|

انتخاب لباس با توجه به رنگ سال 1400

امسال شرکت پنتون به جای معرفی یک رنگ، دو رنگ را به عنوان رنگ‌های سال 2021 و 1400 معرفی کرده است. رنگ‌های سال ۲۰۲۱ رنگ زرد لیمویی روشن یا…

لینک کوتاه کپی شد

هر ساله کمپانی بزرگ پنتون رنگ سال را با در نظر گرفتن وقایع و شرایط زندگی مردم و حس و حال حکم‌فرما در دنیا انتخاب می‌کند. امروزه هر رنگ در پنتون یک کد دارد و با آن شناسایی می‌شود. این کد رنگ از اشتباهات رایجی که در مورد رنگ‌ها روی می‌دهد، جلوگیری و هر رنگ را دارای هویت می‌کند. امسال شرکت پنتون به جای معرفی یک رنگ، دو رنگ را به عنوان رنگ‌های سال 2021 و 1400 معرفی کرده است. رنگ‌های سال ۲۰۲۱ رنگ زرد لیمویی روشن یا زرد کره‌ای و خاکستری روشن هستند.

امسال بهار نوبت پوشیدن لباس‌هایی به رنگ زرد روشن است. رنگ مد سال ۲۰۲۱ رنگی پر از انرژی و سراسر نور که همه چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. این رنگ برای روزهای سخت بعد از قرنطینه‌های طولانی کرونا، انتخابی ایده‌آل محسوب می‌شود.

 

انتخاب لباس با توجه به رنگ سال 1400_2021

شما می‌توانید برای استفاده از این رنگ در لباس، یک کت یا بلوز زرد روشن به تن کنید، یا با استفاده از یک کیف و کفش زرد و لباس‌هایی به هر رنگی که دوست دارید، استایلی متفاوت برای خودتان رقم بزنید. استفاده از لباس‌هایی با ترکیب زرد روشن و خاکستری را به هیچ عنوان از یاد نبرید و از این دو رنگ جذاب و مد روز در کنار هم برای لباس‌هایتان استفاده کنید.

unnamed (1)

 

خاکستری

خاکستری رنگی به شدت خنثی و میانه است. خاکستری حتی در بین سیاه و سفید نیز میانه روی می کند! در بین تمامی رنگ ها هیچ رنگی را خنثی تر از خاکستری پیدا نخواهید کرد. اهمیت رنگ خاکستری نیز دقیقا در همین ویژگی آن است. چون خنثی بودنش باعث می شود با هر رنگی ست شود. همچنین لباس های به رنگ خاکستری، ارزش خرید بیشتری دارند. چرا که شما را در ساخت استایل و استفاده از ترکیب رنگهای متفاوت، محدود نمی کنند.

16-7

 

زرد

رنگ زرد یکی از رنگهای گرم و جز رنگهای اصلی محسوب می‌شود، از نظر طیفی، رنگ زرد میان نارنجی و سبزاست. این رنگ در بیشتر فرهنگ‌ها نمایانگر دانش و معرفت و نشانه‌ی شور جوانی، آفتاب، شادی و گرما است. زرد در طیف‌های مختلف شناخته شده است که از آن جمله رنگ زرد تیره، زرد روشن، زرد لیمویی است هر کدام یک نماد خاص و متفاوتی برای خود دارد، رنگ زرد لیمویی که رنگ سال است، نماد شور و اشتیاق برای زندگی است.

5fe2fd7464a6f

 

خاکستری و زرد

یکی از بهترین ترکیب هایی که می توان با خاکستری ساخت، ترکیب رنگی زرد و خاکستری است. سعی کنید زردی که انتخاب می‌کنید، متمایل به خردلی باشد. بر خلاف استایل های رایج به رنگ زرد، خاکستری در کنار زرد، حس لوکس و شیک بودن را نیز منتقل می کند.

2021-color

 

ست های رنگی با رنگ سال میلادی جدید ۲۰۲۱

همان‌طور که به آن اشاره کردیم این دو رنگ با هم تناسب خوبی دارند و با رنگ‌های زیادی هم ست می‌شوند؛ اگر قصد دارید این دو رنگ را با هم بپوشید، بهتر است یکی از آن‌ها را رنگ اصلی و دیگری را به عنوان رنگ دوم انتخاب کنید.

 

رنگ‌های هماهنگ با خاکستری

گفتیم که خاکستری با رنگ‌های زیادی به خوبی ست می‌شود اما ست آن با رنگ‌های پاستیلی (صورتی روشن، هلویی، سبز نعنایی، یاسی)، طیف‌های مختلف خاکستری، قرمز و زرشکی، زرد روشن، سیاه، سفید و سرکه‌ای بسیار شیک است.

 

رنگ‌های متناسب با زرد روشن

شما می‌توانید رنگ زرد را با رنگ‌هایی چون بنفش، نارنجی، صورتی، سفید، آبی، قرمز، سبز، قهوه‌ای، خاکستری و سیاه ست کنید.

 

 

مانتو طوسی زرد

اولین و راحت ترین راه این است که شما مانتو جدید ۱۴۰۰ با ترکیب رنگ زرد و طوسی را خریداری کنید و یا بدوزید .

یعنی از پارچه ای برای دوخت مانتو جدید مدل ۱۴۰۰ خود استفاده کنید که دو رنگ طوسی و زرد داشته باشد .

ویا این که برای دوخت آن مانتو مدل جدید طوسی زرد ، از پارچه زرد و پارچه طوسی استفاده شود .

yellow-gray-style2

مانتو زرد روشن 

راه دیگر این است که مانتو زرد روشن تهیه کنید و همراه آن لوازم طوسی یا شلوار و شال طوسی داشته باشید .

در صورتی که اضافه وزن نداشته نباشید مانتو رنگ زرد روشن برای مانتو انتخاب خوبی خواهد بود .

ziboo-5

 

 مانتو طوسی روشن

شما می توانید مانتو طوسی روشن برای خود تهیه کنید .

حال، باید شال و یا کیف و کفش و سایر لوازمی را که همراه دارید با رنگ سال ۲۰۲۱ هماهنگ کنید .

e186cd41b12b5fbf24d8a8491a6f76fa

 

اکسسوری‌های زرد

اگر قصد دارید از رنگ سال 2021 در استایلتان استفاده کنید و همزمان علاقه زیادی به رنگی بودن استایلتان ندارید، از رنگ زرد تنها در اکسسوری‌هایتان استفاده کنید؛ اکسسوری‌هایی مثل کفش، کیف، دسته کلید، گوشواره و…. در باقی استایلتان می‌توانید آزادانه از رنگ خاکستری استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از کت ترنچ، بلیزر و یا پالتوی خاکستری است. استفاده از رنگ‌های دیگری مثل مشکی و سفید مجاز است و به استایلتان روح می‌بخشد.

shutterstock_1418260202

 

کت بلیزر زرد

سعی کنید در ترکیب این دو رنگ سال نوآوری به خرج دهید. مثلا می‌توانیم کت بلیزر زرد را با شلوار پارچه‌ای یا جینی خاکستری بپوشیم. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد که می‌خواهید چه مقدار از هر یک از این دو رنگ را در استایلتان داشته باشید. باز هم تاکید می‌کنیم که استفاده از رنگ سومی مثل سفید، استایلتان را دلنشین‌تر خواهد کرد.

1607792040_363_رنگ-سال-2021-و-نحوه-ست-کردن-آن

 

شلوار زرد

شاید در ابتدا پوشیدن شلوار زرد برای شما مسخره به نظر برسد، اما بهتر است خودتان را به چند رنگ خاص از شلوار محدود نکنید و بیشتر ریسک کنید. شلوارهای رنگی اگر با لباس‌های درستی ست شوند، ظاهرتان را خاص‌تر از همیشه می‌کنند. یک شلوار پارچه‌ای راسته زرد تهیه کنید و آن را با کت بلیزر و بلوزی خاکستری ست کنید. کفش پاشنه‌بلند با اینگونه شلوارها بسیار جذاب می‌شود.

78414d44cef494cdf07f702a392a9489

 

ست رنگ سال برای آقایان

آقایان خوش‌تیپ هم برای پوشیدن این رنگ‌ها می‌توانند از ست شلوار زرد روشن و پیراهن خاکستری و یا برعکس استفاده کنند. البته پوشیدن شلوار و پیراهن خاکستری که کمی تیره و روشن هستند نیز می‌تواند شما را جذاب کند.

unnamed (3)

کجا بپوشیم ؟

یکی از نقاط مثبت این دو رنگ این است که برای هر موقعیت و سبکی مناسب هستند ؛ در یک مهمانی رسمی یک کت و شلوار خاکستری  با اکسسوری های طلایی فوق العاده می شود . برای دانشگاه و  یا  موفعیت های نیمه رسمی یا غیر رسمی  استفاده از کوله پشتی و پترن های جذاب ،  استایلی متفاوت و چشمگیر به شما می دهد .

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها