|

قسمت دوازدهم همرفیق

سقوط آزاد جواد عزتی

مهمان این بار شهاب حسینی در همرفیق جواد عزتی است. بازیگری که این روز ها از محبوب ترین ها در حرفه خودش است.

لینک کوتاه کپی شد

دوازدهمین قسمت از برنامه همرفیق با میزبانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی، پنجشنبه هفتم اسفند ماه به صورت اختصاصی در سایت نماوا منتشر شد. مهمان این بار شهاب حسینی در همرفیق جواد عزتی است. بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتری که این روز ها از محبوب ترین ها در حرفه ی خودش است.

شیرینی ذاتی و خنده های بلند و از ته دل عزتی با شیطنت های ریز و خاص خودش سبب می شود تا جو سنگین مطابق معمول ابتدای گفت و گو های شهاب حسینی شکسته شود و حتی در جایی که شهاب حسینی مثل همیشه زیاده روی می کند این عزتی است که مثل یک مجری با تجربه که باید از به ورطه ی ملال آوری افتادن برنامه جلوگیری کند، سمت و سوی گفت و گو را عوض می کند.

شهاب حسینی مجری یا مهمان؟

جواد عزتی فردی شیرین زبان و دوست داشتنی است که در کل دیدن او و شنیدن حرف هایش می تواند برای هر بیننده و شنونده ای دل نشین باشد که همین طور هم می شود. البته که شهاب حسینی مطابق معمول قسمت های پیشینش باز هم از پتانسیل مهمان جذاب پیش رویش استفاده نمی کند و گاها این طور به نظر می رسد که خود شهاب حسینی هم مهمان است و شخصیت پیش رویش را در مهمانی فرد دیگری می بیند.

مدیریت نادرست حسینی در همرفیق

این مدیریت نادرست فضای گفت و گو توسط شهاب حسینی همراه با کلیشه هایی از برنامه که شاید زودتر از آن چه که باید تکراری و خسته کننده شده اند برقراری ارتباط با قسمت های جدید همرفیق را دشوار کرده اند. گروه بمرانی که در یکی دو قسمت اول پر انرژی و جذاب به نظر می آمد حالا کسل کننده و تکراری و پر سر و صدا به نظر می رسد و بیننده منتظر است که هر چه زودتر پاساژ های موسیقی آن ها به اتمام برسد. بخش جوایز اسپانسر هم که همیشه در همه ی برنامه های ایرانی روی اعصاب مخاطبان است و سازندگان برنامه ها و خود اسپانسر ها هم نمی خواهند هیچ فکری به حال آن بکنند در همرفیق قسمت به قسمت آزارنده تر می شود.

سروش صحت رفیق جواد عزتی در همرفیق

اما رفیق و همراه جواد عزتی در برنامه همرفیق سروش صحت است. بازیگر، نویسنده، کارگردان و برنامه سازی که این روز ها برنامه ی کتاب بازش توجه های زیادی را به خود جلب کرده است. حضور سروش صحت که او هم خوش صحبت و دوست داشتنی است در کنار‌ جواد عزتی سبب بازگویی خاطراتی می شود که برای مخاطبان برنامه بسیار شنیدنی و جذاب می تواند باشد. به خصوص خاطره ی فیلم جهان با من برقص که جواد عزتی سقوطی آزاد را تجربه می کند و از مرگ نجات پیدا می کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها