|

قسمت نهم قورباغه؛ توانایی دروغ گفتن در لحظه...

هر چیز پیش پا افتاده ای ساده نیست. همون طور که اولین مسیر، بهترین راهت نیست، اما تازه ترین راهه.

لینک کوتاه کپی شد

نهمین قسمت از سریال قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده، دوشنبه بیست و هفتم بهمن ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت نهم سریال قورباغه اینجا کلیک کنید

رامین در حال ترک خانه ی نوری است اما از طرف نوری پیغام می آید که برگردد. حرف های رامین و دو به هم زنی هایش جواب داده است و نوری سر ماجرای انگشت بریده شده به سروش مشکوک شده است. رامین از فرصت دوباره که پیدا کرده است بیشترین استفاده را می کند و تا می تواند سروش را پیش نوری خراب می کند.

در نهایت نوری با کمک رامین تصمیم می گیرد که سروش را امتحان کند. نقشه ای ترتیب داده می شود که سروش انگشت بریده شده را پیدا کند. در این بازی که به نظر می رسد رامین باید طرف نوری باشد، او به گونه ای عمل می کند که در هر صورتی برنده باشد. از طرفی سروش را پیش نوری خراب می کند و از طرفی سروش را پیش نوری.

رامین تا حدی خیالش از بابت آباد راحت شده است. او بعد از حادثه ی سقوطش از پشت بام با ناراحتی وسایلش را از خانه ی نوری جمع می کند و به بیمارستان می رود. رامین حالا سروش را پیش روی خود دارد. درواقع رامین به هیچ کس و هیچ چیز وفادار نیست. نه به سروش راست می گوید، نه نوری و نه فرانک که دوباره خودش را وارد بازی کرده است.

او به محض این که دروغش لو می رود، به آن اعتراف می کند و دوباره دروغ جدیدی می سازد. گاهی هم خودش دروغ خودش را لو می دهد تا با دروغی بهتر آن را جایگزین کند.

قورباغه در قسمت نهم نیز جذاب پیش می رود. اگرچه خبری از اتفاق های هیجان انگیزی مانند آن چه در قسمت قبلی یا بعضی قسمت های قبل تر بود، نیست. اما به هر روی داستان سریال پیش می رود و جنبه های جدیدی پیدا می کند.

ورود دوباره ی فرانک به داستان می تواند قسمت های آتی را با اتفاقات جذاب دیگری همراه کند. در همین قسمت نیز رویارویی های رامین با سروش و نوری و یکی به نعل و یکی به میخ زدن های او فضای پر کشش و هیجان انگیزی را ساخته است. او کمی از واقعیت را به نوری می گوید و کمی از آن را به سروش. کمی دروغ برای فرانک خرج می کند و کمی واقعیت برای خود نگه می دارد. رامین به جز بازی با روان اطرافیانش هیچ چیز ندارد و هر لحظه آن ها و خودش را وارد جریانی تازه می کند.

این بازی ها و نقشه های رامین هنوز مشخص نیست که از پیش تعیین شده اند یا برای گرفتن انتقام دوستانش طراحی شده اند؟ مشخص نیست که آن ها را در لحظه و برای نجات خودش از تنگنا های پیش رویش می سازد و یا راه دیگری جز این بازی ها ندارد؟ اما هرچه هست روند قصه را به خوبی پیش می برد و سریال قورباغه مجموعه ای جذاب برای مخاطبانش می سازد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها