|

قسمت هشتم سریال قورباغه

قسمت هشتم قورباغه؛ نه تو آدم حسابی هستی و نه من!

هر جنایت سه ضلع داره. کسی که قربانی شده، کسی که جنایتکاره و کسی که بهشون نگاه می کنه

لینک کوتاه کپی شد

هشتمین قسمت از سریال قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده دوشنبه بیستم بهمن ماه در سایت نماوا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت هشتم سریال قورباغه اینجا کلیک کنید

در قسمت هشتم نگاهی به هفت ماه پیش می شود. جایی که رامین و دوستانش در پی سرقت از خانه ی نوری بودند و نوری خود درگیر ماجرایی که شمس آبادی برایش پیش آورده بود. شمس آبادی، مرد قدرتمند و مرموزی که به دلیل کشتن ضارب همسر و فرزندش در زندان به سر می برد اما آن قدر قدرت و پول دارد که در زندان هم خیلی کم و کسری خاصی نداشته باشد و افرادش هم بیرون از زندان هر کاری برای او می کنند.

شمس آبادی با زور و تهدید نوری را سر میز مذاکره می نشاند. مذاکره ای که در آن نوری چاره ای جز قبول خواسته ی شمس آبادی ندارد. اما شمس آبادی هر چقدر هم که قدرت داشته باشد در مقابل قدرت اعجاب انگیز نوری چیزی نیست. نوری با استفاده از حربه ی همیشگی اش شمس آبادی را مجبور می کند که نه تنها دست از سر او بردارد بلکه مسئولیت قتل دوستان رامین را هم به عهده بگیرد.

شمس آبادی که آمده بود تا از زیر مجازات یک قتل فرار کند حالا با اعتراف به قتل دو جوان دیگر پرونده ای سنگین تر هم پیدا می کند...

قورباغه با کیفیت مثال زدنی تولیدش که در حد فیلم های سینمایی است و کلیشه ی پایین بودن انتظارات کیفیت از سریال ها را که بیشتر از تلوزیون نشات می گیرد به هم زده است. این سریال هم اکنون در رقابت بر سر کیفیت هیچ رقیبی را در کنار خود نمی بیند. این یکه تازی در انتخاب داستان و روایت نیز وجود دارد. هیچ یک از تولیدات دیگر شبکه ی نمایش خانگی با چنین داستان تازه ای که از همه ی کلیشه های سریال های ایرانی پیش از خودش به دور باشد روبرو نبوده است.

نوع روایت داستان قورباغه که پیشتر هم کسانی سعی کرده اند مشابهش را به اجرا در آورند اما شکست خورده اند، باعث شده است که کارگردان در هر قسمت امکان پرداختن به ژانر ها و گونه های مختلف فیلم برداری را برای خود فراهم ببیند و از طرفی هم مخاطب با این رویه به هیچ عنوان خسته نمی شود و هر قسمت تشنه ی قسمت بعدی می ماند.

قورباغه در شخصیت پردازی هایش نیز بسیار موفق عمل می کند. شخصیت هایی مثل شمس آبادی که با یک اختلال که سبب برجسته شدنشان نسبت سایرین می شود، ساخته می شوند مخاطب را درگیر شخصیت می کند و از تفاوت غیر کلیشه ای بودن آن لذت می برد و آن را دنبال می کند.

قورباغه در قسمت هشتمش نیز کماکان در اوج پیش می رود و بدون رقیبی درخور یکه تازی می کند و مخاطبانش را هفته به هفته با قسمتی جذاب سورپرایز می کند...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها