|

قسمت اول سریال سیاوش

دانلود قسمت اول سریال سیاوش؛ کشتی گیر عاشق

در سریال سیاوش شاهد داستانی درگیر کننده و نقش آفرینی های متفاوتی از میلاد کی مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه و دیگر بازیگران هس…

لینک کوتاه کپی شد

قست اول سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه کنندگی مهدی یاری جمعه دهم بهمن ماه از طریق سایت نماوا و صفحه ی اختصاصی نماوا در اپلیکیشن روبیکا منتشر شد.

برای خیرید قانونی و دانلود حلال قسمت اول سریال سیاوش اینجا کلیک کنید

سروش محمد زاده که با فیلم سینمایی چهارشنبه جایزه ی بهترین کارگردانی را در بخش هنر و تجربه ی سی و چهارمین جشنواره ی فیلم فجر از آن خود کرد کارگردان این سریال است. محمد زاده پیش از این سابقه ی کارگردانی و دستیاری، تدوین و نویسندگی آثار زیادی را در کارنامه ی خود دارد اما این اولین تجربه اش در شبکه ی نمایش خانگی است.

سیاوش با طرحی از موسسه ی سرو رسانه پارسیان و نویسندگی پویا سعیدی، علی امیر ریاحی و امیر رضا رشتی و تهیه کنندگی مهدی یاری بخشی از مراحل فیلمبرداری خود را پیش از شیوع کرونا و بیشتر آن را در میان آن سپری کرد.

میلاد کی مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علی رضا جعفری ، ناهید مسلمی و... گروه بازیگران این سریال را تشکیل می دهند و میلاد کی مرام به جز ایفای نقش اصلی وظیفه ی بازی گردانی بازیگران کار را هم بر عهده داشته است.

صادق یاری که پیشتر با سریال کرگدن نیز در شبکه ی نمایش خانگی حضور داشت مجری طرح این مجموعه و مسعود سخاوت دوست سازنده ی موسیقی آن هستند و پرواز همای خواننده ی تیتراژ پایانی سیاوش است.

در قسمت اول با زندگی سیاوش، کشتی گیر و عضو تیم ملی کشتی آشنا می شویم که به اصرار نامزدش مرجان خود را به تیم ملی و اردوی آماده سازی آن رسانده است اما حالا ده روز است که از او بی خبر است و این موضوع به کلی تمرکز او را از بین برده است.

سیاوش به کمک جلال، دوستش، مرجان را پیدا می کند اما این در حالی است که او به دلیل عارضه ای کبدی به شدت بیمار است و نیازمند پیوند کبد. مرجان برای پیوند کبد به پول زیادی احتیاج دارد که از عهده ی خانواده ی خودش و سیاوش خارج است. اما سیاوش قول می دهد که مبلغ مورد نیاز را فراهم کند.

سیاوش که اردوی تیم ملی را ترک کرده است حالا برای تهیه ی پول به هر کسی رو می اندازد. از پسر خاله اش که هنوز زخم زبان بدهی برادرش صابر را می زند تا نصرت. نصرت، پدر مارال، مرد ثروتمندی است که سیاوش زمانی با دخترش ارتباط داشته است. حالا نصرت می خواهد از اتفاقی که برای سیاوش افتاده است و نیاز مالی اش استفاده کند و او را مجبور به ازدواج با مارال کند... !

سریال سیاوش از همین قسمت اول زمینه های اجتماعی اش را برجسته می کند و داستان را در بستر اختلافات مالی خانواده ی سیاوش و تقابلشان با خانواده ی نصرت بنا می کند. خانواده ی سیاوش با مشکلات زیادی از جمله بیماری پدر، بدهی و به زندان افتادن برادر و مشکلات خواهش دست به گریبان است و بیماری مرجان هم به همه ی مشکلات سیاوش اضافه می شود.

هنوز برای قضاوت درباره ی سیاوش و داستانش زود است اما این سریال شروع نسبتا خوبی را تجربه می کند و باید به انتظار نشست و دید تا سرنوشت سیاوش در قسمت های آینده به کجا می رسد...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها