|

خانواده حقی و دستگیری در دهه شصت

می خواهم زنده بمانم؛ شروعی جذاب و امیدوارکننده

هما حقی و نامزدش به همراه خانواده حقی آماده می شوند تا برای شب تولد همایون حقی، پدر خانواده، (بابک کریمی) او را غافلگیر کنند.

لینک کوتاه کپی شد

اولین قسمت از سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته، دوشنبه چهارم اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلیمو منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت اول سریال می خواهم زنده بمانم اینجا کلیک کنید

سریال می خواهم زنده بمانم که هم نام فیلمی سینمایی به کارگردانی ایرج قادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته (هدایت فیلم) است پاییز و زمستان 99 و بدون سر و صدا و حواشی فیلمبرداری شد.

شهرام شاه حسینی که پیش تر سریال های پرستاران، هشت و نیم دقیقه، همه چیز آن جاست و... را برای تلوزیون و فیلم های خانه دختر، آقای هفت رنگ، کلاغ پر و... را برای سینما ساخته است حالا با می خواهم زنده بمانم پا به عرصه ی شبکه ی نمایش خانگی گذاشته است.

محمد شایسته، تهیه کنندگی و محمد عزت خواه مدیریت فیلمبرداری این سریال را به عهده دارند. میثم مولایی تدوین و مسعود سخاوت دوست نیز ساخت موسیقی می خواهم زنده بمانم را بر عهده داشته اند. 

نویسندگان این سریال هم مانند سریال سیاوش نویسندگان جوان تئاتری هستند. پویا سعیدی که بعد از نمایش لانچر و درخشش آن در جشنواره های تئاتری در حال طی کردن یک شبه ی رهی صد ساله است در کنار پوریا کاکاوند نگارش فیلمنامه ی این سریال را بر عهده داشته است.

گروه بازیگری این سریال را نیز حامد بهداد، بابک کریمی، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، مهران احمدی، افسانه چهره آزاد، علی شادمان، آزاده صمدی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی، محمد رضا مالکی و... تشکیل می دهند.

در قسمت اول این سریال هما و نادر را می بینیم که عاشق یکدیگر و در پی برنامه ریزی برای مراسم خواستگاری و ازدواج با هم هستند. شب تولد پدر هما، که راننده ی تریلی است، مامور های کمیته که او را مدتی زیر نظر داشته اند از تریلی پنج کیلوگرم تریاک کشف می کنند و بدین ترتیب شب تولد به هم می خورد و همایون هم دستگیر می شود.

با دستگیری همایون خطر اعدام او بسیار نزدیک است و پی گیری های هما او را به شایگان می رساند. امیر شایگان (حامد بهداد) فرد با نفوذ و مرموزی است که خود را خیر معرفی می کند اما کار های مختلفی از او ساخته است و برای این کار هایش نیز پورسانت خوبی نیز می گیرد!

قسمت اول می خواهم زنده بمانم جذاب و مهیج آغاز می شود. از بگیر و ببند های دهه ی شصت تا قاچاق بری و افراد با نفوذ و قدرتمندی چون شایگان همگی از جذابیت های سریال می خواهم زنده بمانم هستند که می توانند مخاطبان زیادی را جذب کنند و هر هفته پای تماشای خود بکشانند. 

بدین شکل این سریال برای رقابت با سایر سریال هایی که هم زمان با آن در شبکه ی نمایش خانگی پخش می شوند چیزی کم تر ندارد و با توجه به گروه بازیگران محبوب و حرفه ای اش می تواند حرف های زیادی نیز برای گفتن داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها