|

قسمت پنجم سریال ملکه ی گدایان؛ ملکه چه کسی است؟

خسرو به هوش آمده است و البرز در پی کشف هویت خود می خواهد به او متوسل شود که پارسا کماکان مانع او می شود. همه چیز گره خورده است که لعیا از…

لینک کوتاه کپی شد

پنجمین قسمت سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه از سایت فیلیمو منتشر شد.

در این قسمت لعیا (رویا نونهالی)، خواهر خورشید، به داستان پا می گذارد. لعیا سال ها پیش در پی اختلافی با خواهرش قطع رابطه کرده است و حالا و بعد از اتفاقاتی که برای خسرو افتاده است برای دل جویی و ارتباط دوباره خانه ی خورشید می آید.

در این بین خسرو هم به هوش آمده است و البرز اولین نفری است که می بیند. البرز از اتفاقاتی که در این مدت افتاده است به پدرش می گوید اما خسرو نه توانی برای حرف زدن دارد و نه می تواند حرکت کند و اگرچه صدای دور و اطرافش را می شنود و هوشیار است اما نمی تواند بر جریان اطرافش تاثیری بگذارد.

لعیا اگرچه خود را بی خبر از آن چه به خورشید گذشته و می گذرد نشان می دهد اما از زمان حضورش به نحوی رفتار می کند که این بی خبری قابل باور نیست و به زودی تاثیر او نیز بر روی همه ی اتفاقات روشن خواهد شد.

البرز بالاخره تصمیم می گیرد که به جای گوش دادن به حرف های سارا به کمک افرا از ایران خارج شود و با بازگشت به آلمان کارها را پی گیری کند.

قصه ی ملکه ی گدایان در قسمت پنجم نیز پیش می رود و سعی می کند وقتی را تلف نکند و خرده داستان های جدیدی نیز به جریان اصلی اضافه کند. اما وقتی پای مقایسه ی این سریال با دیگر سریال های اکنون یا چند وقت اخیر شبکه ی نمایش خانگی به میان آید ملکه ی گدایان در چند مورد دچار مشکل می شود و از آن ها عقب می ماند.

داستان ملکه ی گدایان نسب سریالی مثل قورباغه ی هومن سیدی از پیچیدگی ها و جذابیت های کم تری برخوردار است. حتی به لحاظ شخصیت پردازی هم قورباغه و سیاوش، که با قسمت اولش شروعی قوی را تجربه کرد، از جذابیت های بیشتری نسبت به ملکه ی گدایان برخوردارند.

حسین سهیلی زاده در تجربه ی قبلی اش، مانکن، که تجربه ی موفقی هم بود در شرایطی به موفقیت رسید که دیگر رقبایش با وجود جذاب تر بودن پی رنگ داستانشان و بازیگران و تبلیغات دچار اشتباهات اساسی شدند و با اطناب و کش دادن های بی موردشان دچار ریزش مخاطب شدند. این درحالی است که مانکن با پی گیری روندی ثابت تا انتها مخاطبانش را حفظ کرد.

حال باید دید که عاقبت ملکه ی گدایان با این رقبای سرسخت که یکی از آن ها سریال کمدی خوب، بد، جلف است که در دو قسمت سینمایی اش مخاطبان بسیاری را جذب کرده است و زوج سام درخشانی و پژمان جمشیدی هم ثابت کرده اند ترکیب پر طرفداری هستند، به کجا ختم می شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها