|

قسمت یازدهم برنامه همرفیق

نارفیق میزبان حماسه ساز ملبورن

خداداد عزیزی، حماسه ساز ملبورن، زننده ی گل دوم تیم ملی فوتبال ایران به استرالیا در مقدماتی جام جهانی ۹۸، میهمان این قسمت همرفیق است.

لینک کوتاه کپی شد

قسمت یازدهم برنامه همرفیق به میزبانی و کارگردانی شهاب حسینی، پنجشنبه بیست و نهم بهمن ماه به صورت اختصاصی از سایت نماوا و صفحه اش در اپلیکیشن روبیکا منتشر شد.

خداداد عزیزی، حماسه ساز ملبورن، زننده ی گل دوم تیم ملی فوتبال ایران به استرالیا در مقدماتی جام جهانی ۹۸، میهمان این قسمت همرفیق است. او که خودش هم مدتی است در یک برنامه در فضای مجازی مجری گری می کند شاید اولین کسی است که مدت طولانی به تعریف و تمجید از شهاب حسینی نپرداخت.

مهمان دوم و رفیق خداداد عزیزی رفیق باز نیست کسی نیست جز رضا شاهرودی بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس که از محبوبیت زیادی هم برخوردار است.

همرفیق یازدهم با دو مهمان ویژه و محبوبش تاکنون کوتاه ترین قسمت این مجموعه است و این شاهکار شهاب حسینی است. خداداد عزیزی خودش به تنهایی برای یک برنامه ی یک ساعته کافی است، حال مجری چه قدر باید بی ذوق باشد که از همنشینی او در کنار رضا شاهرودی چنین برنامه ی خسته کننده ای را بسازد.

در جایی از این قسمت شهاب حسینی با حضار در سالن شوخی می کند که صحبت هایش مزاحم صحبت های آنان شده است! این اتفاق یک هشدار به مجری برنامه است که وقتی گفت و گویش صدای تماشاچیان حاضر در سالن را در می آورد بنابراین حتما بینندگان در خانه را نیز خسته می کند.

اما شهاب حسینی با مخاطبانش همراه نیست. او یک طرف است و آدم های عادی یک طرف دیگر. همیشه همینطور بوده است. همیشه عده ای سعی می کنند اعتبارشان را از تظاهر به کنار مردم بودن بگیرند و عده ای هم همیشه خودشان را بالاتر از مردم و فهیم تر از آنان می دانند. شهاب حسینی از دسته ای دوم است. او که با طعنه به یکی از تماشاگرانش می گوید: یه سال اینترنت هم به این بدین!

معلوم است یک سال اینترنت برای شهاب حسینی ارزش چندانی ندارد. یک سال اینترنت پر از فیلتر و قطعی و کندی سرعت کجا و اینترنتی که شهاب حسینی در مدت زمان انتظارش برای دریافت واکسن از آن استفاده می کند کجا؟!

حیف از قسمت یازدهم همرفیق که می توانست با حضور خداداد عزیزی و رضا شاهرودی بسیار جذاب تر از آن چه دیدیم باشد اما نشد...

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها