|

جدیدترین مدل مانتو 1403 / مدهای امسال از هر دختر ژولیده ای یه پا خانوم شیک میسازه

در این مقاله در خصوص جدیدترین مدل های مانتو در 1403 باهاتون صحبت کردیم و چندتا از اونا رو بهتون نشون دادیم که حسابی شیک نشونتون میدن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شیک و پیک بودن در این روزها بسیار راحت تر از گذشته هست و شما میتونید با یه سرچ ساده خیلی راحت در جریان مدهای روز و این که چه سبک هایی از استایل بهتون میاد قرار بگیرید مثلا استایل مونوکروم و یا تک رنگ شما رو لاغر تر و قد بلند نشون میده که خب در صورتی که اضافه وزن دارید و میخواهید با استفاده از لباس تمرکز رو از روی این موضوع بردارید این سبک از پوشش میتونه بهترین انتخاب برای شما باشه تا با استفاده از اون بدرخشید چون یه لباسی خوبه که عیب های اندام شما رو پوشش بده و اون ها رو کاور کنه درست مثل آرایش که باید ایرادات و نواقص موجود در چهره رو به چشم نیاره.

گفتیم که شما میتونید هر اطلاعاتی که در زمینه مد و فشن میخواهید رو در اینترنت پید ا کنید ولی خب در این بین چه بهتر میشه که سلیقه رو هم چاشنی کار کنید و یه جورایی استایلتون رو خاص کنید و امضای شخصیتون رو پاش بزنید مثلا در صورتی که یه استایل فلورال زدید یه سری تغییرات ریز و نامحسوس در اون ایجاد کنید که تنها به فکر خودتون رسیده و ایده ی شماس تا هر کسی با دیدنش به این فکر کنه که چه خوب میشه استایلش رو مثل شما کنه و یه جورایی شما الگوی دیگران بشید در استایل. حالا نکته ی دیگه هم به غیر  از شخصی سازی استایل برای خوشتیپ شدن وجود داره و اون اطلاع داشتن از مدها و ترندهای سال هست که شما رو یه پله به زیباتر شدن نزدیک میکنه که حالا در این راستا و در این مقاله میخواهیم در خصوص جدیدترین مدل های مانتو 1403 براتون صحبت کنیم تا در جریان مد امسال قرار گرفته و از بین اون ها برای خودتون بهترین انتخاب رو داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

جدیدترین مدل مانتو 1403

ست کت و پیراهن یه انتخاب شیک و خانومانه برای امسال

مسلما همه ی خانوما مایل هستن که زیباترین مدل های مانتو رو در کمد خودشون داشته باشن چرا که مانتو اصلی ترین پوشش خیلی از رنان جامعه بشمار میاد پس مهمه که بهترین اون رو داشته باشن. البته که در این بین تنها نباید زیبایی مانتو رو در نظر قرار بدید و شما باید به راحتی خودتون در اون هم فکر کنید چون بالاخره مدت زمانی رو قرار هست که با اون سپری کنید. حالا در این بین یکی از آیتم هایی که امسال اومده روی کار که هم زیبایی و هم راحتی رو یکجا داره ست کت و پیراهن هست که خب پایین پیراهن حکم دامن رو داره و میشه اون رو یه آیتم حسابی دخترونه و خانومانه بشمار آوورد.

از اون جدا برای تابستون که در راه هست هم که استایل ها بیشتر با دامن خواهد بود شما دیگه نیازی به این که دامن جدا خریداری کنید نخواهید داشت و برای ست کردن سایر آیتم ها با این مدل از مانتو ها هم راحت خواهید بود و شما تنها باید تمرکزتون رو روی شال، کیف و کفش بذارید.

جدیدترین مدل مانتو 1403

مانتوهای جلوبسته و گشاد شما رو از شر انتخاب لباس مناسب زیر مانتو خلاص میکنن

یکی از کارهای سخت برای هر خانومی انتخاب یه لباس و یا تیشرت مناسب از زیر مانتوی جلو باز هست که هم باید با دیگر آیتم ها ست باشه و هم کلاس استایلشون روبپایین نیاره و از این رو زیبا هم باشه که خب پیدا کردن یه همچین گزینه ای شاید یه مقدار سخت باشه و یا شاید شما این گزینه رو در دسترس دارید ولی خب تنها چندتا لباس محدود برای این منظور دارید و مدام اون ها میپوشید که خب در این حالت بعد از گذشت یه تایمی استایل های شما شاید به نظرتون تکراری بیاد که خب برای خلاصی از این لوپ تکرار شما باید یه فکری کنید و خب یه راه حل آسون برای شما رفتن به سراغ مانتوهای جلو بسته و گشاد هست که امسال مد شده و برای خودشون حسابی طرفدار پیدا کردن.

جدیدترین مدل مانتو 1403

کت کوتاه امسال ترندترینه

برای این که یه استایل خانومانه بزنید نباید منتظر یه موقعیت خاص باشید چرا که حیفه در دنیای پارچه ها ی رنگی و دوخت های زیبا شما بی نصیب بمونید اون هم امسال که کت های کوتاه اومدن روی کار و برای هر خانومی که به سراغ اون ها بره یه زیبایی خاص خلق میکنن و اون ها رو حسابی آراسته و خوش استایل به نظر میارن و خوبی که دارن این هست که شما برای مهمونی ها و مجالس و حتی استایل های خیابانی هم میتونید ازشون استفاده کنید و به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید. 

جدیدترین مدل مانتو 1403

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی