|

دنیای آشپزی

سوپ های مورد علاقه بهترن آشپز های دنیا

اکثر افراد به هنگام سرد شدن هوا و به ویژه در فصل زمستان، تمایل دارند تا فضای منزلشان را گرم کرده و خود را به صرف غذاهای داغ و لذیذ، مهمان …

لینک کوتاه کپی شد

اکثر افراد به هنگام سرد شدن هوا و به ویژه در فصل زمستان، تمایل دارند تا فضای منزلشان را گرم کرده و خود را به صرف غذاهای داغ و لذیذ، مهمان کنند. در این حالت، باید گفت که سوپ با وجود اینکه درست کردن آن ممکن است کمی سخت و زمان بر به نظر برسد، اما بهترین گزینه در فصل سرما است. ما در اینجا به معرفی تعدادی از سوپ های بهترین آشپز های دنیا، می پردازیم. 

سوپ هویج 

برای پختن این سوپ، 150 گرم پیاز پوست کنده و خورد شده، دو حبه سیر رنده شده و چند عدد هویج رنده شده را در یک ماهیتابه بریزید و داخل آن 150 گرم کره بیندازید، سپس نصف قاشق چایی خوری نمک به آن اضافه کنید و به مدت 5 دقیقه بگذارید تا موادتان با یکدیگر ترکیب شوند. در این میان چند دانه زیره را تفت دهید و مقداری پودر کاری را به موادتان اضافه کنید. سپس به اندازه 300 میلی لیتر آب مرغ و 500 میلی لیتر آب و مجددا کمی نمک را به آن اضافه کنید و به کمک یک همزن برقی مواد سوپ را به طور کامل با یکدیگر مخلوط کنید. پس از آن کمی سبزیجات معطر همانند تره فرنگی یا کرفس را به آن اضافه کرده و سپس کمی از آنرا تست کنید تا از میزان چاشنی های مورد نیازتان مطئن شوید. بعضی از افراد برای سرو این سوپ، یک عدد گردن مرغ را به آن اضافه می کنند. در صورت اضافه کردن آن به مواد داخل ماهیتابه، به مدت چند ساعت درب آنرا را بگذارید تا موادتان به طور کامل پخته شوند. پس از آماده شدن این سوپ، می توانید کمی تخم مرغ آپ پز یا پاستای ورمیشل را به آن اضافه کرده و سپس آنرا نوش جان کنید. 

c6tf_photo_2017-04-12_10-25-45

سوپ سیب زمینی 

برای پختن این سوپ، 300 گرم سیب زمینی بردارید، آنها را به دو قسمت تقسیم کنید و سپس درب آنرا بگذارید و اجازه دهید که به طور کامل پخته شوند. در این هنگام، 150 گرم خامه، 100 گرم کره، 300 میل لیتر شیر و کمی جوز هندی را در داخل ماهیتابه دیگری بریزید و بگذارید تا با شعله متوسط به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و داغ شوند. سپس این سس خامه را به سیب زمینی هایتان اضافه کنید و آنرا هم بزنید تا تمام مواد به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند و سپس آنرا نوش جان کنید. 

Corn-soup-recipe

سوپ پیازچه 

چند عدد گوجه فرنگی، پیاز، پیازچه،خیار، فلفل سبز و فلفل قرمز خورد شده را داخل یک ماهیتابه بریزید و نصف قاشق چایی خوری زیره، چندتکه نان تست و پنج قاشق غذا خوری سرکه و کمی نمک را به آن اضافه کنید و به مدت یک تا دو ساعت بگذارید تا مواد به خوبی با یکدیگر ترکیب و آماده سرو شوند. 

ZnwRRPCsls2m

سوپ مرغ

طبق ذائقه خود، مقداری گردن یا ران مرغ را در یک ظرف بریزید و کمی آب به همراه نمک را به آن اضافه کنید و بگذارد تا به طور کامل پخته شود. سپس به هنگام جوش آمدن آب آن، کمی هویج، کرفس و پیاز را به آن اضافه کنید. برای طعم دار کردن این سوپ می توانید سه عدد تخم مرغ، مقداری پودر سوخاری، کمی روغن زیتون و پاستای ورمیشل را به موادتان اضافه کنید و بگذارید به مدت 45 دقیقه پخته و آماده سرو شود. 

سوپ-ورمیشل-و-مرغ-1024x768

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی