|

ایده هایی برای میز کار مناسب خانه های کوچک

اگر خانه‌مان کوچک باشد و جایی برای درست کردن دفتر کار یا گذاشتن میز تحریر نداشته باشیم چه باید کرد؟

لینک کوتاه کپی شد

اگر خانه‌مان کوچک باشد و جایی برای درست کردن دفتر کار یا گذاشتن میز تحریر نداشته باشیم چه باید کرد؟ در این مطلب ۵ ایده برای فضاهای کوچک آورده‌ایم که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند و الهام‌بخشتان باشد.

چه دفتر کارمان را به خانه منتقل کرده باشیم، چه فقط به مکانی برای وبگردی و پرداخت قبوض در خانه نیاز داشته باشیم، اگر فضایی که در آن کارهایمان را انجام می‌دهیم به‌خوبی طراحی شده باشد، علاوه بر بازدهی بیشتر، حس رضایت هم خواهیم داشت. اما اگر خانه‌مان کوچک باشد و جایی برای درست کردن دفتر کار یا گذاشتن میز تحریر نداشته باشیم، چه باید کرد؟ اگر بتوانیم یک میز تحریر عالی و مناسب پیدا کنیم مشکلی پیش نمی‌آید؛ اما از کجا بفهمیم چه مدل میزی با چه نوع چیدمانی برایمان مناسب است.

در این مطلب چند ایده برای فضاهای کوچک آورده‌ایم که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند و الهام‌بخشتان باشد.

 

۱. میز کنار پنجره

پنجره‌ای که در تصویر می‌بینید مطمئناً زیباست، اما زوایایی که دارد یک کنج عجیب و غریب ایجاد کرده و باعث هدر رفتن فضا می‌شود. این نوع گوشه‌های زاویه‌دار موارد بسیار مناسبی هستند برای ساختن میز کار. اگر پنجره‌ای با تورفتگی مشابه آنچه در تصویر می‌بینید در خانه‌تان دارید، می‌توانید از این فضا بهترین کاربری را بگیرید و با یک تخته چوبی یا ام‌دی‌اف میز دلخواهتان را داشته باشید.

اتاق-خواب-میز-3-min-min-1024x653

 

۲. پیشخوان چوبی

به جای این‌که تلاش کنید و به‌سختی میز تحریر را داخل اتاق کوچکتان بیاورید، دست به کار شوید و به اندازه نیازتان یک پیشخوان چوبی نصب کنید. با این کار فضای بیشتری برای کتاب‌ها و سایر وسایلتان فراهم می‌شود که بعداً اگر خواستید از آن استفاده کنید. فضای باز زیر میز یا پیشخوان به صندلی‌ها اجازه می‌دهد آزادانه حرکت کنند و مکان مناسبی برای تعبیه کردن کمد و گذاشتن جعبه یا قفسه‌هایی شبیه به کابینت است.

292893_697

۳. کشوی پیشخوان‌دار

در این آشپزخانه آبی که در تصویر می‌بینید، یک کشوی میز با یک پیشخوان تعبیه شده که کاملا مناسب برای گذاشتن لپ‌تاپ است. داشتن چنین میزی گوشه خانه را به مرکز انجام کارهای اینترنتی تبدیل می‌کند.

4545385

 

۴. میز مدل داخل کمد 

قسمتی از فضای کمددیواری‌تان را می‌توان به میز و قفسه‌های کوچک اختصاص داد. با این کار دفتر کوچک خانه شما با بستن در کشویی کمد به‌راحتی پنهان می‌شود. مزیت این مدل این است که از شلوغی روی میز و مرتب کردن دائمی آن تا حدودی خلاص می‌شوید.

کمد-دیواری-اتاق-خواب

 

۵. میزهای لولادار و تاشو

اتاق خواب این آپارتمان کوچک در طول روز به دفتر تبدیل می‌شود. صفحه چوبی دیوار پشت میز تحریری لولا دارد که باعث می‌شود در صورت لزوم سطح کار تا شود.

news-3545

منبع: همشهری آنلاین 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها