|

قسمت هفتم سریال ملکه گدایان

افرا وا مانده از همه جا...!

البرز و آریا در خیریه به هم رسیده اند و انگار هیچکدام از هویت دیگری خبر ندارند. افرا هم به دستور ملکه برای گدایی کردن، از شبیر نوزاد گرفته…

لینک کوتاه کپی شد

هفتمین قسمت از سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد، چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلیمو منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت هفتم سریال ملکه گدایان اینجا کلیک کنید

سهیل که در خیریه با اصرار های آریا برای دیدن افرا مواجه می شود، البرز را به عنوان برادر افرا معرفی می کند و بدین شکل ناخواسته سبب می شود تا آریا از ارتباطش با افرا پرده بردارد. سپس افرا از طرفی با بی محلی های سهیل مواجه می شود و از طرفی هم رابطه اش با البرز که شکل پیچیده ای به خود گرفته بود، از آن چه بود نیز پیچیده تر می شود.

دردسر های افرا به همین جا ختم نمی شود و وقتی ناگهان خودش را سر چهارراه در مقابل آریا می بیند دیگر چیزی نمی ماند که بخواهد آن را برای او توضیح دهد یا به خاطرش بجنگد. لعیا نیز که قصدش نشان دادن چهره ی واقعی افرا به پسرش بود نیز به مقصودش می رسد.

البرز دوباره به سراغ سارا می رود. چاره ی دیگری هم جز این ندارد. او خودش را نشئگی می زند و به دیدن سارا می رود تا به این ترتیب به گوش پارسا برسد که البرز موادی که او داده بود را مصرف کرده و معتاد شده است.

داستان ملکه ی گدایان کمی به پیش می رود اما هنوز مشخص نیست که به کجا! با رسیدن به قسمت هفتم هنوز هم قصد و انگیزه ی پارسا و ملکه برای بازی با البرز مشخص نیست.  نشانه هایی در این قسمت نمایش داده می شود که البرز در آلمان به فرمولی از متاآمفتامین دست یافته است که می تواند در علم داروسازی مثل یک بمب عمل کند. این بمب اما مصارف دیگری هم می تواند داشته باشد. فرمول البرز برای صنعت تولید مواد مخدر صنعتی هم مثل یک بمب است و همین موضوع نیز او را به پارسا و ملکه مرتبط می کند.

بدین ترتیب خیلی منطقی به نظر نمی  رسد که خورشید همان ملکه باشد. چرا که کسی با مال و ثروت او چه نیازی دارد تا خط تولید مواد مخدر راه بیندازد به فکر پیشرفته تر کردن این خط تولید نیز باشد. آن چه از خورشید تاکنون مشخص شده است آن است که او سال ها پیش و بر اثر شوک احساسی ای که بعد از مرگ فرزندش در آتش سوزی متحمل شده است دچار نوعی بیماری روانی است.

آیا این بیماری روحی می تواند مسبب چنین اعمالی شود؟ آیا ملکه ی واقعی خورشید است یا پای کس دیگری در میان است؟

با رسیدن به قسمت هفتم شاهد کند شدن پیشرفت داستان هستیم و برای کسانی که دو روز پیش از انتشار ملکه ی گدایان سریال قورباغه را دیده اند چنین سیری برای داستان بی نهایت خسته کننده است. اما هنوز ملکه ی گدایان رضایت نسبی مخاطبانش را دارد و باید دید که این رضایت مندی تا چند قسمت دیگر ادامه خواهد داشت...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها