل اون ها بذارید. همچنین شما میتونید در یه دکوراسیون کلاسیک که مجسمه در اون استفاده شده ریسه رو به دور مجسمه ها هم بپیچید.

ایده های شیک برا تزیین خونه با ریسه

ایجاد دیوار خاطرات با ریسه

در صورتی که مایل نیستید که روی دیوار قاب عکس بزنید و یه ایده ی جالب و جذاب میخواهید میتونید با کمک ریسه و عکس هاتون دیوار خاطرات درست کنید که با هر بار دیدنش از زیبایی خاصش حیرت کنید.

برای استفاده از این روش در وهله ی اول باید عکس ها رو در اندازه های موردنظر خودتون چاپ کنید و گیره های چوبی برای نصب اون ها به ریسه تهیه کنید. ریسه ها رو با استفاده از پونز به شکل هفت هشتی روی دیوار نصب کنید و بعد عکس ها رو با استفاده از گیره به ریسه نصب کنید و دقت کنید که فاصله ی عکس ها با هم متعادل باشه. 

ایده های شیک برا تزیین خونه با ریسه

ایجاد طرح روی دیوار با کمک ریسه

ایجاد طرح روی دیوار با استفاده از ریسه یکی از پرطرفدارترین ایده ها برای اتاق کودک هست. در اصل بچه ها از این طریق میتونن شب رو توی اتاق خودشون سپری کنن بدون این که ترسی از تنهایی و تاریکی داشته باشن. شما میتونید روی دیوار اون ها طرح های عروسکی و یا حیوانات رو بزنید و فضا رو براشون جالب و جذاب به نظر بیارید.

ایده های شیک برا تزیین خونه با ریسه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی