|

قسمت اول خوب، بد، جلف: رادیواکتیو

پژمان جمشیدی و سام درخشانی در اسارت چچنی ها

پژمان و سام به عنوان گروگان به همراه کیک زرد توسط آصف رئیس گروه جانفدایان داغستان آزاد دزدیده شده اند

لینک کوتاه کپی شد

اولین قسمت از سریال خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو به نویسندگی و طراحی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی و کارگردانی محسن چگینی، شنبه یازدهم  بهمن ماه به صورت اختصاصی از سرویس وی او دی فیلیمو منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت اول خوب بد جلف اینجا کلیک کنید

کارگردان این سریال محسن چگینی است. چگینی که سال ها در مقام تهیه کننده ی سریال های مطرحی مانند: پژمان، دزد و پلیس، ساختمان پزشکان، شب های برره، پاورچین و... چهره ای شناخته شده بود و در دو قسمت سینمایی خوب، بد، جلف نیز تهیه کنندگی آن ها را بر عهده داشت این بار به عنوان کارگردان اولین تجربه ی خود را در شبکه ی نمایش خانگی پشت سر می گذارد.

پیمان قاسم خانی نیز به عنوان طراح و نویسنده ی فیلم نامه با همکاری مهراب قاسم خانی و امیر مهدی ژوله کار نگارش فیلمنامه ی رادیواکتیو را به سرانجام رسانده است و سمت مشاور کارگردان را نیز بر عهده دارد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حامد کمیلی، فرهاد آئیش، گوهر خیر اندیش، امیر مهدی ژوله، مارال فرجاد، محمد بحرانی، فرزین محدث، تینو صالحی و شکیب شجره از جمله ی گروه بازیگری این سریال هستند و آناهیتا درگاهی نیز به جای ریحانه پارسا نقش آنا را در این سریال ایفا می کند.

در قسمت ارتش سری دیدیم که یک گروه جاسوسی به رهبری دکتر (فرهاد آئیش) و فربد (حامد کمیلی) برای دزدیدن محموله ی کیک زرد وارد ایران شدند و برای پوشش خود را به عنوان یک گروه فیلم سازی مطرح کردند. بدین شکل بود که سام درخشانی و پژمان جمشیدی به عنوان سوپر استار های سینمای ایران وارد گروه آن ها شدند تا فیلم بین اللملی آن ها فیلمبرداری شود.

اما ارتش سری که به دنبال کیک زرد بود با پیش دستی طالبان برای ربودن کیک زرد مواجه شد و وقتی طالبان را از سر راه برداشت باز هم کیک زرد و این بار دو سوپر استارش را نیز گم شده دید.

خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو ادامه ی قسمت ارتش سری را پی می گیرد. جایی که پژمان و سام گروگان آصف چچنی قرار گرفته اند و در پوشش طرفداران پرسپولیس به سمت تبریز در حرکت هستند. ارتش سری هم با کمک دوربین مخفی روی لباس پژمان آن ها را پیدا می کند و...

خوب، بد، جلف با تبدیل شدن دوباره اش به قالب سریال از طرفی از هیاهوی سینما و منتقدینش رها شد و از طرفی وارد وادی ای شد که پیمان قاسم خانی پیشتر در آن بسیار خوش درخشیده است. این امر توقع مخاطبان را نیز تا حد بسیار زیادی بالا می برد و باید دید که در قسمت های آینده این توقعات تا چه حد برآورده می شوند.

قسمت اول این سریال که با انرژی خوب و با شوخی های سرحال و سرپایی شروع شد و درکنار خنگ بازی ها و بلاهت ها و کل کل های دو کاراکتر اصلی ایده هایی از جمله چچنی ها و تحت پوشش طرفداران پرسپولیس قرار گرفتنشان نیز جذاب به نظر می رسند. در این قسمت ماجرای تک گل ملی پژمان جمشیدی نیز به شکل فوق العاده ای باز هم وسیله ی شوخی قرار می گیرد و ثابت می شود که کاراکتری که پیمان قاسم خانی از جمشیدی ساخته است هنوز هم جای  شوخی دارد و کار او هنوز با آن تمام نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی