|

قسمت ششم سریال قورباغه؛ قورباغه ی یخ زده!

همیشه شبیه یه آهنربا بودم که ترکش ها رو به سمت خودش می کشید. اما این بار قضیه فرق می کنه. کسی که منفجر می شه منم. کسی که تیکه هاشو جمع می…

لینک کوتاه کپی شد

ششمین قسمت مجموعه ی قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده دوشنبه ششم بهمن ماه  از طریق پلتفرم نماوا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت ششم سریال قورباغه اینجا کلیک کنید

در این قسمت رامین که دوازده ساعت را سر یک چهارراه و بدون گذاشتن پلک روی پلک گذرانده است دوباره به سراغ فرانک می رود. فرانکی که بی شخصیت و تحقیر شده با فرانکی که رامین سال ها پیش می شناخته تفاوت های زیادی کرده است.

رامین برای پس گرفتن انگشت سراغ فرانک می رود اما انگشت بریده شده ی مرموز دیگر خاصیتش را از دست داده است. رامین به شدت تحت تعقیب است و پلیس همه جا به دنبال اوست. او که پاسپورت تقلبی اش را تحویل گرفته است حالا به فکر فرار و مدتی دوری از ایران است.

فرانک برای فهمیدن ترکیب ماده ای که به انگشت بریده شده آغشته شده بود به مقدار بیشتری از آن ماده نیاز دارد. رامین گرچه پیشنهاد همکاری فرانک را رد می کند ولی مقصد بعدی که در پیش می گیرد باز هم خانه ی نوری است.

رامین ‌کمی با تهدید و کمی با چرب زبانی نوری را راضی می کند تا به او برای مدتی پناه دهد...

بعد از جنون قسمت پنجم این قسمت  کمی و فقط کمی آرام تر از قسمت های قبلی پی گرفته می شود تا فرصت برای پیش برد داستان و جا انداختن شخصیت ها مهیا شود. شخصیت فرانک با بازی سحر دولتشاهی یکی از این شخصیت هاست. شخصیتی با رفتار های بیرونی هیستریک که مدام در وضعیت التماس و زاری برای جلب توجه تا قهر و خشونت در نوسان است.

او در زمان مناسب کینه ی دیرینه اش از رامین را هم تلافی می کند و هم زمان راز و رمز و ترکیب ماده ی اسرار آمیز داستان هم فکرش را مشغول به خود کرده است. شخصیت پیچیده و جذاب فرانک  اگرچه به تازگی به سریال اضافه شده است اما از شخصیت های اصلی قورباغه است و در ادامه نیز نقشی تاثیرگذار خواهد داشت.

با نزدیک شدن رامین به نوری و شکی که او در دل نوری می کارد داستان سمت و سویی جدید می گیرد. تا این جای سریال تمام توجه ها به تقابل نوری و رامین بود و مخاطبان در انتظار لحظه ی برخورد دوباره و رویارویی این دو در سطحی جدی تر بودند اما حالا و با نزدیک شدن این دو به یکدیگر نیز داستان جذابیتی ویژه می یابد. ضمن این که هنوز و همواره فرصت خیانت و تقابل دوباره میان این دو وجود دارد.

قورباغه  قسمت ششم را نیز مانند قسمت های گذشته با یک غافلگیری به پایان می رساند. الگویی که مخاطبان سریال را حتی اگر قسمت کم اتفاقی را هم دیده باشند برای تماشای قسمت بعدی مشتاق می کند چه رسد به این سریال که هنوز از تک و تا نیفتاده است و قسمت های جذابی را سپری می کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها