|

قسمت چهارم سریال سیاوش

قسمت چهارم سریال سیاوش و جنگیدن برای مارال

صابر می خواهد با وجود مخالفت همسر سابقش پوران، بچه اش را برگرداند سیاوش نیز موفق می شود مارال را پیدا کند. اما اتفاقات غیر منتظره ای در…

لینک کوتاه کپی شد

چهارمین قسمت از سریال سیاوش به کارگردانی سروش محمد زاده و تهیه کنندگی مهدی یاری جمعه یکم اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

در قسمت چهارم سیاوش بعد از پیدا کردن مارال موفق می شود که او را از دست گروگان گیر ها آزاد کند و به خانه اش بازگرداند. سیاوش به محض بازگشت تصمیم می گیرد که به ملاقات مرجان برود اما قبل از عملی کردن تصمیمش با خبر درگذشت او مواجه می شود. 

پوران، همسر سابق صابر، به خانه ی خانواده ی صابر می آید و به تلافی پیامی که او برایش گذاشته است الم شنگه راه می اندازد. با آمدن صابر و روبرو شدنش با پوران دعوا بیشتر بالا می گیرد و هیچ کدام کوتاه نمی آیند. صابر می خواهد که دخترش به خانه اش برگردد و پوران هم جلوی او ایستاده است.

سیاوش همه کار کرد تا مرجان را از دست ندهد اما نه تنها مرجان را از دست داد بلکه تمام ماجرای مارال هم نقشه ی نصرت بود. نصرت که می خواست همان طور که دخترش می خواسته سیاوش برای او بجنگد تمام بازی را طراحی می کند تا سیاوش را تحقیر کند. بازی ای که هنوز در مراحل ابتدایی اش است.

بازی ای که با پیش تر رفتنش داستان و روایت اصلی سریال سیاوش پیش خواهد رفت. روایتی که با گذشت چهار قسمت هنوز جا نیفتاده است و اگر به همین صورت پیش برود می تواند سریال را با ریزش مخاطب های بیشتری روبرو کند.

سیاوش نکته ها و تیپ ها و شخصیت های جالب و جذابی دارد که اگر در بستر روایتی جذاب قرار نگیرند دیگرجذابیتشان را از دست خواهند داد. این شخصیت ها باید در میان کنش هایی قرار گیرند که بتوانند ویژگی های خودشان را به نمایش بگذارند. امری که هنوز و بعد از چهار قسمت هنوز نارسایی هایی دارد.

شخصیت سیاوش کماکان ناشناخته و غریب مانده است. این که چطور با قرار گرفتن در بازی نصرت و روبرو شدن با جریان گروگان گیری هیچ تزلزلی از خود نشان نمی دهد هیچ سوالی برایش پیش نمی آید که مارال و پدرش در میان چنین چریانی چه می کنند کمی عجیب به نظر می رسد و عجیب تر آن که سیاوش راه حل این معما را هم خیلی راحت می داند. او به قدری آسان یکی از گروگان گیران را با یک حرکت از پای در می آورد که گویی سال ها برای این کار تمرین داشته است.

چنین حرکتی بعدی تازه از شخصیت سیاوش را به نمایش می گذارد که سریال به سادگی از کنار آن می گذرد و توضیح درباره ی آن را به آینده موکول می کند.

سریال سیاوش به هر روی ازقسمت چهارم نیز ساده می گذرد و قسمت های پیش رویش را برای جا انداختن داستان و شخصیت هایش می بیند. اما باید دید که مخاطبان این سریال تا چند قسمت دیگر می توانند منتظر بمانند و سریال را دنبال کنند...

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها