|

قسمت هفتم سریال قورباغه؛ بازی با دم شیر!

من خود سرطانم. هر چه قدر کوچیک، اما اومدم انتقام بگیرم. عقب نمی کشم. من خود دردم.

لینک کوتاه کپی شد

هفتمین قسمت از سریال قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده، دوشنبه سیزدهم  بهمن ماه از طریق سایت نماوا و صفحه ی اختصاصی آن در اپلیکیشن روبیکا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت هفتم قورباغه اینجا کلیک کنید

قسمت هفتم از خانه ی نوری شروع می شود. جایی که رامین شب را در آن جا به صبح رسانده است. بیدار می شود و برنامه ای که در ذهنش برای جاگیر شدن در آن خانه چیده است را پی می گیرد. جلب اعتماد نوری و به جان هم انداختن سایر اعضای آن خانه طوری که یا خودشان همدیگر را حذف کنند و یا نوری آن ها را.

رامین به محض دیدن لیلا، خواهر نوری، سعی می کند خودش را به او نزدیک کند. از آن جایی که مدتی است سروش هم به دنبال لیلا است، او هم از این فرصت استفاده می کند تا سروش را از خود براند. رامین بازی اش را خوب پیش می برد تا جایی که کمی در این بازی زیاده روی می کند. حرف هایی که او به لیلا می زند خیلی زود به نوری می رسد.

نوری دیگر به رامین باج نمی دهد. به این که در کودکی رامین به او کمک کرده است و جانش را نجات داده از خونش می گذرد اما دیگر او را اطراف خودش نمی پذیرد و عذرش را می خواهد. رامین حتی وقتی همه چیزش را از دست رفته و دست خود را مقابل نوری رو شده می بیند هم خود را از تک و تا نمی اندازد سعی می کند با حرف هایش روی او تاثیر بگذارد.

او این شکست را مقطعی می بیند و خود را مثل توموری سرطانی برای نوری و اطرافیانش. نوری اگرچه او را از خود رانده است اما او باز خواهد گشت...

قسمت هفتم قورباغه هم مانند قسمت های قبلی پرکشش دنبال می شود. رامین به هر نحوی که شده خود را به خانه ی نوری رسانده و با او و اطرافیانش مدام در کش و واکش است. این کشمکش و نبرد قدرت هم به بهترین شیوه ی ممکن در فیلمنامه نوشته شده و به بهترین شکل هم به تصویر در آمده است.

سکانس صحبت و کشمکش میان نوری و رامین بسیار درگیر کننده و جذاب از آب در آمده است و تلاش رامین برای باز کردن راهی در مقابل نوری که به وضوح دست بالا را در نبرد بینشان دارد دیدنی است و مخاطب را با آن ها، با هر دوی آن ها، همراه می کند.

در قسمت هشتم بازی بیشتری هم از بازیگر نقش لیلا، فرشته حسینی، می بینیم. بازیگری که به یکباره و بدون سابقه ی خاصی عکس هایش سرتاسر شهر را پوشاند و قبل از پخش شدن قورباغه سلبریتی شد. اما او و بخش از تیم بازیگری قورباغه اگرچه بازی خیلی بازی بدی را از خود نشان نمی دهند اما به وضوح اختلاف سطحی جدی میان آن ها و بازیگران نقش اصلی به چشم می خورد که از یک دست بودن و یکپارچگی سریال اندکی می کاهد.

به هر روی قورباغه کماکان مخاطبانش را تشنه ی قسمت های جدیدش نگه می دارد و آن ها را در انتظار رسیدن دوشنبه ها بی قرار کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها