|

قسمت هشتم سریال ملکه ی گدایان

رونمایی از چهره ی واقعی ملکه در قسمت هشتم

با روشن شدن چهره ی واقعی ملکه داستان شکلی تازه به خود می گیرد. لعیا از طرفی خواهرش را فریب می دهد و خود را به عنوان محرم اسرارش جا می زند…

لینک کوتاه کپی شد

و اینک، ملکه...هشتمین قسمت از سریال ملکه ی گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی چهارشنبه ششم اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت فیلمیو منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت هشتم سریال ملکه گدایان اینجا کلیک کنید

البرز موفق شده است که سارا را فریب دهد و بدین ترتیب پارسا هم باور کرده است البرز معتاد شده است. پارسا این خبر خوش را برای ملکه می برد و مقدمات نقشه ی بعدی را آماده می کند. ساخت بمب. ماده ی مخدری که البرز توان تولیدش را دارد و ملکه می خواهد از این قابلیت در جهت منافع خودش استفاده کند.

آریا می فهمد که سیامک کسی نبوده است که ماجرای زندگی افرا را کشف کرده و لو داده است. او با این که واقعیت افرا را فهمیده است باز هم نمی تواند از او دل بکند و دوباره به سراغش می رود. جایی که افرا زندگی می کند و این ملکه است که آن جا را بنا نهاده است. ملکه ای که کسی نیست جز لعیا.

سال ها پیش وقتی که لعیا در شرکت خسرو و شریکش کار می کرد برای خسرو پاپوش می دوزد و شراکت او را به هم می زند. نطفه ی دشمنی خانوادگی لعیا با خانواده ی خسرو از همین جا شکل می گیرد و بعد ها وقتی که لعیا دچار مشکلاتی می شود، مسبب مشکلاتش را خسرو می داند و کینه را با خود تا امروز می آورد.

با روشن شدن چهره ی واقعی ملکه داستان شکلی تازه به خود می گیرد. لعیا از طرفی خواهرش را فریب می دهد و خود را به عنوان محرم اسرارش جا می زند و از سویی دیگر سعی می کند البرز را به سمت تولید مواد مخدری بکشاند که فقط او می تواند تولید کند و فرمولش را می داند. موادی موسوم به بمب.

شاید با مشخص تر شدن هویت و انگیزه های کاراکتر های ملکه ی گدایان موتور کم جان پیش رفت روایتش نیز به راه بیفتد و سریال را از این آشفتگی نجات دهد. بعد از گذشت هشت قسمت هنوز نه داستان ملکه ی گدایان به خوبی پیش می رود و نه شخصیت های داستان در موقعیت هایشان جا افتاده اند. شاخ و برگ های‌ جانبی ای هم که در هر قسمت به داستان اضافه می شود کاری جز آشفته تر کردن این روایت نمی کند.

هنوز هم پذیرش بازیگران در نقش هایشان دشوار است. نه پانته آ بهرام و خورشید مشخص است که در چه‌ شرایطی هستند و نه باران کوثری و مفت ابادی بودنش به جز در برخی تکه کلام ها در می آید. حال شاید با روشن شدن کشمکش های اصلی داستان با روایتی یک دست تر در قسمت های آینده مواجه باشیم تا به سرانجام ملکه ی گدایان برسیم...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها