|

قسمت دهم سریال قورباغه؛ بی فکر و عصبانی

دقیقا زمانی که متوجه می شی گول خیلی چیز ها رو خوردی، به فکر حل معما می افتی، اما اون موقع دیگه خیلی دیر شده.

لینک کوتاه کپی شد

دهمین قسمت از سریال قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسدزاده دوشنبه چهارم اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت دهم سریال قورباغه اینجا کلیک کنید

رامین و سروش کماکان در راه خانه ی نوری با هم جر و بحث می کنند و سعی می کنند از انگیزه ها و نقشه های یکدیگر سر در بیاورند. گاه به فکر شریک شدن با هم و تقسیم غنائم می افتند و گاه می بینند که نمی توانند به هم اعتماد کنند.

رامین روی خیانت سروش به نوری حساب می کند. اما خودش هم از میزان وفاداری سروش به رامین مطمئن نیست و سعی می کند با احتیاط با او برخورد کند. رامین می‌خواهد سروش را عصبی کند و در زمان عصبانیت و بی کنترلی او با مشاهده ی دقیقش انگیزه ها و نقطه ضعف هایش را مشاهده کند و بعد بتواند خودش او را کنترل کند.

در این قسمت فلش بکی هم به دوازده سال قبل زده می شود. نوری و لیلا بعد از پروژه ی حذف پدرشان حالا با سروش و آباد زندگی می کنند. به دستور سروش، نوری سراغ پیرمردی می رود که نگهبان ساختمانی قدیمی است. ساختمانی که گمان می رود محموله ای از مواد مخدر در آن پنهان شده است.

نوری نگهبان را تحت نظر می گیرد و به رازی مهم دست می یابد. راز قورباغه. مواد مخدر قورباغه. ماده ی روان گردانی که تایلندی ها تولید کرده اند محموله ای از آن را در ایران جا گذاشته اند. نوری خیلی زود نقشه ی ربودن این مواد را می کشد. اما نه با کمک آباد و سروش. نوری هیچ شریکی در قدرتی که به زودی به دست می آورد نمی خواهد.

در قسمت دهم انتظار ها برای حضور مهران غفوریان، یکی از کنجکاوی برانگیز ترین بازیگران این مجموعه، به سر می آید. غفوریان در نقش پیرمرد نگهبان حضوری جذاب و جالب توجه دارد. داستان قورباغه با رسیدن به قسمت دهمش ابعاد گوناگونی از خود را به نمایش گذاشته است. از گذشته ی سروش و آباد تا نوری.

اما هنوز ابعاد تازه ای از زندگی نوری و رامین، از گذشته شان و از نقشه های آینده شان باقی مانده است. شخصیت های شمس آبادی و فرانک هم حتما به زودی و بعد از جنگ قدرت سروش و رامین دوباره ظاهر می شوند و قصه را در کشمکشی جدید قرار می دهند.

قورباغه در حالی به قسمت دهمش می رسد که سریال های دیگری هم در تعقیب او برای جذب مخاطب هستند.‌ سریال می خواهم زنده بمانم نیز از هفته ی جاری و در پلتفرم رقیب در همان روزی منتشر می شود که قورباغه نیز انتشار می یابد. اما قورباغه کیفیتی از خود نشان داده است که آن را در زمره ی موفق ترین تولیدات در شبکه ی نمایش خانگی قرار می دهد.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها