|

قسمت اول سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان و شروعی نه چندان ناامید کننده

«البرز شیمیدان ساکن آلمان است. قرار است در ترکیه با نامزدش ازدواج کند. همه چیز برای یک مراسم به یاد ماندنی مهیا است که خبر می رسد پدر…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اولین قسمت سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد، روز چهارشنبه هفدهم دی ماه 1399 از طریق پلتفرم فیلیمو در شبکه ی نمایش خانگی منتشر شد.

بری خرید قانونی و دانلود حلال قسمت اول سریال ملکه گدایان اینجا کلیک کنید

این سریال دومین ساخته ی حسین سهیلی زاده در شبکه ی نمایش خانگی است که فیلمبرداری آن از پیش از شیوع کرونا آغاز شد اما بخش عمده ی آن در این دوره در ایران و ترکیه فیلمبرداری شد.

نویسندگان فیلمنامه ی این سریال حامد افضلی و امین محمودی هستند و رضا شیبانی مدیریت فیلمبرداری آن را به عهده دارد. مسعود سخاوت دوست آهنگسازی سریال را به عهده دارد و روزبه بمانی خواننده و ترانه سرای تیتراژ آن است.

باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، رویا نونهالی، فرزاد فرزین، عرفان ناصری، شبنم قربانی، سولماز غنی، یسنا میر طهماسب و... نیز گروه بازیگری این سریال را تشکیل می دهند.

«البرز شیمیدان ساکن آلمان است. قرار است در ترکیه با نامزدش ازدواج کند. همه چیز برای یک مراسم به یاد ماندنی مهیا است که خبر می رسد پدر البرز به کما رفته است. البرز با گذشته ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد...»

سارا (شبنم قربانی) مشتاق و ذوق زده از روز عقدش به استانبول می آید و با مادرش (مریم سرمدی) به سمت هتل محل اقامتشان می روند. جایی که البرز (آرمان درویش)، نامزدش، به همراه مادرش (پانته آ بهرام) به استقبال آن ها می آیند تا تدارکات مراسم عقدشان را فراهم کنند.

اگرچه بتول، مادر سارا، گاهی رفتاری مبنی بر نارضایتی از این ازدواج انجام می دهد و خورشید، مادر البرز، هم در فرصت مغتنم خط نشان هایی برای سارا می کشد اما همه چیز برای مراسم آماده است. اما تلفنی از ایران همه چیز را به هم می ریزد.

خبر می رسد که خسرو، پدر البرز، بر اثر سکته در بیمارستان بستری شده و به کما رفته است. خورشید، سارا و بتول به تهران بر می گردند و قرار می شود البرز هم که نمی تواند به صورت قانونی وارد کشور شود قاچاقی به ایران برگردد.

البرز با رسیدن به ایران با از دست رفتن کامل هویتش روبرو می شود. هیچ کس او را با نام البرز شمس نمی شناسد حتی مادرش. البرز حالا فرهاد بابایی است و در عین ناباوری کسانی هستند که او را به  این نام می شناسند و گذشته ای هم از او به یاد دارند...

دومین ساخته ی حسین سهیلی زاده در شبکه ی نمایش خانگی یک درام اجتماعی است که خیلی زود و از همین قسمت اول وقت را تلف نمی کند و به سراغ قصه ی اصلی اش می رود. قصه ای که پر رمز و راز آغاز می شود و گم شدن هویت البرز خیلی زود تبدیل به دغدغه ی اصلی کاراکترش و همچنین مخاطبان می شود.

حسین سهیلی زاده در مانکن هم کمترین وقت را به حواشی اختصاص داد و در هر قسمت به پیشبرد داستانش پرداخت و وقتی را تلف نکرد. اگرچه ملکه ی گدایان در شروع و با صحنه های آماده سازی مراسم عقد و بازی های سارا و مادر و مادر شوهرش بیشتر ملودرام های آبکی را تداعی می کرد اما با آمدن البرز به ایران و وارد بازی شدنش داستان تغییر کرد.

قطعا هنوز برای قضاوت ملکه ی گدایان زود است و باید دید که این سریال در قسمت های آینده چه سمت و سویی به خود می گیرد اما در کل شروع این سریال می تواند تا حدی شروعی امیدوار کننده باشد .

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها