|

قسمت دوم ملکه گدایان

شروع بازی آقای شیمیدان!

همه اطرافیان البرز ادعا می کنند او یک متکدی می باشد. همه البرز را فردی دچار اختلال ذهنی می دانند که هر بار هویتی متفاوت به خود می گیرد،…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دومین قسمت از سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی، چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه در پلتفرم های نماوا و فیلیمو منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت دوم سریال ملکه گدایان اینجا کلیک کنید

در خلاصه داستان این قسمت آمده است: « همه اطرافیان البرز ادعا می کنند او یک متکدی می باشد. همه البرز را فردی دچار اختلال ذهنی می دانند که هر بار هویتی متفاوت به خود می گیرد، همه این تئوری را قبول دارند به جز خود البرز که احساس می کند توطئه ای در کار است! او برای حل این معما راهی مکانی غریب به نام مفت آباد می شود...»

در ابتدای این قسمت معلوم می شود که وکیل مادر البرز که پیش تر در قسمت اول دیدیم به قاچاقچی ها پول می دهد و البرز بی هوش را می گیرد و کارت شناسایی هویت جدیدش، فرهاد بابایی،  را در جیبش می گذارد.

البرز با سماجتش پسر عموی سارا را راضی می کند که پاسپورت سارا و مادرش را ببیند تا حرف های او را درباره ی ترکیه باور کند. همین اتفاق هم می افتد. داریوش می فهمد که سارا دروغ گفته است و سارا هم ماجرا را برای او این گونه توضیح می دهد که بعد از به هم خوردن مراسم در ترکیه کسانی به آن ها پول داده اند و از آن ها خواسته اند که البرز را فراموش و ارتباط و شناخت او را انکار کنند.

البرز راهی ندارد جز این که با افرا همراه شود. افرا او را به مفت آباد می برد. جایی که محل زندگی گدایان سطح شهر و بچه هایی است که سر چهار راه ها شیشه ی ماشین ها را تمیز می کنند. افرا مدعی است که البرز/ فرهاد هم به همین جا تعلق دارد و خانواده ای ندارد.

داریوش که پسر با معرفتی است تصمیم می گیرد به البرز کمک کند تا بفهمد چه کسانی هویت او را دزدیده اند و به سارا پول داده اند تا او را انکار کند. بدین ترتیب به دفتر یک وکیل می روند. وکیل پیشنهاد می کند که با همین هویت فرهاد بابایی از مادر البرز شکایت کنند و ثابت کنند که فرهاد یک نفر از خانواده ی شمس است. بدین ترتیب البرز پا در مسیر مبارزه با کسانی می گذارد که نمی داند در آینده چه کار هایی ازشان می تواند سر بزند...

حسین سهیلی زاده در قسمت دوم هم نشان می دهد که قصد دارد در ملکه ی گدایان قصه بگوید و ماجرا را پیش ببرد و به هیچ حاشیه ای نپردازد. داستان ملکه ی گدایان اگرچه به نظر ساده و از مد افتاده به نظر می رسد اما در ساختار خودش موفق عمل می کند و از چیزی سر سری نمی گذرد. همه ی کاشته های هر چند اندکش را یکی یکی برداشت می کند و برای هر آن چه به تصویر می کشد طرح و برنامه و جواب دارد.

بدین ترتیب ملکه ی گدایان شاید در مقابل دیگر ساخته های شبکه ی نمایش خانگی مجالی برای رکورد شکنی به دست نیاورد اما اگر همین طور پیش برود می تواند مانند مانکن مخاطبانش را حفظ کند و با ریزش مخاطبی که اکثر ساخته های این شبکه دچارش می شوند روبرو نشود و در روندی متوسط پیش 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها