|

خاصیت شگفت انگیز روغن خراطین در حجم دهی اندام ها

روغن خراطین برای حجم دهی به اندام های بدن هم برای خانم ها و هم برای آقایان مناسب است.

لینک کوتاه کپی شد

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه می شود و یکی از طبیعی ترین روغن ها محسوب شده است که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده می شود. اگر شما هم برای تزریق ژل ها تردید دارید ما به شما استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم نواحی مورد نظرتان پیشنهاد می کنیم که هم یک راه طبیعی است برای افزایش حجم و هم بی خطر و بدون عوارض است. در حقیقت می توان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافت های بدن بوده و بدون بازگشت است.

 

ترکیبات روغن خراطین

الانتئین

پروتئین

کلاژن

امگا 3 و 6 و 9

گلیس

ویتامین E

best-massage-oil-blood-circulation-scaled-1024x683

 

تاثیرات شگفت انگیز روغن خراطین بر افزایش حجم اعضای بدن

حجیم شدن گونه

امروزه با تزریق ژل و بوتاکس و گذاشتن پروتز سعی در حجیم کردن گونه ها می شود که عوارض مختلفی همچون تورم ،کبودی و التهاب سلولی را دارد. این نوع روشها در نظر بسیاری از متخصصان جراحی مردود اعلام شده است.

روغن خراطین طبیعی می تواند حداکثر بعد از یک دوره یک ماهه و یا چهل روزه ، اندازه متناسب و دلخواه شما را به وجود بیاورد.

 

تسکین دردهای مفصلی، رماتیسمی و درمان کمردرد

روغن خراطین را می‌توان به دلیل افزایش جریان خون در رگ‌ها، به عنوان روغن ماساژ برای تسکین درد‌های مفصلی استفاده نمود. به این منظور چند قطره از روغن را در قسمتی که درد دارد مالیده و ماساژ دهید و این کار را روزی ۲ تا ۳ بار تکرار کنید و اجازه دهید روغن روی پوست بماند تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

 

درمان چروک و ترک پس از زایمان

کافیست ابتدا محل مورد نظر را شستشو نمایید .

سپس ترک های پوستی خود را با روغن خراطین به مدت ۱۰ دقیقه ماساژ دهید.

این عمل را روزی ۲ مرتبه انجام دهید.

توجه : همان روز به حمام نروید و محل ماساژ داده شده را تا ۱۲ ساعت شستشو ننمایید.

 

حجم دادن موضعی به عضلات ورزشکاران

اغلب ورزشکاران برای پرورش اندام خود جهت سرعت رشد عضلات و حجم دهی بر یک یا چند عضله خاص از روغن خراطین استفاده می کنند که عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را در پی نخواهد داشت.

Boost-Vascularity

 

افزایش اندازه آلت تناسلی مردان

یکی از معروفترین خواص روغن خراطین، افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی مردان و رفع مشکل دیرانزالی است. استفاده از این روغن باعث افزایش رضایت جنسی در طرفین می‌شود. لازم به توضیح است این روغن، در افزایش قطر آلت مردانه تاثیر دارد نه طول آن. به این منظور بعد از حمام و شستشو، چند قطره از روغن را بر آلت مالیده و ماساژ دهید. این کار را  یک الی سه بار در روز و مدت ۳ الی ۹ ماه انجام دهید.

 

کمک به تقویت و رشد موها

روغن خراطین علاوه بر تقویت و کمک به رشد موها موجب شادابی و لطیف شدن مو میگردد

 

روغن خراطین برای چاقی صورت

برای چاق کردن موضعی صورت می توان هم از روغن خراطین و هم از روغن زالو استفاده کرد. روغن خراطین از کرم خاکی و روغن زالو از زالو با روشی یکسان تهیه می گردد.

 

بزرگ کردن سینه

خانم‌ها برای بزرگ کردن سینه و حفظ تناسب اندام حتما همه‌ی راه‌کارها را امتحان می‌کنند. اما برخی از راه‌ها مثل انجام عمل جراحی خطرناک و هزینه‌بر است. و همچنین استفاده از کرم‌های شیمیایی موجب بروز لک و حساسیت پوستی خواهد شد. بنابراین استفاده از یک روغن طبیعی عاقلانه‌تر و بهتر خواهد بود. روغن خراطین با ترکیبات طبیعی که دارد برای بزرگ کردن سینه موثرتر بوده و عوارض کمتری خواهد داشت.

 

رفع چین و چروک پوست، خط اخم، خط خنده و خطوط پیشانی

به این منظور، پوستتان را ابتدا با آب ولرم و شوینده مناسب بشویید. سپس چند قطره از روغن خراطین را روی پوست مالیده و با ملایمت ماساژ دهید تا جذب پوست شود. این کار را روزی یک مرتبه انجام دهید.

پوست-سالم-و-راهکار-آن-780x470

 

تشخیص روغن خراطین اصل از تقلبی

رنگ روغن خراطین اصل قهوه‌ای مایل به تیره است و دارای بویی گرم و نسبتاً تند می‌باشد. همچنین روغن خراطین اصل به‌صورت روغنی و مایع است و به هیچ عنوان سفت و جامد نیست. بنابراین از خرید روغنی که بصورت کِرِم و جامد و در بسته‌های تیره رنگ است، خودداری فرمائید.

توجه داشته باشید، روغن خراطین اصل هنگام مصرف، موجب گرم شدن در اندام می‌شود و اصلا نباید با حالت پف فوری و غیرطبیعی همراه باشد. اگر اینطور باشد به این معنی است که روغن تقلبی بوده و دارای مواد شیمیایی کورتون‌دار است که موجب پف کردن موقت می‌شود و متأسفانه عوارض زیاد دارد.

 

آیا می‌دانستید میزان مصرف روغن خراطین به سن افراد بستگی دارد؟

 

میزان روغن مورد نیاز برای مصرف در آقایان به شرح زیر است:

از سن 18 الی 25 سال_ 30 میلی‌لیتر

از سن 25 الی45 سال_ 30 میلی‌لیتر

از سن 45 سال به بالا_ 60میلی‌لیتر

 

میزان مصرف در بانوان:

از سن 18 الی25_ 60 میلی‌لیتر

از سن 25 الی 45_ 60 میلی‌لیتر

تشخیص-روغن-خراطین-اصل-از-تقلبی

 

مهم‌ترین عوارض روغن خراطین

هرداروی شیمیایی یا طبیعی بسته به طبع و سیستم ایمنی افراد ممکن است عوارضی هم داشته باشد، که از این میان عوارض داروهای طبیعی به مراتب از نوع شیمیایی کمتر و جبران پذیرتر است. روغن خراطین نیز از این قاعده مستثنی نیست و عوارض روغن خراطین به شرح ذیل می‌باشد:

ایجاد جوش‌های مقطعی بر روی پوست

طول درمان مختلف بسته به سیستم بدنی افراد

لازم به ذکر است که اگر روغن خراطین مورد مصرف اصل بوده و مواد نگهدارنده یا متفرقه نداشته باشد، همین عوارض کوچک را نیز نخواهد داشت. بنابراین می‌بایست حتما روغن اصل را مورد استفاده قرار دهید.

vdo9hzha8rae

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی