|

مبل آبی با چه فرشی ست میشه؟ / برای داشتن یه فضای لاکچری و پرفکت این رنگا کنارش عالین

در این مقاله در خصوص این که مبل آبی با چه فرشی ست میشه براتون صحبت کردیم و یه سری رنگ ها رو برای ست کردن پیشنهاد دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این وزا همه به نوعی دوست دارن که از هر چیزی بهترین و زیباترین اون رو داشته باشن که خب در این بین برای رسیدن به این هدف یه سری پیش نیازها لازمه یعنی در صورتی که شما میخواهید بهترین ماشین رو داشته باشد باید در این بین پول خوب خرج کنید و یا در صورتی که بهترین دکوراسیون رو میخواهید نه تنها پول باید سیقه ی خودتون رو برای این موضوع خرج کنید تا اون نتیجه ای که به نظرتون دلخواه هست رو بگیرید و در این بین باید اطلاعات و آگاهی خودتون رو در زمینه های مختلف بالا ببرید مثلا در دکور به عنوان مثال شما باید بدونید رنگ فرش برا آشپزخانه با کابینت سفید باید چه رنگی باشه تا فضای شما شیک و لاکچری جلوه کنه و به چشم بیاد.

همچنین در این زمینه شما باید در جریان مدهای روز هم قرار داشته باشید تا دکوراسیون خونتون یه وقت دمده نشه و همیشه روی مد باشه مثلا شما باید خوشگلترین فرش های گل برجسته روز رو در بازار ببینید تا از بین اون ها بتونید یه انتخابی داشته باشید که حتی اگر صد در صد با مد همراه نیست ولی تا حدود زیادی از اون پیروی میکنه. اما یه نکته ی خیلی اساسی تر در این بین وجود داره و اون هنر ست کردن اشیاء و آیتم های مختلف با هم توی دکوراسیون هست چرا که در صورت نبود هارمونی و هماهنگی بین وسایل مسلما دکور شما بهم ریخته و آشفته به نظر میاد پس باید برای این موضوع یه فکری کنید و نهایت دقت و توجهتون رو روی ستینگ بذارید. حالا ما هم در این راستا و در این مقاله برای این که بهتون در ست کردن هر چه بهتر اشیاء در منزلتون کمک کنیم میخواهیم در خصوص جواب این سوال که مبل آبی با چه فرشی ست میشه باهاتون صحبت کنیم تا در صورت داشتن مبلمان به این رنگ انتخابتون راحت بشه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

مبل آبی با چه فرشی ست میشه

مبل آبی با چه فرشی ست میشه؟ فرش سفید

در صوتی که احساس کردید رنگ آبی که برای مبلمان انتخاب کردید خیلی خاص و جسورانه هست توصیه ی ما برای فرش در کنار اون یه فرش سفید هست تا فضا به تعادل برسه و خنثی بشه. شما همچنین میتونید با انتخاب یه فرش سفید مبلمان آبی رو تبدیل به نقطه ی کانونی کرده و همه ی توجه ها رو به اون متمرکز کنید که در این حالت باید دقت کنید که مبلمانتون شیک و پیک باشه.

پس با این حساب در صورتی که دنبال ایجاد یه ظاهر ساده و مینیمالیستی هستید بدون لحظه ای درنگ و تامل به سراغ فرش ساده و سفید رنگ برید اما در صورتی که سبک دکورتون یه مدل دیگه بود میتونید فرش های سفیدی رو که دارای نقوش هندسی هستن برای فضا تهیه کنید تا اینطوری بیشتر و بیشتر به دنج و دلنشین بودن فضا اضافه کنید.

مبل آبی با چه فرشی ست میشه

مبل آبی با چه فرشی ست میشه؟ زرد خردلی

خردلی رو میشه یکی از رنگ های کلاسیک و برجسته بشمار آوورد که وقتی درکنار یه سری از رنگ ها قرار میگیره میتونه یه زیبایی خارق العاده و چشمگیر خلق کنه که آبی هم از این قضیه مستثنی نیست و میتونه در کنار یه فرش با رنگ خردلی غوغا به پا کنه چرا که فرش خردلی نه تنها نشیمن رو زیباتر از هر زمانی جلوه خواهد داد بلکه باعث میشه که رنگ آبی موجود توی مبل و کاناپه بیشتر به چشم بیاد و تمام پتانسیل های اون به نمایش دربیارن.

البته که در این بین یه موضوعی وجود داره و اون این هست که چون خردلی یه رنگ بسیار پر جنب و جوش هست بهتره که توی استفاده از اون زیاده روی نکنید تا یه وقت فضا متشنج شده و استرس بده بهتون بنابراین اون رو تنها به عنوان یه رنگ تاکیدی نگهش دارید. 

مبل آبی با چه فرشی ست میشه

مبل آبی با چه فرشی ست میشه؟ طوسی روشن

یکی دیگه از رنگ های خاص و منحصر به فرد که در کنار مبلمان آبی میتونید به زیباییش اعتماد کنید فرش به رنگ خاکستری روشن و یا همون طوسی هست که در کنار آبی یه منظره ی شیک و لاکچری خلق میکنه. شما با خرید یه فرشی با این رنگ در کنار مبلمان آبی میتونید بین وسایل موجود در نشیمن هارمونی برقرار کرده و یه دکور منسجم برای خودتون بسازید.

مبل آبی با چه فرشی ست میشه

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی